Wat een humor eigenlijk. Luc wil haar helemaal niet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:51 schreef petraa het volgende:
Nadia wil na de kooi met Luc proberen en Luc begrijpt haar keuze nu voor in de kooi. Dit verteld ze nu aan Amanda.
Eind van de middag kwam de brief aan de orde in een gesprek met Huub en Joris. Japio liet de brief lezen en hij had de brief ook met Anita besproken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:49 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
wanneer heb je dit gehoord ? dit was volgens mij de inhoud van de oorspronkelijke brief van Jaap, echter na advies van Huub en Lieke heeft ie de brief aangepast. Of het ik iets gemist vandaag ?
Zolang het maar 'ongeveer' waar is als je dat ook zo brengtquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:49 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Niks. ik wist niet dat elke post zinnig en diep moest zijn...
Maar ik las ergens dat hij tegen Kim had gezegd dat hij veel voor Nadia voelt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:56 schreef Kinga het volgende:
[..]
Wat een humor eigenlijk. Luc wil haar helemaal niet.
zij wil nu niet, maar een ander mag hem ook niet hebben.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:57 schreef the_undertaker het volgende:
Wat een smerig wijf die Nadia... ziet Luc dansen met Melissa... En snel als ie vrij is schiet Nadia hem weer om de nek... zum kotzen![]()
dat vroeg ik me ook af, wat deden ze bij die deur? kunnen ze niet ff met zijn drieen in kantoor om ons even duidelijk te maken wat er allemaal aan de hand isquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:56 schreef the_undertaker het volgende:
Vraag me af wat er offstream nu allemaal is gebeurd met Huub, Lieke en Jaap
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:57 schreef petraa het volgende:
Nadia, er zijn maar weinig mooie vrouwen zoals ik.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:57 schreef petraa het volgende:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:54 schreef Kinga het volgende:
Go.
Ik kots zo op dat wijf, niet te geloven. Wat een eigendunk en dat voor iemand met eenrug van een kogelstootser en een stinkmuil.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:57 schreef petraa het volgende:
OMGquote:
En grote slagtanden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kots zo op dat wijf, niet te geloven. Wat een eigendunk en dat voor iemand met eenrug van een kogelstootser en een stinkmuil.![]()
Vanavond?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Huub is helemaal de kluts kwijt als ik nu Jaap hoor. Hij heeft zich LAM gezopen de sukkel.
Ik denk dat dat dan ook echt gebeurdquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:02 schreef ruby het volgende:
Kan de muziek wat zachter? Dan kan ik Luc en Nadia wat beter verstaan namelijk. Dank u.
Hoeft ook niet. Ik snap niet dat jij denkt dat dat wel zou moeten.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:49 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Niks. ik wist niet dat elke post zinnig en diep moest zijn...
Volgens mij ging dat over het paardenbak incident van een aantal weken terug.. Toen was ie achter geweest en kwam ie helemaal lam terugquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:02 schreef Prospera het volgende:
Lieke: ik wil wel met je kletsen waar we het net over handen.
Jaap: hij gaat stiekum drinken en komt helemaal lam terug.
Lieke: ze proberen mij uit te lokken tot fysiek geweld als hij drinkt.
In de paardenbak schijnt hij ook steeds restjes drank te drinken.
Lieke: hij werkt zichzelf in de nesten. Ik begrijp het niet omdat ik niet hetzelfde met alcohol heb.
Jaap: ik zei al tegen hem, als iedereen lig te pitten op vrijdagavond, tik er dan een paar achterover.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij ging dat over het paardenbak incident van een aantal weken terug.. Toen was ie achter geweest en kwam ie helemaal lam terug
En door bouwvakker Lucquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:05 schreef ruby het volgende:
Weet je, die Dennix is natuurlijk een loser eerste klas...maar hij lijkt wel niet goed bij z'n paasei om zich zo te laten sollen door die bouwvakker (Nadia).
Volgens mij was Huub toen niet lam maar zo stoned als een garnaal.quote:
Nou, ik denk dat ie dan echt gaat knallen hoor.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:06 schreef Kinga het volgende:
Als Luc Nadia nu op de bek pakt, dan doet Dennis ook niks... weet ik bijna zeker.
Lieke is al weer naar boven.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:07 schreef schatje het volgende:
Huub is echt een sukkel nu.
Wie eigenlijk niet daarquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:07 schreef schatje het volgende:
Huub is echt een sukkel nu.
Alle ruiten uit de villa, 100%quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:09 schreef ruby het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat ie dan echt gaat knallen hoor.![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:06 schreef beequeen het volgende:
Ter compensatie leert de vriend van Naad, Kees Dennix cocktailshaken.
Veeg me op.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:10 schreef the_undertaker het volgende:
[ afbeelding ]
Bewijs dat Nadia ECHT uit dr bek stinkt. Amanda slaat ervan achterover!
Ik lig in een deuk om jouquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:10 schreef the_undertaker het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:10 schreef the_undertaker het volgende:
[ afbeelding ]
morgenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:09 schreef ruby het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat ie dan echt gaat knallen hoor.![]()
Huub klinkt helemaal niet aangeschoten.....quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:05 schreef Mani89 het volgende:
Huub klinkt indd best aangeschoten.
Idd. En anders is deze shaker uitstekend geïnstrueerdquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:11 schreef schatje het volgende:
Die cocktailjongen kan ook wel op internet hebben gelezen dat Huub niet mag drinken.
heb nou niet de indruk dat dat een gast is die zich bezig houdt met wat er zich in de kooit afspeelt en de forums volgt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:11 schreef schatje het volgende:
Die cocktailjongen kan ook wel op internet hebben gelezen dat Huub niet mag drinken.
Da's de butler van Mellissaquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:11 schreef diedirk het volgende:
WIe is die blonde, Saskia?!
wat verdraai jij een gesprek....je geeft het volkomen anders weer dan lieke zeiquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:03 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Lieke vertelt:
Huub mag niet drinken. Hij heeft stiekem staan drinken. Het is weer mis gegaan. Mijn feestje is verknalt. Hij zoekt het maar uit'
Of iets dergelijks
Jaap met zijn eetverslaving, Amanda met nicotine afkickverschijnselen, Nadia met haar nymfomanie, Lieke met haar controlgedragquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:10 schreef Borga het volgende:
[..]
Wie eigenlijk niet daarBwian en zijn pilletjes , Huub en zijn alcoholverbod/probleem.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jaap met zijn eetverslaving, Amanda met nicotine afkickverschijnselen, Nadia met haar nymfomanie, Lieke met haar controlgedrag
Ach, zo hebben we allemaal wat
E.e.a. viswijf, vriendin van Melissa.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:11 schreef diedirk het volgende:
WIe is die blonde, Saskia?!
Dit is al weer van even geleden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:13 schreef riri het volgende:
[..]
wat verdraai jij een gesprek....je geeft het volkomen anders weer dan lieke zei
Smerig manwijfquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:57 schreef the_undertaker het volgende:
Wat een smerig wijf die Nadia... ziet Luc dansen met Melissa... En snel als ie vrij is schiet Nadia hem weer om de nek... zum kotzen![]()
OMG GMTAquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:14 schreef ruby het volgende:
Luc vindt Dennix zooo'n sukkel.....
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:20 schreef Kinga het volgende:
easy on the caps people.
Hij wilde de cocktailshaker een beuk gevenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:21 schreef Desii het volgende:
[..]
sjips.... wat kan jij overdrijven..
Luister dan naar de boeiende conversaties in de Chill, een aanrader.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:20 schreef Borga het volgende:
G. I. Joe Lieke verteld weer een leuk verhaal![]()
dat mens is een regelrecht drama op elk gebied van wat ik tot nu toe van haar heb gezien.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:17 schreef Kinga het volgende:
Man man man man, wat een hork is die Nadia toch. Ik raak er niet over uitgepraat.
Een paar feestjes geleden heeft Huub stiekem gedronken en daar weet Jaap van en nu Lieke ook.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:21 schreef blomst het volgende:
Eerst Huub geen zin in een feestje en nu Lieke geen zin in een feestje, ik voel een ruzie aankomen.
ik denk dat ze morgen ziek in bed blijft, vervelend joh, last van je stembanden.quote:
Strontlazerus is nog een understatementquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:24 schreef beequeen het volgende:
Amanda is weer zat en heeft de hik.
super die korte impressies zeker voor de mensen die niet kunnen streamenquote:
Huub die moeilijk doet omdat ie van de Febo niet mag zuipen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:24 schreef Taurus het volgende:
Ik zie helemaal geen ruzie tussen Huub en Lieke?Rare situatie tussen hen, waarom wil Lieke nou niet meer naar beneden? Waar is ze 'klaar mee'? Niet met Huub, die zit gezellig naast 'r.
Heb je teruggelezen? Anders wil ik je wel even een Update geven hoor.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:24 schreef noekje het volgende:
Ik heb Huub nog nooit zo rustig gezien eigenlijk.
Huub en Lieke hebben al vaak gezegd dat zij feestjes met die anderen eigenlijk helemaal niet leuk vinden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:24 schreef Taurus het volgende:
Ik zie helemaal geen ruzie tussen Huub en Lieke?Rare situatie tussen hen, waarom wil Lieke nou niet meer naar beneden? Waar is ze 'klaar mee'? Niet met Huub, die zit gezellig naast 'r.
Ik snap niet dat Amanda dan ook geen alcoholverbod krijgt. Als zij bezopen is, en onder druk komt te staan gaat ze ook slaan.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:26 schreef schatje het volgende:
[..]
Huub die moeilijk doet omdat ie van de Febo niet mag zuipen.
Ik heb het zelfs gezien en vond het nogal meevallen eigenlijk. Vooral toen hij het rattengedrag van Brian uit ging leggen in de slaapkamer. Ik weet ook waarom die boos is maar ik vond hem niet opgefokt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je teruggelezen? Anders wil ik je wel even een Update geven hoor.![]()
Nederland heeft verloren.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:28 schreef lorence1 het volgende:
DENNIS: de uitslag van? waar heeft hij het over?
aan het janken in een hoekje omdart nederland vwerloren heeftquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:30 schreef beequeen het volgende:
Naad hangt weer om de nek van Luc....waar is onze stoere held Dennix?
0-1 toch ?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:29 schreef Dreamboy het volgende:
Nederland. 0 - 4 verloren zei Dennix
Mooi, ik ben blij dat Huub zich even terugtrekt van dat stelletje aso"s.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb het zelfs gezien en vond het nogal meevallen eigenlijk. Vooral toen hij het rattengedrag van Brian uit ging leggen in de slaapkamer. Ik weet ook waarom die boos is maar ik vond hem niet opgefokt.
Zeker nu vind ik hem hartstikke rustig.
Kiept ijsklontjes naar binnen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:30 schreef beequeen het volgende:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:30 schreef beequeen het volgende:
Dokter Nadia liet haar handjes een beetje op verkeerde plekken glibberen onder het mom te voelen of Amanda haar adem wel inhieldquote:
Oh, tegen de hikquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Dokter Nadia liet haar handjes een beetje op verkeerde plekken glibberen onder het mom te voelen of Amanda haar adem wel inhield
Ik vind het echt zieligquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:34 schreef 2live het volgende:
Hoe Dennis ook voortdurend die plukjes haar 'plakt' onder het dansen.![]()
Hahahaha, wat kan hij nog meer dan ijsklontjes naar binnen lurken........quote:
Je hebt je best gedaanquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:34 schreef ericahysterica het volgende:
Luc heeft tegen melissa en die weer tegen heeft tegen amanda en die weer tegen nadia en die weer tegen luc gezegd dat nadia tegen luc heeft gezegd dat zij naast hem wakker wil worden. Vervolgens zegt nadia tegen dennis dat zij dat gezegd zou hebben tegen luc.![]()
Dit moet naar huisquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
OMG, de caps van afgaande Dennis en hoerige Naad vliegen me om de oren.Waar moet dit heen.
![]()
![]()
Naar huis, nu, idd wat een zielige vertoning.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:36 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind het echt zielighet is zo overduidelijk sneu, hij de hele tijd vaag op de achtergrond. Waarom gaat die kerel niet gewoon 'n boekje lezen op de bank of lekker slapen ofzo. Dit is zo pijnlijk
Dan heb je toch ook geen trots ook, hij is gewoon een figurant.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:36 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind het echt zielighet is zo overduidelijk sneu, hij de hele tijd vaag op de achtergrond. Waarom gaat die kerel niet gewoon 'n boekje lezen op de bank of lekker slapen ofzo. Dit is zo pijnlijk
Ron Jeremy zou blij met haar zijn.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:38 schreef yellowfirst het volgende:
Aan Nadia haar gedrag te zien is ze, als ze 30 jaar is, een man of 350 gehad........
Zij verteld het wel tegen Huub dat ze het met Suzanne over hem gehad heeft,dat ze het af en toe moeilijk heeft met huub.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:32 schreef blomst het volgende:
Lieke even klagen over Huub.
Conflict.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:39 schreef lorence1 het volgende:
dennix trekt nad weg bij luuk
En bij deze reactie is hij meteen de sjaakquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:39 schreef lorence1 het volgende:
dennix trekt nad weg bij luuk
eindelijkquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:40 schreef pullup het volgende:
[..]
En bij deze reactie is hij meteen de sjaakBrian bashed hem nu
![]()
Precies! Huub zat net ook te vertellen dat hij pissed op Brian is. Dat mis ik hier in de cossen eigenlijk..iets over gesprekken met Brian over het drinken en het agressief worden daarvan ( Huub en ook Amanda) en dat hij niet begrijpt dat Brian het spel zo speelt..??? ( Huub laten drinken en uit lokken tot fysiek geweld?)...Huub zei dat hij Amanda nu makkelijk uit de tent kan lokken omdat ze gedronken heeft en dat het dan weer uit de hand loopt omdat hij dan weer een la tegen hem aan krijgt gegooid en de tent weer vol staat met volk...maar dat doet hij dus niet..maar Brian dus wel..quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Amanda dan ook geen alcoholverbod krijgt. Als zij bezopen is, en onder druk komt te staan gaat ze ook slaan.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:43 schreef Kinga het volgende:
Wat een humor! Als Dennis niks doet, is ie een loser. Trekt ie Nadia weg, is ie ook een loser.
. Waar ik van baal is dat Naad wil volop in de belangstelling staat.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:43 schreef noekje het volgende:
De aanleiding van Brian slaat dus werkelijk nergens op.
Voor zichzelf hij moet zijn agressie even kwijt anders gaat het straks mis met Amanda..quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:41 schreef Kinga het volgende:
Voor wie komt Brian nou op?!
Maakt dat nou uit, gewoon leuke actie toch !!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:43 schreef noekje het volgende:
De aanleiding van Brian slaat dus werkelijk nergens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |