abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53919394
Hier verder
FOK Hamachi netwerk #1 zit vol dus iedereen die mee wilt hamachi-en moet naar FOK! FIFA08 #2
het wachtwoord is fokforum

[ Bericht 69% gewijzigd door Devrim_ op 14-10-2007 02:10:25 ]
pi_53919406
---
pi_53920936
tvp
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 oktober 2007 @ 10:51:34 #4
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_53921498
leuk
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 14 oktober 2007 @ 12:43:27 #6
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_53923006
Ik ga weer eens voeTballen met AC Sparta Praha om Verder te komen in het tweede seizoen in manager mode op de PC. Wat ik alleen niet snap is waarom de oefenduel aan het einde van de competitie gepland zijn.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_53923156
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 12:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga weer eens voeTballen met AC Sparta Praha om Verder te komen in het tweede seizoen in manager mode op de PC. Wat ik alleen niet snap is waarom de oefenduel aan het einde van de competitie gepland zijn.
eind competitie - begin competitie

zondag 14 oktober 2007 @ 13:15:57 #8
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_53923476
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 12:52 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

eind competitie - begin competitie

ik begon mijn manager mode:
oefenduels Hereford United (juli)
competitie: Hereford United (van augustus t/m juni)
competitie: AC Sparta Praha (van augustus t/m juni)
oefenduels AC Sparta Praha (gepland in juni)

Hopelijk kan ik straks een club gaan managen die Europees speelt
Fuck the EBU.
  maandag 15 oktober 2007 @ 15:19:15 #9
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_53949545
Terug vind praag.
  maandag 15 oktober 2007 @ 16:08:30 #10
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_53950443
Ik krijg me toch een partij wereldgoals tegen als ik tegen de PC speel, ze gaan er allemaal wel erg mooi in
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_53976284
En netwerk 2 van hamachi zit ook weer vol
Nieuw netwerk mensen!

Hamachi netwerk naam: FOK! FIFA08 #3
wachtwoord is weer fokforum

Enjoy!
pi_53976333
Ik heb de fifa 08 demo (ps3) maar het is me onmogelijk om te scoren! het lukt echt nooit!, als ik met iemand anders samenspeel scoort er heel soms iemand, maar tegen de "computer" echt nooit, dat is toch niet normaal?
Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
pi_53976345
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 21:24 schreef ryangozer het volgende:
Ik heb de fifa 08 demo (ps3) maar het is me onmogelijk om te scoren! het lukt echt nooit!, als ik met iemand anders samenspeel scoort er heel soms iemand, maar tegen de "computer" echt nooit, dat is toch niet normaal?
Mwah..Het is gewoon moeilijker geworden maar onmogelijk is het niet :p
pi_53979349
Ik heb hem nu op de PC gedownload, ben groot PES-fan, maar aangezien die nog niet uit is toch maar ff kijken wat FIFA dit jaar ervan bakt
pi_53980922
Hebben meer mensen dit probleem? Wanneer ik in me controls de lay out op new zet dan is hij dus zo als ik tegen de computer speel maar wanneer ik online zit gaat hij op classic :S.

Nja online is wel leuk, alleen het moet wel een beetje lag vrij zijn .
Ik moet nog ff wennen hieraan.
  zondag 28 oktober 2007 @ 16:54:30 #16
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_54226250
Hoe werkt die "push keeper forward" functie? Met die R? Want als ik op R druk, gebeurd er niets.
Fuck the EBU.
pi_54226407
Dat is de shift-knop. Het kan alleen als het vlak voor tijd is en je 1 goal achter staat of zo
  zondag 28 oktober 2007 @ 17:12:10 #18
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_54226603
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 17:03 schreef -J-D- het volgende:
Dat is de shift-knop. Het kan alleen als het vlak voor tijd is en je 1 goal achter staat of zo
thnx. Ik stond met FC Twente met 2-1 achter tegen De Graafschap En toen kwam die R in beeld, En ik wilde wel mijn keeper mee naar voren halen, maar ik had geen idee hoe. Dus bleef mijn keeper achter. En verloren. Maar sta nog altijd in de top van de ranglijst
Fuck the EBU.
pi_54234020
Ik heb me aangemeld in #3.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_54236183
Raar hoor. M'n budget stond ver in de min en liep elke wedstrijd weer verder in de min, kreeg veel berichten dat ik er iets aan moest doen, maar hoe???? Heb maar gewacht op de transferperiode en een dure speler voor veel verkocht . Zal wel nu, maar blijf het raar vinden
  maandag 29 oktober 2007 @ 13:39:43 #21
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_54243384
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 00:50 schreef Nashje het volgende:
Raar hoor. M'n budget stond ver in de min en liep elke wedstrijd weer verder in de min, kreeg veel berichten dat ik er iets aan moest doen, maar hoe???? Heb maar gewacht op de transferperiode en een dure speler voor veel verkocht . Zal wel nu, maar blijf het raar vinden
Volgens mij is dat ook de enige manier. Ik draai nu ook iedere uitwedstrijd verlies. Maar met de thuiswedstrijden kan ik dat verlies niet compenseren. dus per thuis en uitwedstrijd, draai ik verlies. En dan staat de toegangsprijs al op hoog. Gelukkig heb ik nu nog 4 miljoen in kas. Dus het is niet zo dat ik Twente bijna failliet heb gemaakt. Voor volgend seizoen maar een betere sponsor zoeken.
Fuck the EBU.
pi_54243450
Transfervrije spelers zoeken van 75+ die een goed salaris geven zodat ze komen. Vervolgens voor een mooi bedragje verkopen.
pi_54243760
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 13:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Transfervrije spelers zoeken van 75+ die een goed salaris geven zodat ze komen. Vervolgens voor een mooi bedragje verkopen.
Ja dat had ik ook gedaan. Ben Standard en had Elano en D'Alessandro gratis gehaald. Budget was al niet denderend en dat salaris van hun bracht me in de min. In de winterstop Elano voor 13 miljoen verkocht en een bod geaccepteerd van 18 miljoen door Inter op D'Alessandro. Sta nu dus wel weer lekker.
pi_54244291
tvp
History became legend, legend became myth.
pi_54256006
Ik heb een vraagje....ik heb net via teammanagement m'n eigen team gemaakt, met zelfgemaakte spelers etc.... alleen hoe kan ik nu er een wedstrijd mee spelen? Het gemaakte team staat niet tussen "rest of the world" als ik teams moet kiezen bij bijv. een friendly.
Hoi.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 18:20:49 #26
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_54267305
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 23:59 schreef pekel het volgende:
Ik heb een vraagje....ik heb net via teammanagement m'n eigen team gemaakt, met zelfgemaakte spelers etc.... alleen hoe kan ik nu er een wedstrijd mee spelen? Het gemaakte team staat niet tussen "rest of the world" als ik teams moet kiezen bij bijv. een friendly.
Als het goed is, moet je team daar wel tussen staan. Bij mij was dat wel het geval.
Fuck the EBU.
pi_54312320
50 grootste talenten van World Soccer Magazine:
quote:
Sadick Adams, Ashanti
Ismail Aissati, PSV Eindhoven
Alexandre Pato, AC Milan
Anderson, Manchester Utd
Gareth Bale, Tottenham
Sergio Aguero, At. Madrid
Ever Banega, Boca Juniors
Bojan Krkic, Barcelona
Breno, Sao Paulo
Gerardo Bruna, Liverpool
Diego Bounanotte, River Plate
Christopher Byland, Free Agent
Macauley Chrisantus, Abuja
Angel di Maria, Benfica
Franco di Santo, Audax
Karim Benzema, Lyon
Dumitru Copil, Hearts
Kermit Erasmus, Sundown
Fabio, Fluminense
Fabio Coentrao, Benfica
Maquane Fellaini, S. Liege
Guilherme, Cruzeiro
Nour Hadhria, Club African
Rabul Ibrahim, S. Lisboa
Damian Ismodes, S. Cristal
Lorenzo de Silvestri, Lazio
Kerlon, Cruzeiro
Toni Kroos, Bayern München
Lulinha, Corinthians
Sapol Mani, Maranatha
Juan Manuel Mata, Valencia
Cristian Nazarith, Cali
Aaron Niguez, Valencia
Daniel Opare, Ashanti
Ransford Osei, Kesseben
Fran Merida, Arsenal
Nikolay Mihailov, Liverpool
Mesut Ozil, Schalke 04
Renato Augusto, Flamengo
Micah Richards, Man City
Andrea Russotto, Treviso
Henri Saivet, Bordeaux
Alexis Sanchez, River Plate
Giovani dos Santos, Barcelona
Marek Suchy, Slavia Praha
Sergio Tejera, Chelsea
Ivan Rakitic, Schalke 04
Abdou Traoré, Rosenborg
Gregory van der Wiel, Ajax
Carlos Vela, Osasuna
Theo Marie Walcott, Arsenal
Altijd handig.
  vrijdag 2 november 2007 @ 11:46:04 #28
16082 Wytze
...Confidential
pi_54312755
Graag wat hulp,

Heb nu bij elkaar 2 uur gespeelt op de PS3 maar op de een of andere manier gaat bijna elk schot op het doel zwaar over. En ik heb dit niet alleen, ook vrienden van mij die erop spelen. Graag wat hulp
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
pi_54313228
De toets minder lang inhouden? In ieder geval werkt dat zo bij de pc .
  vrijdag 2 november 2007 @ 17:22:15 #30
16082 Wytze
...Confidential
pi_54320446
Het is echt gewoon bijna niet te doen! Maar zal het eens proberen als ik thuis ben.
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
  dinsdag 6 november 2007 @ 00:38:51 #31
66779 Brasco125
gamertag: DirtyBrasco NL
pi_54395646
Speel met sparta, gaat een stuk beter dan met het echte sparta. Ben aan het strijden om de landstitel met PSV, Feyenoord en AZ. Heb ook aardige aankopen gedaan:

Kerlon (athletico Meinero), Danilinho (Cruzeiro), Rasmus Wurtz (Malmo FC)

Eerste twee zijn supertalenten uit de braziliaanse competitie en Wurtz is een gelouterde Deense international die een balletje kan verroveren op het middenveld en vervolgens ook nog een aanval kan opzetten. Buiten dat heeft hij voor mij ook nog enkele belangrijke doelpunten gemaakt (of heb ik met hem gemaakt..)

Daarnaast heb ik Juan Carlos Cacho (spits van het nationale team van MExico) als reserve spits.. Gebruik nogsteeds Roberts als spits omdat hij behoorlijk wat fysiek heeft en telkens topscorer wordt met een goaltje of 20.
pi_54444855
Pas geleden eindelijk een Playstation 3 gekocht, en meteen Fifa 08 er maar bij gehaald, maar ik moet er echt weer in komen. Heb al een hele poos geen Fifa meer gespeeld.

Is er trouwens nog een leuke online competitie voor de Ps3 van Fok?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_55085131

Tegen Raymania
Ik stond in de 89e minuut 2-1 achter, kwam in blessuretijd op 3-2 voorsprong, maar het werd 3-3
Uiteindelijk verloren
Duitsers scoren graag in blessuretijd
  zondag 9 december 2007 @ 09:55:07 #34
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_55140638
Ik zal hem ook eens ff gaan spelen. PES6 was nog heel goed.. maar PES2008... omfg Ik weet niet wat ze ermee gedaan hebben maar het speelt gewoon niet, wat een kutspel
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_55140731
ik had een vraag over manager mode.
ik speel zelf de psp versie maar ik neem aan dat het niet zoveel zal verschillen met de pc versie.

In 'office' en dan 'calender' geloof ik kan je trainingen inplannen, 4 categorieen en daaronder heb je dan weer 3 versies.... dus keeper, defence, midfield atack......en daaronder dus bv. fitness, technique en nog shots o.i.d.

Worden je spelers echt beter als je 3 trainingen per week opzet, of maakt het niet uit?
Kan je het automatisch laten doen door het spel o.i.d.

Want ik wil eignelijk alleen maar m'n opstelling maken, zelf spelen en spelers kopen/verkopen

iemand info?

mvg.
  zondag 9 december 2007 @ 12:03:52 #36
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_55141989
quote:
Op zondag 9 december 2007 10:11 schreef easyrider het volgende:
ik had een vraag over manager mode.
ik speel zelf de psp versie maar ik neem aan dat het niet zoveel zal verschillen met de pc versie.

In 'office' en dan 'calender' geloof ik kan je trainingen inplannen, 4 categorieen en daaronder heb je dan weer 3 versies.... dus keeper, defence, midfield atack......en daaronder dus bv. fitness, technique en nog shots o.i.d.

Worden je spelers echt beter als je 3 trainingen per week opzet, of maakt het niet uit?
Kan je het automatisch laten doen door het spel o.i.d.

Want ik wil eignelijk alleen maar m'n opstelling maken, zelf spelen en spelers kopen/verkopen

iemand info?

mvg.
Ff als voorbeeldje:
Je hebt op zaterdag wedstrijd.
Op dinsdag laat je je verdedigers op fitness trainen. Op donderdag plan je een training in voor je spitsen op techniek.
Op zondag heb je de volgende wedstrijd.

jij speelt de zaterdagwedstrijd. Je komt daarna in je PDA hierin staat dat de trainingen zijn geweest. Eventueel staat er ook bij dat een bepaalde speler of spelers ergens beter in zijn geworden en met hoeveel deze speler(s) daarin beter zijn geworden. Vervolgens kom je weer in het hoofdscherm, waar je kan beginnen aan de volgende wedstrijd, of je opstelling kan veranderen en dergelijke.

Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is geworden. Nog veel succes in je competitie.
Fuck the EBU.
pi_55145263
tvp
  zondag 9 december 2007 @ 23:06:36 #38
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_55157524
Nou net ff mn 1e pot gespeeld:

+ Je moet overspelen om de bal bij het doel te krijgen
+ Er wordt goed en eerlijk gefloten

- Die scheids loopt erbij als een bokito (gefocussed als een voetballer op de bal )
- Mijn eigen spelers bewegen nauwelijks voorwaarts
- Ik vind de graphics op afstand erg slecht (allles hoog). Van der Sar heeft bijv. net het haar van Loki de Leeuw als je van afstand kijkt...

? Hoe doe ik een 1-2?
? Hoe zorg ik dat een speler die net de bal gepassed heeft een voorwaartse beweging maakt?
? Hoe geef ik een hoge doorsteekpass?
? Hoe komt mijn voorzet vanaf de zijlijn niet in de handen van de keep (druk nu alleen maar omhoog/naar beneden)?

iig.. 1e indruk beter dan PES2008... PES6 = magisch, maar dat zal niemand wel meer spelen.. PES5 was goed.. 4 ook, daarvoor speelde ik Fifa maar dat was toen ontiegelijk gaar en saai en makkelijk.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_55212818
Wat vinden jullie van de kwaliteit van het Nederlandse audiocommentaar? En merken jullie een positief verschil ten opzichte van de audio van 2006 en 2005?
  donderdag 13 december 2007 @ 15:02:06 #40
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_55245539
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 21:22 schreef Devrim_ het volgende:
En netwerk 2 van hamachi zit ook weer vol
Nieuw netwerk mensen!

Hamachi netwerk naam: FOK! FIFA08 #3
wachtwoord is weer fokforum

Enjoy!
Ook al vol
pi_55249757
quote:
Op donderdag 13 december 2007 15:02 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Ook al vol
Speel maar tegen mij, we daten wel via msn
  donderdag 13 december 2007 @ 22:14:54 #42
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_55256143
quote:
Op donderdag 13 december 2007 17:37 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Speel maar tegen mij, we daten wel via msn
Oke poep.. dat wordt ownage!
pi_61118888
Is het mogelijk om in de be a pro mode een heel seizoen te spelen i.p.v. enkele wedstrijdjes?
pi_61119555
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 19:44 schreef Emma85 het volgende:
Is het mogelijk om in de be a pro mode een heel seizoen te spelen i.p.v. enkele wedstrijdjes?
Anders schop je ff een oud topic omhoog

Binnenkort Fifa 09
pi_61121208
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 20:05 schreef Devrim_ het volgende:

[..]
Binnenkort Fifa 09
Heb er zin in, sowieso in het hele voetbalcircus weer , ga m voor de 360 halen.
Kwaliteit kende geen recessie
pi_61134494
Verrek, mooi dat dit omhoog geschopt is. Toch maar even een controller halen voor mun pc.
pi_61205845
Speelt iemand nog via hamachi?
Fuck today, it's tomorrow.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')