Ow, dat is nog beter.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:23 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Nieuwe aflevering is gisteren uitgezonden en al te vinden
Ik denk dat het zo gemonteerd is dat het zo lijkt. Ze maken in deze serie soms weleens dingen spannender dan ze in werkelijkheid zijn. Een simpel lokkertje.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:50 schreef metallicattim het volgende:
damn nog een week wachten! Maken ze je eerst lekker met het begin van de ep met die oversteek en dan komt ie pas in de volgende ep... Het gaat daar goed mis geloof ik!
Het wordt dinsdagavond uitgezonden op Discovery HD USA.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:01 schreef Piles het volgende:
Ik loop achter, ik vergeet steeds de nieuwe te downloaden
Inzoomen en dan zie je een beeld van een kerkhof toch ? Meen ik me te herinnerenquote:Op woensdag 21 april 2010 18:40 schreef Q.E.D. het volgende:
In de intro zoomen ze elke keer in op het oog van wijlen Phil...
Best wel freaky.
Geen idee. Straks eens terugkijken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:24 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Inzoomen en dan zie je een beeld van een kerkhof toch ? Meen ik me te herinneren
Dat heb ik nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:04 schreef HankSchrader het volgende:
Het wordt dinsdagavond uitgezonden op Discovery HD USA.
Weet ik, maar ik vergeet het gewoonquote:Dan staat hij op elke woensdagmiddag Nederlandse tijd online.
Wist je dat nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:08 schreef Slurrrrp het volgende:
Neeeee is Phil dood???Shit...
wat een geweldig figuur is (was) dat... al blijft Sig mijn favoriet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:51 schreef Q.E.D. het volgende:
Phil zn zoon Jake blijktVerbaast me niets. Die gasten hebben toch geen normaal leven op die boot. In ieder geval niet als ze op het dek werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
En het is tegenwoordig sowieso een van de grootste problemen in de USA.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
Verbaast me niets. Die gasten hebben toch geen normaal leven op die boot. In ieder geval niet als ze op het dek werken.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:51 schreef Q.E.D. het volgende:
Phil zn zoon Jake blijktIk denk verslaafd aan wat anders maar bij gebrek daaraan plundert ie Phills z'n medicijnen kastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spannend weer, ben wel weer benieuwd naar de aflevering van volgende week.
Do what you love, love what you do!
Ja denk ik ook, hij zal nog wel meer gebruiken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:24 schreef kree het volgende:
[..]
Ik denk verslaafd aan wat anders maar bij gebrek daaraan plundert ie Phills z'n medicijnen kast![]()
Spannend weer, ben wel weer benieuwd naar de aflevering van volgende week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |