Eenschquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:50 schreef Myriam1978 het volgende:
Ik vind eigenlijk Dennis heel zielig, kan hij niet naar huis? Beter voor hem.
ja, hoe verzin je het...dennis trekt Nadia weg en gewoon BAM de muziek uit...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:45 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Maakt dat nou uit, gewoon leuke actie toch !!
Nee, zoals ik al schreef..het slaat werkelijk nergens op.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:45 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Maakt dat nou uit, gewoon leuke actie toch !!
quote:
Heb je er een?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:50 schreef beequeen het volgende:
Geen OP?
![]()
Naad danst gezellig verder met Luc.
Dat weet Brian en Luc zegt het ook tegen Nadia. Maar het is toch leuk om die sukkel te testenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:50 schreef Frasier het volgende:
Brain moet niet zeiken. Als Amanda zo met een andere man aan 't dansen was had hij haar allang weggetrokken (en terecht).
\quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:51 schreef the_undertaker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:51 schreef the_undertaker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
haha geweldigquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:51 schreef the_undertaker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij durft niet meer denk ik...bang dat de muziek weer uit gaat.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:53 schreef Frasier het volgende:
Wat en passieve sukkel is die Dennis. Geef die Luc toch een knal voor z'n hoofd. Je laat je meisje toch niet zo bespelen?
Mijn hemel, ik begrijp niet waarom ik nog kijk naar dat wijf maar er is bijna geen stream zonder haar.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:46 schreef noekje het volgende:
en Nadia wil haar dans met Luc afmaken.![]()
Met een vriendin als Nadia moet beige wel je lievelingskleur zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of een glazen deur kapot gesmeten, of een drinkglas tegen de grond gegooid, of de kleren van z'n eigen lijf scheuren, of of of...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:50 schreef Frasier het volgende:
Brain moet niet zeiken. Als Amanda zo met een andere man aan 't dansen was had hij haar allang weggetrokken (en terecht).
Telkens als ik denk dat het niet zieliger kan lukt het Dennis toch weer...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:54 schreef Kaleddis het volgende:
Djezus, wat zet nix zichzelf voor gek zeg![]()
Dom lachend en zichzelf ondertussen volproppend met ijsklontjes en framboosjes...![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:54 schreef Kaleddis het volgende:
Djezus, wat zet nix zichzelf voor gek zeg![]()
Dom lachend en zichzelf ondertussen volproppend met ijsklontjes en framboosjes...![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En sukkeltje kijkt maar weer toe ...... Meester Brian heeft hem naar de hoek gestuurd ......
[ afbeelding ]
Lulletje rozewater is het .......... wat ken die gozer vreten zeg........ ik zouquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
"Hij dronk ranja met een rietje ....."
[ afbeelding ]
Gelukkig heeft hij haar tijdig weten te overtuigen dat ze naar hem moet luisteren en haar schjmoel moet houden. En ze mag niet meer drinken als hij dat zegt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:56 schreef Starlie het volgende:
[..]
Of een glazen deur kapot gesmeten, of een drinkglas tegen de grond gegooid, of de kleren van z'n eigen lijf scheuren, of of of...![]()
toch een kanppe prestatie. En de oscar gaat naar........Dennixquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:56 schreef 2live het volgende:
[..]
Telkens als ik denk dat het niet zieliger kan lukt het Dennis toch weer...
Is dat zo, om wat te doen, Naad versieren? Sorry, ik ben zo melig van dit hele gebeuren.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:57 schreef noekje het volgende:
Morgen komen er toch ook wat meiden in het hok voor Dennis?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ff OfT was deze al langs gekomen vandaag?
http://www.nu.nl/news/127(...)ictoria_Beckham.html
Vreten en stom lachen........ik heb het niet meer.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:59 schreef the_undertaker het volgende:
Hoe onzeker kun je zijn... Ik bescheur me om die gast
[ afbeelding ]
Ijsklontje eten... nee toch maar niet.. toch wel...
Morgen komt DJ whatever met wat danseressen. Er was één danseres die Dennis wel leuk vond. Dennis zou morgen Nadia wel keihard terug kunnen pakken natuurlijk maar ja, balloos als Dennis is.quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dat zo, om wat te doen, Naad versieren? Sorry, ik ben zo melig van dit hele gebeuren.
Naad vliegt van de een naar de ander en Lulletje Rozenwater doet weer eens nix.![]()
Die meiden van het clubje van Luc zouden toch nog komen om Dennix ff lekker te pesten ......quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dat zo, om wat te doen, Naad versieren? Sorry, ik ben zo melig van dit hele gebeuren.
Naad vliegt van de een naar de ander en Lulletje Rozenwater doet weer eens nix.![]()
Met of zonder alcohol?quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:02 schreef Darklight het volgende:
Dennis zuipt ook aardig door, of begrijp ik dat verkerd(heb geen streams)
Owkeeeeeeeeej, morgen weer feest met Dennix dus.quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Morgen komt DJ whatever met wat danseressen. Er was één danseres die Dennis wel leuk vond. Dennis zou morgen Nadia wel keihard terug kunnen pakken natuurlijk maar ja, balloos als Dennis is.![]()
Nee hoor ze lebbert hem nu alweer af.quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:03 schreef neehe het volgende:
Die Naad laat Dennix ook barsten, die krijgen vannacht een flinke ruzie.
hij is 100% de winnaar van zichzelf voor gek weten te zetten zonder dat dat tot hem doordringtquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
Eigenlijk is het wel diep triest in wat voor een onmogelijke positie die lul de behanger zich gemanoevreerd heeft.![]()
Ja wat moet je anders als looser ! Je verlies nemen en naar huis gaan?? Nee hij gaat zich nog ff publiekelijk voor schut zetten op het voetbalveld aanstaande dinsdag !!quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:02 schreef Darklight het volgende:
Dennis zuipt ook aardig door, of begrijp ik dat verkerd(heb geen streams)
Je bent onnavolgbaarquote:
iddquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Febo, haal hem er nu uit. Dit is mensonterend.![]()
haha die 2equote:Op zondag 14 oktober 2007 00:07 schreef the_undertaker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaap en Huub kletsen wat over hun TV show
Die jongen woont geloof ik in het Land van Ooit.quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:08 schreef pullup het volgende:
Brian gaat hem nu krijgen ook aldus Dennis.....morgen
quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Vind je het lekker, Dennix, als anderen je vriendin opwarmen ?"
Wat? De punani van Amandaquote:Op zondag 14 oktober 2007 00:08 schreef pullup het volgende:
ik zou je geloven hoor.quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Echt, wat ik vanavond heb gezien is te onvoorstelbaar om in een sprookjesboek te noteren. Als je hier van verslag zou doen verklaren ze je voor gek als je de streams niet hebt gezien...........
Morgen......100%. Dit is bijna niet meer te doen, Dennix is zooooooooo grappig.quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:08 schreef pullup het volgende:
Dennis doet gewoon wat 'ie MOET doen ! Zijn vriendinnetje beschermenquote:Op zondag 14 oktober 2007 00:05 schreef Sheel het volgende:
Ik mis DGK fan............. die had vast een logische verklaring waarom Denniks zo doet ....![]()
Dronken door het hokje verwijdert?quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:11 schreef Myriam1978 het volgende:
Waar zijn Melissa en die andere?
Vreemde tactiek. Disana, hoe zou jij 't vinden als jouw vriendje 't zo voor je "op zou nemen"?quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:11 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dennis doet gewoon wat 'ie MOET doen ! Zijn vriendinnetje beschermen
tegen die kleffe dronken handjes van de rappert !!!
Ik zou het VERPLICHT vinden dat hij die rappert van me aftrok als die met me zou dansenquote:Op zondag 14 oktober 2007 00:13 schreef Frasier het volgende:
[..]
Vreemde tactiek. Disana, hoe zou jij 't vinden als jouw vriendje 't voor je "op zou nemen"?
Hij gaat haar eerst zwaar neuken om zijn mannelijkheid te bewijzenquote:Op zondag 14 oktober 2007 00:03 schreef neehe het volgende:
Die Naad laat Dennix ook barsten, die krijgen vannacht een flinke ruzie.
Heeeej je leeft nog........ goeie avond....... was ff benieuwdquote:Op zondag 14 oktober 2007 00:11 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dennis doet gewoon wat 'ie MOET doen ! Zijn vriendinnetje beschermen
tegen die kleffe dronken handjes van de rappert !!!
Daarvoor vroeg ze het aan Dennis die had geen zin want dan kwmane all die andere erbij nu vraagt ze het in het bij zijn van iedereen en wat is het antwoord ? jaquote:Op zondag 14 oktober 2007 00:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda, Brian en Luc gaan naar de jacuzzi. Amada vraagt Nadia of ze meegaat ......
Dus eigenlijk zeg je nu dat je Dennis een kneus vindt.quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:14 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik zou het VERPLICHT vinden dat hij die rappert van me aftrok als die met me zou dansen
en proberen te fröbelen !!
Ja ik ben hard bezig om de leuke filmpjes van undertaker aan mekaar te plakken,quote:
Hij trok hem er toch ook vanaf ?? Dat Brian daar nu zo nodigquote:Op zondag 14 oktober 2007 00:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je nu dat je Dennis een kneus vindt.
Gezien het aantal ijsblokjes dat ie vandaag geknabbeld heeft zal ie wel maatje pink blijven vannachtquote:Op zondag 14 oktober 2007 00:14 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hij gaat haar eerst zwaar neuken om zijn mannelijkheid te bewijzen![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:19 schreef 2live het volgende:
Jaap tegen Dennis ; ben je ook tevreden met Nadia's cupmaat, of liever iets groter, of heb je liever dat ze iets tussen haar benen heeft.
Jaap is best grappig af en toequote:Op zondag 14 oktober 2007 00:19 schreef 2live het volgende:
Jaap tegen Dennis ; ben je ook tevreden met Nadia's cupmaat, of liever iets groter, of heb je liever dat ze iets tussen haar benen heeft.
Hoe zitten die tieten nu weer?!quote:
So?quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:22 schreef beequeen het volgende:
Gatver de gatver, gaan ze weer in die smerige jacuzzi zitten. De veterenanenziekte lonkt.![]()
Het ruimt wel lekker op als je dat bedoeltquote:
Idd, ik zie het probleem ook niet zxo, in één klap zijn we dan een jaar verder met het spel zeg maarquote:
Mooi toch?quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:22 schreef beequeen het volgende:
Gatver de gatver, gaan ze weer in die smerige jacuzzi zitten. De veterenanenziekte lonkt.![]()
Ik ben te lief en naïef voor dit spelquote:Op zondag 14 oktober 2007 00:26 schreef Sonique het volgende:
[..]
Idd, ik zie het probleem ook niet zxo, in één klap zijn we dan een jaar verder met het spel zeg maar![]()
Stinkt Naad of de jacuzzi ?quote:
Lieke is het mooiste vind ik. Die ziet er iig verzorgt en normaal uit, en ze straalt het ook. Kan je van die twee andere sletjes niet zeggen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:29 schreef riri het volgende:
lieke was mooi vandaag....had een mooie jurk en nu...zo'n spijkerbroek staat haar heel goed
Eens, jammer dat ze er vandaag nogal truttig uitzag.quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:32 schreef Sonique het volgende:
[..]
Lieke is het mooiste vind ik. Die ziet er iig verzorgt en normaal uit, en ze straalt het ook. Kan je van die twee andere sletjes niet zeggen.
?quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat waren 10 contactpunten boete Lieke .....
Ik vind het überirritant, Huub en Lieke ook.quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:37 schreef Nostalgist het volgende:
Jaap: "Ze heeft zo'n lekkere stem" übergeil.....
Komt St. Brian nu weer met excuses?quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:37 schreef petraa het volgende:
Brian zegt nog maar een keer tegen Dennis dat er niets grappigs was aan dat hij Nadia van luc aftrok
Lieke ook.....quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind het überirritant, Huub en Lieke ook.
Wil je dan dat hij geen excuses aanbiedt???quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:38 schreef Dreamboy het volgende:
Huub. Lieke het spijt me dat ik het een beetje verknalt heb het feesje van vanavondt
Huub daar moet je nou mee komen zeg
Ah, die had ik gemist, en toch moet Huub Naad voor geen meter.quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:40 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Lieke ook.....
Huub: "het heeft de voorbode van onderdanigheid, die stem, dat vinden mannen fijn.... "![]()
Die onderste is 'ook wel grappig'. Niet zo mooi als Dennis maar 'wel aardig'.quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:42 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen![]()
Dat is een ding wat zeker is .....quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, die had ik gemist, en toch moet Huub Naad voor geen meter.![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:49 schreef Prospera het volgende:
Naad tegen Luc: als jij de vrouw van je dromen vindt, wil je dan kinderen?
Als Lieke slim is gaat ze WEL trouwen (in gemeenschap van goederen of hoe heet dat ook alweer?) danquote:Op zondag 14 oktober 2007 00:49 schreef yellowfirst het volgende:
De hoofdprijs mag voor mij naar deze 3, Jaap, Huub en Lieke, en dan delen maar...die hebben tenminste humor ( Lieke ietwat minder )![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:47 schreef Py het volgende:
[..]
Mooi. Dan kunnen daar de streams op 's nachts.
Waarvoor eigenlijk?quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat waren 10 contactpunten boete Lieke .....
Nagelloze vingers. Kan ze Nix z'n poepertje geen pijn doen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:51 schreef Kinga het volgende:
Wat ziet dat toch smerig uit die ene hand zonder nagels bij Nadia.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 01:01 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Nagelloze vingers. Kan ze Nix z'n poepertje geen pijn doen.
Volgens mij ook ja. Heeft hij een gezonde leefstijl en een gezond eetpatroon.quote:Op zondag 14 oktober 2007 01:03 schreef Taurus het volgende:
Ik vind dit best knap van Jaap, is ie goed bezig? Ja toch? Met z'n dieet?
Zou ie bang zijn?quote:Op zondag 14 oktober 2007 01:06 schreef petraa het volgende:
Dennix houdt angstvallig Nadia vast.
Ik heb gelezen dat er morgen om 14:00 iets is op vliegveld Hilversum. Er was een verband met Nowlive, het ging over het vertrekken van vliegtuigen en bezoekers (leden van Nowlive) waren welkom., Dan konden ze elkaar meteen ontmoeten. Verder weet ik geen details.quote:Op zondag 14 oktober 2007 01:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Weet iemand of er morgen (zondag) iets met vliegtuigjes is gepland
voor Huub ???? Daar sprak hij eerder vanavond over namelijk ....
even voor de netheid... tis 'truth or dare': waarheid of durf.quote:Op zondag 14 oktober 2007 01:19 schreef chufi het volgende:
Do or Dare Brian naar Dennix: Doen zegt Nix!
B: Hoe zou je het aanpakken in de buitenwereld met een avond als vanavond met Nadia ? Ik heb je vanavond horen zeggen ; Hoe Ahh Boe , Bee Grr etc ..
Nix: gelijk weg gaan is zn antwoord
Hij meende het ook nog !quote:Op zondag 14 oktober 2007 01:29 schreef akveor het volgende:
nix zingt: I'm coming out?
Op Nowlive iets gevonden :quote:Op zondag 14 oktober 2007 01:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Weet iemand of er morgen (zondag) iets met vliegtuigjes is gepland
voor Huub ???? Daar sprak hij eerder vanavond over namelijk ....
quote:We willen iedereen die meevliegt verzoeken op zondag 14 oktober uiterlijk om 14:00 uur op het vliegveld aanwezig te zijn zodat er alle tijd is om nog even kennis te maken en rond te kijken ,het eerste vliegtuigje gaat om 15.00 uur de lucht in.
Ook uitzwaaiende Nowlivers zijn zeer welkom.
De drie leden die ook een vlucht krijgen zijn: 123ikhoudervan, Erieberie en KleineFrankie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |