eind competitie - begin competitiequote:Op zondag 14 oktober 2007 12:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga weer eens voeTballen met AC Sparta Praha om Verder te komen in het tweede seizoen in manager mode op de PC. Wat ik alleen niet snap is waarom de oefenduel aan het einde van de competitie gepland zijn.![]()
ik begon mijn manager mode:quote:
Mwah..Het is gewoon moeilijker geworden maar onmogelijk is het niet :pquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:24 schreef ryangozer het volgende:
Ik heb de fifa 08 demo (ps3) maar het is me onmogelijk om te scoren! het lukt echt nooit!, als ik met iemand anders samenspeel scoort er heel soms iemand, maar tegen de "computer" echt nooit, dat is toch niet normaal?
thnx. Ik stond met FC Twente met 2-1 achter tegen De Graafschapquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:03 schreef -J-D- het volgende:
Dat is de shift-knop. Het kan alleen als het vlak voor tijd is en je 1 goal achter staat of zo
Volgens mij is dat ook de enige manier. Ik draai nu ook iedere uitwedstrijd verlies. Maar met de thuiswedstrijden kan ik dat verlies niet compenseren. dus per thuis en uitwedstrijd, draai ik verlies. En dan staat de toegangsprijs al op hoog. Gelukkig heb ik nu nog 4 miljoen in kas. Dus het is niet zo dat ik Twente bijna failliet heb gemaakt.quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:50 schreef Nashje het volgende:
Raar hoor. M'n budget stond ver in de min en liep elke wedstrijd weer verder in de min, kreeg veel berichten dat ik er iets aan moest doen, maar hoe???? Heb maar gewacht op de transferperiode en een dure speler voor veel verkocht. Zal wel nu, maar blijf het raar vinden
Ja dat had ik ook gedaan. Ben Standard en had Elano en D'Alessandro gratis gehaald. Budget was al niet denderend en dat salaris van hun bracht me in de min. In de winterstop Elano voor 13 miljoen verkocht en een bod geaccepteerd van 18 miljoen door Inter op D'Alessandro. Sta nu dus wel weer lekker.quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Transfervrije spelers zoeken van 75+ die een goed salaris geven zodat ze komen. Vervolgens voor een mooi bedragje verkopen.
Als het goed is, moet je team daar wel tussen staan. Bij mij was dat wel het geval.quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:59 schreef pekel het volgende:
Ik heb een vraagje....ik heb net via teammanagement m'n eigen team gemaakt, met zelfgemaakte spelers etc.... alleen hoe kan ik nu er een wedstrijd mee spelen? Het gemaakte team staat niet tussen "rest of the world" als ik teams moet kiezen bij bijv. een friendly.
Altijd handig.quote:Sadick Adams, Ashanti
Ismail Aissati, PSV Eindhoven
Alexandre Pato, AC Milan
Anderson, Manchester Utd
Gareth Bale, Tottenham
Sergio Aguero, At. Madrid
Ever Banega, Boca Juniors
Bojan Krkic, Barcelona
Breno, Sao Paulo
Gerardo Bruna, Liverpool
Diego Bounanotte, River Plate
Christopher Byland, Free Agent
Macauley Chrisantus, Abuja
Angel di Maria, Benfica
Franco di Santo, Audax
Karim Benzema, Lyon
Dumitru Copil, Hearts
Kermit Erasmus, Sundown
Fabio, Fluminense
Fabio Coentrao, Benfica
Maquane Fellaini, S. Liege
Guilherme, Cruzeiro
Nour Hadhria, Club African
Rabul Ibrahim, S. Lisboa
Damian Ismodes, S. Cristal
Lorenzo de Silvestri, Lazio
Kerlon, Cruzeiro
Toni Kroos, Bayern München
Lulinha, Corinthians
Sapol Mani, Maranatha
Juan Manuel Mata, Valencia
Cristian Nazarith, Cali
Aaron Niguez, Valencia
Daniel Opare, Ashanti
Ransford Osei, Kesseben
Fran Merida, Arsenal
Nikolay Mihailov, Liverpool
Mesut Ozil, Schalke 04
Renato Augusto, Flamengo
Micah Richards, Man City
Andrea Russotto, Treviso
Henri Saivet, Bordeaux
Alexis Sanchez, River Plate
Giovani dos Santos, Barcelona
Marek Suchy, Slavia Praha
Sergio Tejera, Chelsea
Ivan Rakitic, Schalke 04
Abdou Traoré, Rosenborg
Gregory van der Wiel, Ajax
Carlos Vela, Osasuna
Theo Marie Walcott, Arsenal
Ff als voorbeeldje:quote:Op zondag 9 december 2007 10:11 schreef easyrider het volgende:
ik had een vraag over manager mode.
ik speel zelf de psp versie maar ik neem aan dat het niet zoveel zal verschillen met de pc versie.
In 'office' en dan 'calender' geloof ik kan je trainingen inplannen, 4 categorieen en daaronder heb je dan weer 3 versies.... dus keeper, defence, midfield atack......en daaronder dus bv. fitness, technique en nog shots o.i.d.
Worden je spelers echt beter als je 3 trainingen per week opzet, of maakt het niet uit?
Kan je het automatisch laten doen door het spel o.i.d.
Want ik wil eignelijk alleen maar m'n opstelling maken, zelf spelen en spelers kopen/verkopen
iemand info?
mvg.
Ook al volquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:22 schreef Devrim_ het volgende:
En netwerk 2 van hamachi zit ook weer vol
Nieuw netwerk mensen!
Hamachi netwerk naam: FOK! FIFA08 #3
wachtwoord is weer fokforum
Enjoy!
Speel maar tegen mij, we daten wel via msnquote:
Oke poep.. dat wordt ownage!quote:Op donderdag 13 december 2007 17:37 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Speel maar tegen mij, we daten wel via msn
Anders schop je ff een oud topic omhoogquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:44 schreef Emma85 het volgende:
Is het mogelijk om in de be a pro mode een heel seizoen te spelen i.p.v. enkele wedstrijdjes?
Heb er zin in, sowieso in het hele voetbalcircus weerquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |