quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
quote:Op maandag 7 januari 2008 16:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
Ja, zoooooo realistisch!quote:
Nee dacht het niet..quote:
Jennifer en Dustyquote:Op maandag 7 januari 2008 19:01 schreef Ticootje het volgende:
Ik vond Dusty vandaag wel flink overdrijven tegen Lucy.
[..]Och niet al weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
Ik ben het volledig met je eens!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:33 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik zeg het nog een keer: Jade![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vond Damian vroeger altijd een lekker ding, maar nu mag iemand anders hem hebben hoor..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |