Link naar de bestanden doen het niet bij mij.quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:20 schreef the_undertaker het volgende:
Offtopic:
Hier nogmaals even voor de mensen die misschien ook animated GIF's als 'screenshots willen maken.'
Streamers; hoe cappen/filmen jullie?
Ontopic:
Alles nog in diepe rust in de kooi
Hilversumse?quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:26 schreef Verida het volgende:
12:30 The day after...
Lieke heeft gister officieel haar verhaardag gevierd in De Gouden Kooi. Ze is verrast met talloze cadeaus en als klap op de vuurpijl kwam haar vader ook nog langs, van wie ze dacht dat hij niet naar de Villa zou komen. De Hilversumse was dolblij met alle aanwezigen en heeft er dan ook een geweldige dag op zitten. Zal ze deze lijn vandaag kunnen doortrekken, om ook vandaag een mooie dag te beleven? Voorlopig ligt ze nog heel hard te slapen
Verhaardag?![]()
VV
Dat klopt volgens mij wel. Toen ze nog schoonmaakte woonde zij het dichtste bij (kwartiertje). Haar ouders wonen volgens mij nog wel in Alphen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Hilversumse?
Wat was het weer genant gisteravond. De enige die ontbrak was Natasia die de Cucaracha even ging doen.
Dennis die gewoon écht geen tv kan maken. Ja, knijpen onder water maar daar hebben we geen fuck aan.
De butlers die strontlazerus het pand hebben verlaten. Brian die een punt wil maken over niks.
Ik vond er niks aan. Het wordt pas leuk als Dennis ook eens wat ging doen maar die wordt betaald voor vreten en in de camera's kijken. Zo is er toch geen lol aan.
Eens, het was weer eens een draak van een feestje en Dennix....ach ja.quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Hilversumse?
Wat was het weer genant gisteravond. De enige die ontbrak was Natasia die de Cucaracha even ging doen.
Dennis die gewoon écht geen tv kan maken. Ja, knijpen onder water maar daar hebben we geen fuck aan.
De butlers die strontlazerus het pand hebben verlaten. Brian die een punt wil maken over niks.
Ik vond er niks aan. Het wordt pas leuk als Dennis ook eens wat ging doen maar die wordt betaald voor vreten en in de camera's kijken. Zo is er toch geen lol aan.
Hier vind je alles wat je maar wilt weten.quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:52 schreef STAP01 het volgende:
Ik heb voor het eerst een screenshot gemaakt. Deze heb ik opgeslagen in Paint. Hoe kan ik m nu hier krijgen?
Ik krijg dat filmpje niet open.quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eens, het was weer eens een draak van een feestje en Dennix....ach ja.
Heb je het videofilmpje van hem al gezien op de Tie site, een aanrader.![]()
Dat hij die ballon liet knappen?quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eens, het was weer eens een draak van een feestje en Dennix....ach ja.
Heb je het videofilmpje van hem al gezien op de Tie site, een aanrader.![]()
Je moet eerst inloggenquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:06 schreef Larisje het volgende:
[..]
Ik krijg dat filmpje niet open.Ik krijg een popup waarin een fotootje komt van de tiensite zelf, maar geen filmpje. MIs ik nu heel wat?
Ik heb in een deuk gelegen, wat een nono met zijn wapperende handje.quote:
Ik weet niet wat/hoe je het doet, maar dither moet uitquote:
Ja snap ik!quote:
check je PM.quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:16 schreef Larisje het volgende:
[..]
Ja snap ik!Ook gedaan maar dan gaat het mis. Is al tijden zo dat ik daar de filmpjes niet goed open krijg.
Dat was eindelijk eens 100% knallen !!quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb in een deuk gelegen, wat een nono met zijn wapperende handje.![]()
Daar zat ik nou net op te wachtenquote:
Brain mocht ze niet openbaar maken. Dus geniet het hokje er nu van.quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:23 schreef Nomrc2 het volgende:
ff tussendoor
weet iemand al hoe het is afgelopen met de "gay"foto's van nix die brian had ?
Probeer het even via mijn ingelogde site, misschien werkt het dan wel,quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:22 schreef Larisje het volgende:
[..]
Gezien thanks maar lukt niet. Ik krijg dit in beeld en filmpje start niet op.
[ afbeelding ]
Ik had het de laatste keer ook zo toen ik keek.quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:22 schreef Larisje het volgende:
[..]
Gezien thanks maar lukt niet. Ik krijg dit in beeld en filmpje start niet op.
[ afbeelding ]
Waren Huub en Liekequote:Op zondag 14 oktober 2007 14:24 schreef EdAtTheBar het volgende:
Wie liggen er nu te krikken?
Ah gelukkig ben dus niet de enige! Het lukt nog steeds niet. Ik heb het al eens eerder zo gehad. Daarna kon ik een tijdje wel de filmpjes daar bekijken en nu weer niet. Jammer maar helaas. Wel klote dat ik nu net HET knalmoment van Dennix moet missen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:26 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Ik had het de laatste keer ook zo toen ik keek.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:31 schreef the_undertaker het volgende:
Dennix afgelopen nacht die zich geen houding wist te geven (wederom) nadat Nadia met Luc bij A&B in bed lag.
[ afbeelding ]
HIj is leuk!!!!!!quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:31 schreef the_undertaker het volgende:
Dennix afgelopen nacht die zich geen houding wist te geven (wederom) nadat Nadia met Luc bij A&B in bed lag.
[ afbeelding ]
Ik hoop niet dat je een bandbreedte/bytes limiet hebtquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:31 schreef the_undertaker het volgende:
[ afbeelding ]
Kun je misschien ook het laatste stukje hier plaatsen, waar hij bij het bed staat waar Naad bij Luc ligt, dit voor de FOKkers die niet kunnen kijken via de Tien site?quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:31 schreef the_undertaker het volgende:
[ afbeelding ]
jammerquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:25 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Brain mocht ze niet openbaar maken. Dus geniet het hokje er nu van.
Deze bedoel je?quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kun je misschien ook het laatste stukje hier plaatsen, waar hij bij het bed staat waar Naad bij Luc ligt, dit voor de FOKkers die niet kunnen kijken via de Tien site?![]()
Dat is geen probleem gelukkigquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je een bandbreedte/bytes limiet hebt![]()
Deze is nog veel leuker.........wat is het toch een kneus.quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:39 schreef Nomrc2 het volgende:
filmpjje van vol
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=48191&sess=5468
Heeft ie hier nog auwies van de ballon?quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:41 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Deze bedoel je?
Je ziet hem nog met zn hoofd een beweging maken naar Nadia volgens mij. Zo van .. kom hier!![]()
[ afbeelding ]
Dennis weet zich bijna nooit een houding te geven. Hij loopt te eten, te fluiten, te zingen.. zich (nep) uit te rekken...enz enz.quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:31 schreef the_undertaker het volgende:
Volgens mij wel jaquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Heeft ie hier nog auwies van de ballon?![]()
Ja, geweldig.......bedanktquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:41 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Deze bedoel je?
Je ziet hem nog met zn hoofd een beweging maken naar Nadia volgens mij. Zo van .. kom hier!![]()
[ afbeelding ]
Arme Dennixje. Auw zeer!!quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Heeft ie hier nog auwies van de ballon?![]()
Bekijk deze dan ook nog even, misschien heb je hem gemist. Met dank aan VOL.quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:48 schreef Larisje het volgende:
Bedankt voor jullie moeite Undertaker en Beequeen! Zo heb ik het toch nog gezien!!
quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:41 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Deze bedoel je?
[ afbeelding ]
ze moeten zwaaien naar de vliegtuigjes van nowlivequote:Op zondag 14 oktober 2007 14:53 schreef beequeen het volgende:
De lichten gaan aan, nu kan Dennix het helemaal schudden.
Volgens mij doet het hokje dit echt expres.![]()
nowlive stuurt een paar vliegtuigjes(met zieke kindertjes) over de kooiquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:57 schreef Clank het volgende:
Huub en Lieke zijn opgestaan ivm met een vliegtuig-actie waarvan ze op de hoogte zijn?
Volgens mij zijn ze allemaal op de hoogte en niet alleen Huub en Liekequote:Op zondag 14 oktober 2007 14:57 schreef Clank het volgende:
Huub en Lieke zijn opgestaan ivm met een vliegtuig-actie waarvan ze op de hoogte zijn?
quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:56 schreef the_undertaker het volgende:
Ja Dennix, dat wordt weer een heeeeeeeeele lange dag...
[ afbeelding ]
Ja Naad, je bent in beeld
[ afbeelding ]
Leuk dat de bewoners (op HuubJaapenLieke na) zich dan even aangekleedquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:58 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
nowlive stuurt een paar vliegtuigjes(met zieke kindertjes) over de kooi
Ik heb er wel iets over gelezen, leuk voor die kids, topidee van Nowlive.quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:58 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
nowlive stuurt een paar vliegtuigjes(met zieke kindertjes) over de kooi
Die zijn jaloers, denken natuurlijk weer dat het alleen voor Huub en Lieke is, stumpers.quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:03 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Leuk dat de bewoners (op HuubJaapenLieke na) zich dan even aangekleed
in de tuin bevinden !!!
Dat is mijn cpu gebruik door jou 3 bewegende (mega)gifjesquote:
Het stond op het rooster ! Ze weten GVD allemaal dat het om zieke kindjes gaat !!!!quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die zijn jaloers, denken natuurlijk weer dat het alleen voor Huub en Lieke is, stumpers.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat is mijn cpu gebruik door jou 3 bewegende (mega)gifjes![]()
Het verbaasd me alleen niks, hoe triest ookquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:09 schreef dgk_fan het volgende:
Hier kan IK me dan zo druk om maken he ! Je kan die kindjes een
hartstikke leuk plezier doen door met zijn allen in de tuin te gaan
staan, maar nee........dit is belangrijker:
[ afbeelding ]
Dan is het helemaal schandalig. Ik heb begrepen dat de vliegtuigjes om 15.00 uur zouden opstijgen vanaf Hilversum, dat ligt om de hoek van Eemnes, ik ben benieuwd.quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:06 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Het stond op het rooster ! Ze weten GVD allemaal dat het om zieke kindjes gaat !!!!
vreemdquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat is mijn cpu gebruik door jou 3 bewegende (mega)gifjes![]()
Eigenlijk verbaast het me ook nix, maar als ik nu redactie was klonk er toch echtquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:11 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Het verbaasd me alleen niks, hoe triest ook![]()
Sorry late reactie! Gezien! Het is wel erg sneu hoor zoals die jongen erbij loopt. Die kan maar beter de eer aan zichzelf houden en opstappen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bekijk deze dan ook nog even, misschien heb je hem gemist. Met dank aan VOL.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=48191&sess=5468
Wat voor tijd staat er op het rooster dan? Mss zijn Huub en Lieke aan de vroege kant.quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:03 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Leuk dat de bewoners (op HuubJaapenLieke na) zich dan even aangekleed
in de tuin bevinden !!!
tussen 15-16quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:14 schreef Clank het volgende:
[..]
Wat voor tijd staat er op het rooster dan? Mss zijn Huub en Lieke aan de vroege kant.
tussen 15.00 en 16.00quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:14 schreef Clank het volgende:
[..]
Wat voor tijd staat er op het rooster dan? Mss zijn Huub en Lieke aan de vroege kant.
tussen 3 en 4.....quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:14 schreef Clank het volgende:
[..]
amd 3700+quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:12 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
vreemd
wat voor cpu heb je dan
bij mij zit ie op m'n amd 2400 xp op 3%
of is dat nicluis streams
quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:22 schreef noekje het volgende:
Ik vind het raar dat je überhaupt met kinderen boven dgk gaat vliegen. Ga met ze naar de Efteling ofzo. Kinderen en dgk hebben sowieso niks met elkaar te maken maar waarschijnlijk mag Sly ook een rondje mee en zijn die zieke kinderen een mooi excuus.
Ik hoor Huub net zeggen dat die kids het zelf aangegeven hebben dat ze dit graag wilden.quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:22 schreef noekje het volgende:
Ik vind het raar dat je überhaupt met kinderen boven dgk gaat vliegen. Ga met ze naar de Efteling ofzo. Kinderen en dgk hebben sowieso niks met elkaar te maken maar waarschijnlijk mag Sly ook een rondje mee en zijn die zieke kinderen een mooi excuus.
Ja, wat nou? Ik gun zieke kinderen de hele wereld maar dit slaat helemaal nergens op. Ik mag toch hopen dat er geen kind is die naar dgk kijkt en Nowlive vind ik eng.quote:
die kids wilde dit graag, dat is dan toch hartstikke goed en leuk ...quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, wat nou? Ik gun zieke kinderen de hele wereld maar dit slaat helemaal nergens op. Ik mag toch hopen dat er geen kind is die naar dgk kijkt en Nowlive vind ik eng.
Ik zit hier al 5 minuten om te lachen, hoe hij schriktquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:31 schreef the_undertaker het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel smaken zouden er zijn bij Nowlive? Nowlive bestaat toch uit basis van dgk of heb ik dat verkeerd?quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoor Huub net zeggen dat die kids het zelf aangegeven hebben dat ze dit graag wilden.![]()
Het lijkt mij dat de kinderen het gewoon gaaf vinden om te vliegen, de DGK zal ze aan hun billetjes roesten.quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoeveel smaken zouden er zijn bij Nowlive? Nowlive bestaat toch uit basis van dgk of heb ik dat verkeerd?
Die kinderen hebben zelf die wens uitgesproken...je bent in je posting wel erg beledigend naar Slyquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:22 schreef noekje het volgende:
Misschien wat Moots zegt.quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoeveel smaken zouden er zijn bij Nowlive? Nowlive bestaat toch uit basis van dgk of heb ik dat verkeerd?
Ze werd dus door het hokje naar buiten gestuurd, wat een triest gedoe.quote:
Ik beledig wel vaker mensen in mijn posts. Ik noem een Brian of Dennis. Dat doe jij natuurlijk nooit?quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:31 schreef riri het volgende:
[..]
Die kinderen hebben zelf die wens uitgesproken...je bent in je posting wel erg beledigend naar Sly
Jaap is door zijn enkel gegaan en ligt op de grond volgens Dennix.quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:38 schreef bosb het volgende:
Zou er echt iets met jaap zijn????
Dat zal het dan zijn. Al zou ik mijn kinderen niet in de buurt van dat hok willen hebben, sorry.quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat de kinderen het gewoon gaaf vinden om te vliegen, de DGK zal ze aan hun billetjes roesten.
Sly betichten met dat hij zieke kinderen zou gebruiken om zelf een rondje te mogen vliegen vind ik niet zomaar een simpele beledigingquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:22 schreef noekje het volgende:
Kinderen en dgk hebben sowieso niks met elkaar te maken maar waarschijnlijk mag Sly ook een rondje mee en zijn die zieke kinderen een mooi excuus.
Ik ga ze morgen bij Sly inleveren.quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:40 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Mensen zoals jij behoren geen kinderen te hebben !!!
Hallo, houden we het gezellig....dit slaat echt nergens op.quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:40 schreef dgk_fan het volgende:
gelukkig kunnen mods ook edits lezenquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:40 schreef dgk_fan het volgende:
quote:
Ik heb het al gequote dus de hele wereld kan het lezen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
gelukkig kunnen mods ook edits lezen
en jij vind dgk dus een voorbeeld voor kinderen?![]()
Als ik nog kleine kids zou hebben zouden ze echt niet naar DGK mogen kijken, no way.quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
gelukkig kunnen mods ook edits lezen
en jij vind dgk dus een voorbeeld voor kinderen?![]()
Jaap ging door zijn enkel en liep hard te schreeuwen van de pijn en Amanda die buiten stond liep te grappen dat Jaap zijn eerste sexmoment hadquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:45 schreef Vandaag... het volgende:
goedemorgen/middag
ik vind Amanda (tegen beter weten in) soms zo´n lief kind. Iedereen was binnen en stond ze daar in haar eentje te zwaaien naar de vliegtuigjes.![]()
Ik heb mijn uitspraak ook weer gewist vrij direct. Mijn uitspraak sloeg nergensquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hallo, houden we het gezellig....dit slaat echt nergens op.![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:47 schreef riri het volgende:
[..]
Jaap ging door zijn enkel en liep hard te schreeuwen van de pijn en Amanda die buiten stond liep te grappen dat Jaap zijn eerste sexmoment had
Heel lief kind ja....
Voorlopig staan de streams op Klef en Bef en een aanstellerige Jaap.quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:47 schreef Desii het volgende:
Ik lees net op nowlife dat ook Huub zijn neefjes in 1 vd vliegtuigjes zit...
hoop wel dat ze dat even tegen hem zeggen
quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:47 schreef riri het volgende:
[..]
Jaap ging door zijn enkel en liep hard te schreeuwen van de pijn en Amanda die buiten stond liep te grappen dat Jaap zijn eerste sexmoment had
Heel lief kind ja....
deal....quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:52 schreef beequeen het volgende:
dgk-fan, laten we onderwerp maar afsluiten, ok? Je hebt je punt gemaakt.
Leer jij Dennix dan strijken?quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:55 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
deal....
(blijf jij dan van Disana af ?![]()
)
[ afbeelding ]
Als Dennis en ik volgend jaar trouwen, en ik De Villa betrek hoeft hij dat nietquote:
Gewoon op mute die twee en niet meer naar kijken scheelt een hoop frustratie, misschien dat de redactie ze dan ook eens op laat rotten.quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:00 schreef the_undertaker het volgende:
Arghhhhhhhhhh.. ik wordt echt aggressief van Nadia![]()
![]()
Ik had haar echt mn huis uitgetrapt![]()
quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:08 schreef Vandaag... het volgende:
ik heb zin om dennis hardhandig een hele grote peper in zijn reet te duwen.
Bryan staat anders ook flink te zwaaien hoor!quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
De enige 2 die echt interesse tonen.
ajb, ga je gangquote:Op zondag 14 oktober 2007 16:08 schreef Vandaag... het volgende:
ik heb zin om dennis hardhandig een hele grote peper in zijn reet te duwen.
Volgens mij niet. Hij vertelde net dat zijn vader hem naar de trainingen van Ajax en Feyenoord bracht, toen was hij al ouder dan 18.quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:10 schreef noekje het volgende:
Heeft Dennis eigenlijk zijn rijbewijs?
Truequote:Op zondag 14 oktober 2007 16:10 schreef berend88 het volgende:
[..]
Bryan staat anders ook flink te zwaaien hoor!![]()
Is hij binnenkort jarig ofzo?quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:56 schreef the_undertaker het volgende:
Nadia: "Wie zegt dat jij cadeautjes krijgt?"
Dennis: "Tuurlijk krijg ik cadeautjes"
kan jij ook strijken?quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:00 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Als Dennis en ik volgend jaar trouwen, en ik De Villa betrek hoeft hij dat niet
te doen ! Ik heb een ELNAPRESS !! Ik doe 4 boxershorts in 10 seconden !!![]()
ik bedoel dan wel het ambachtelijke werk is heel erg sexy hoor........quote:
Ja Ik geloof de 23e. Hij denkt dan dat hij net zoals Lieke verwend wordt met karren vol kaarten en cadeautjes. Oei wat zal dat tegenvallen.quote:
para..quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:15 schreef the_undertaker het volgende:
Brian ziet een torpedo IN de lucht![]()
Hooguit een kar met Lange Vingersquote:Op zondag 14 oktober 2007 16:14 schreef Larisje het volgende:
[..]
Ja Ik geloof de 23e. Hij denkt dan dat hij net zoals Lieke verwend wordty met karren vol kaarten en cadeautjes. Oei wat zal dat tegenvallen.![]()
Das knapquote:Op zondag 14 oktober 2007 16:15 schreef the_undertaker het volgende:
Brian ziet een torpedo IN de lucht![]()
Ahh dank je wel, eens kijken of ik dat ook kanquote:Op zondag 14 oktober 2007 16:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk op pagina 2 van dit topic, prachtige uitleg.
Streamers; hoe cappen/filmen jullie?
Hoop doet leven.quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:21 schreef beequeen het volgende:
Brian hoopt met Amanda en Naad over te blijven in de finale.
Waar blijven Huub en Lieke in dit verhaal?![]()
Dennix gaat knallenquote:Op zondag 14 oktober 2007 16:22 schreef SIRA het volgende:
wat stond er voor vanaaf nou ook alweer allemaal op de planning ?
Ik heb een Elnapress. Dat is een soort HEEEL GROOOT tosti-strijkijzer.quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:14 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik bedoel dan wel het ambachtelijke werk is heel erg sexy hoor........![]()
DJ dice (??), wat danseressen en veel cocktails.quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:22 schreef SIRA het volgende:
wat stond er voor vanaaf nou ook alweer allemaal op de planning ?
kan je nadia er niet tussen leggen die heeft geen slipje aan (hoor ik terwijl ik dit schrijfquote:Op zondag 14 oktober 2007 16:23 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik heb een Elnapress. Dat is een soort HEEEL GROOOT tosti-strijkijzer.
Je vouwt daar bijvoorbeeld 2x2 handdoeken of onderbroeken op, douwt
ze tussen de twee verwarmde platen, sluit het apparaat, en na 10sec
heb je keurig gestreken goed !!
99 van de 100 x als nada iets zegt begint het met "Ik wil"..quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:24 schreef ericahysterica het volgende:
nadia wil cocktails drinken ennuh zonnen ennuh..........![]()
![]()
Waarom gaat die kerel in godsnaam niet weg. Ik snap daar echt niets van, hoe zielig wil je worden?? Denkt ie nou echt dat er nog wat recht te breien valt o.i.d. Als ie nou nú z'n vierentwintig uur aan zou vragen, kon ie nog tegen Nadia zeggen dat ie 't 'n enorme doos vindt en 'n kerel en dat ie dus wel degelijk bi is, tegen de rest 'zoek het uit' en wegwezen. Dan valt de schade nog mee.quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:14 schreef Larisje het volgende:
[..]
Ja Ik geloof de 23e. Hij denkt dan dat hij net zoals Lieke verwend wordt met karren vol kaarten en cadeautjes. Oei wat zal dat tegenvallen.![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:25 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
kan je nadia er niet tussen leggen
Ik kan me niet voorstellen dat iemand dit gedrag kan faken, dan ben je wel een verdomd goeie actrice.quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:28 schreef Lobasca het volgende:
Maar we moeten ook niet de opmerkingen van Jaap over nada gisteren vergeten over de coaching van nada.... Waarschijnlijk moet ze zich van het hokje op deze onuitstaanbare manier gedragen...
quote:
hypothetisch zou nadia een natuurtalent kunnen zijn.quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand dit gedrag kan faken, dan ben je wel een verdomd goeie actrice.
Ik heb nog nooit zon'n kutwijf gezien, excusez le mot.quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:34 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
hypothetisch zou nadia een natuurtalent kunnen zijn.
on topic volgens brian is nadia heel erg lief...........ik kom hier niet meer bij ......
Ze houdt er gewoon een zieke moraal op na. Bij een dominante man flirt je dus niet met anderen, bij een zacht eitje wel. Je laat je 'liefde' dus afhangen van de ander.quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:35 schreef noekje het volgende:
Nadia heeft ook wel haar excuus aangeboden bij Dennis. Ze blijft ook wel eerlijk.![]()
Wat een doortrapt kutwijf zeg.
Dennis dwingt nul respect af en zij blijft naar verhouding nog best geduldig. Denk dat Brian zoiets bedoelde.quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:34 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
hypothetisch zou nadia een natuurtalent kunnen zijn.
on topic volgens brian is nadia heel erg lief...........ik kom hier niet meer bij ......
Ja, haar bloesjequote:
thanxquote:Op zondag 14 oktober 2007 16:24 schreef noekje het volgende:
[..]
DJ dice (??), wat danseressen en veel cocktails.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:28 schreef the_undertaker het volgende:
[ afbeelding ]
Sja Dennis, hoe krijg je zoiets open he....
Brian wordt voorganger in de St. Brian Parochiequote:Op zondag 14 oktober 2007 16:44 schreef Larisje het volgende:
Brian zegt nu net dat Dennix zich na de Gouden kooi nergens meer kan vertonen? Ok dat klopt, maar zou hij ook al beseffen dat dat misschien ook wel voor hemzelf geldt?![]()
hoe reageerde Dennis?????????quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:44 schreef Larisje het volgende:
Brian zegt nu net dat Dennix zich na de Gouden kooi nergens meer kan vertonen? Ok dat klopt, maar zou hij ook al beseffen dat dat misschien ook wel voor hemzelf geldt?![]()
Oh ja dus die heeft nog wel een mooie toekomst! Sorry vergeten, Dom van me he!! Maar ja ik ben dan ook niet Saint-Larisje.quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Brian wordt voorganger in de St. Brian Parochie![]()
Het is jammer dat Amanda's openbaring van de anale seks alweer zoveer in het verleden ligt. Ze zou echt eens vaker over hun seksleven moeten praten.quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:44 schreef Larisje het volgende:
We hebben het over Brian he. Die heeft alleen maar een grote mond achter iemand zijn rug om. Anders moet Amanda het tegen Dennis zeggen.quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:48 schreef noekje het volgende:
[..]
We hebben het over Brian he. Die heeft alleen maar een grote mond achter iemand zijn rug om. Anders moet Amanda het tegen Dennis zeggen.
Hahah ja inderdaad!quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is jammer dat Amanda's openbaring van de anale seks alweer zoveer in het verleden ligt. Ze zou echt eens vaker over hun seksleven moeten praten.
En welk geloof hangt men daar aan?? Briantology??quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Brian wordt voorganger in de St. Brian Parochie![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:53 schreef Larisje het volgende:
[..]
En welk geloof hangt men daar aan?? Briantology??
Ik blijf er bij dat ze het op deze manier moet spelen..quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:55 schreef DrsH het volgende:
Ik heb vanmorgen nog een uitgebreide analyse van naadje weergegeven kortom het is een nymphomane, narcistische hoer, welliswaar klasse 3 oftewel geld toe als ze haar werk goed gedaan heeft.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:53 schreef Larisje het volgende:
[..]
En welk geloof hangt men daar aan?? Briantology??
quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vindt jij dat kleuterringetje om zijn middelvinger niet storend?
Wordt jij er nou niet verdrietig vandat jouw lieffie met zo'n slet omgaat voor dekking en dat terwijl jij met liefde op hem wacht, je Puchje startklaar.quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:00 schreef Starlie het volgende:
[..]
Oooo die afschuwelijke zegelring!!!!!Mannen met gouden zegelringen vind ik bij voorbaat al vreselijk....
quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Me eighter!!!
Net zoals die hondenkettingen van Brian en Luc..
knap....quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:57 schreef StephanL het volgende:
Amanda is nu 6 dagen gestopt met roken
Nee ik vind het juist mooi als mannen sieraden dragen ! En dan liefst echt goud enzo !quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:58 schreef Lobasca het volgende:
Vind jij dat kleuterringetje om zijn middelvinger niet storend?
Ja, vanacht had ik weer zo'n bijna-zelfmoord-moment. Dan wordt ik depressief van hoe die trut metquote:Op zondag 14 oktober 2007 17:00 schreef DrsH het volgende:
Wordt jij er nou niet verdrietig vandat jouw lieffie met zo'n slet omgaat voor dekking en dat terwijl jij met liefde op hem wacht, je Puchje startklaar.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
niet uit de kast willen komen ?quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:01 schreef ericahysterica het volgende:
Ik vraag me af wat de motivatie is van dennis, buiten de speldekking, wat zijn beweegredenen zijn, om zich te binden aan zo n megakutwijf.wat een drama zo n misselijkheid. En ik hoop ook zeker dat Luc haar keihard laat vallen. En dit moest mij even van het hart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |