abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 november 2007 @ 12:21:17 #276
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_54352896
Ik kan er gewoon nog niet bij dat ik een brulaap gebaard heb.

Zij zijn zonder enige twijfel de luidruchtigste bewoners van het Costaricaanse woud. Iedere ochtend bij het aanbreken van de dag slaken de mannetjes hun oorverdovende kreten. Hun keelgeluiden worden versterkt door een speciaal tongbeen dat functioneert als klankkast.
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 4 november 2007 @ 12:52:18 #277
1762 YPPY
Yppiaans
pi_54353414

Je moet zeker blijven Meimeltje, je bent altijd welkom. Wat knap dat Kyllian al met een vork kan eten!

Anna kan ook zo nijdig doen. Gillen doet ze gelukkig niet. Jengelen, dat wel, om ons uit te dagen. We proberen nu dat af te leren en de woordjes en gebaren te gebruiken die ze kan. Ze stopt er wel steeds sneller mee, dus het heeft effect. Ze weet zo goed wat ze wil. Echt mooi. In de supermarkt zit ze altijd in de doek, gaat nog steeds goed. Fjew.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 4 november 2007 @ 13:28:44 #278
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_54354225
Hier wordt ook wel gezeurd, niet zo heftig als bij jullie hihiihi
en die winkel taferelen nicole, een keer meegemaakt ze ging niet liggen, maar wel mekkeren nephuilen en pruillip. Ben gewoon doorgelopen en arwen kwam er achteraan gesjokt

Oh trouwens hoe doen jullie dat als jullie naar de wc gaan en er is niemand anders thuis, laten jullie kindje bij je of wat.
Arwen wil eigenlijk altijd mee, maar goed ze loopt nu dus telkens oh mama poek poek ook al moets ik geowon plassen
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zondag 4 november 2007 @ 13:29:55 #279
1762 YPPY
Yppiaans
pi_54354261
Ik laat de deur open, anders ben ik bang dat ze iets uithaalt.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_54354440
quote:
Op zondag 4 november 2007 11:33 schreef MeNicole het volgende:
Het word nog veeeeeel erger. Boodschappen doen word ook heel leuk.
Mikael wil wel in de winkelwagen zitten maar moet niet te lang duren. Hij mag van mij dan best lopen. Maar als er iets gebeurd wat hem niet aanstaat krijg je net als in de reclame. Heel dramatisch op de grond gaan liggen brullen alsof de hele wereld vergaat om een seconde later gewoon weer op te staan omdat ik door loop en dan weer voor mijn voeten opnieuw te beginnen. En die blikken van mensen als ik zeg dat ie iets harder moet gillen omdat niet iedereen hem hoort
Herkenbaar! ik ben 1x lopend naar de winkels gegaan met Kim, omdat ik naar het postkantoor moest. Nou, dat doe ik nooit weer! Ik doe meestal met Kim in de buggy de (week) boodschappen. Soms wil ze er dan ook uit, om alles uit de schappen te trekken. Kim gaat alleen lopend mee als er iemand bij is. De ene let op Kim, terwijl de andere de boodschappen in laadt.

Gillen en krijsen kan ze ook goed. Een echte meid.
pi_54354459
Evenstar, ook hier de deur open. Of ze loopt mee en gaat dan op de onderste trede zitten.
pi_54354623
Ik heb altijd de wc deur dicht. Mikael wil namelijk steeds vanalles in de wc gooien. Dus die zit met zijn handen te wurmen en te doen. Maar vaak heeft ie ook niet eens door dat ik na de wc ga. Hij is dan veel te druk aan het spelen.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  zondag 4 november 2007 @ 14:12:50 #283
56471 pinquit
oh my lama!
pi_54355098
quote:
Op zondag 4 november 2007 11:23 schreef Bass-Miss het volgende:
Ook hier herkenbaar, bij alles wat niet naar Fonske zijn zin is, krijgen we het 'banaaneffect'. Rug in de kromming, hoofd achteruit smijten en schreeuwen maar.
Gisteren hadden we afgesproken om te gaan fonduen met wat mensen en twijfelen we zelfs om het af te zeggen...
O ja, en als je je hoofd achterover gooit doe je dat best ergens heel hard tegen, zodat je echt een reden hebt om te krijsen...
dat is zooo vervelend he dan zit je eerst zo van; jah komop zeg het valt allemaal best wel mee!
en dan ineens * bonk* kop tegen de rand van de tafel o.i.d dan valt het toch niet meer zo mee
gelukkig verslappen dan ook alle rugspieren weer en is hij weer gewoon in zn normale vorm en kan k m gewoon normaal troosten

winkels al een paar keer meegemaakt dat ik een verstijfde banaan in het fietsstoeltje moest proppen
en tegenwoordig loopt ie als we gaan wandelen rechtdoor naar de stad, meteen naar de Hema, om met de schuifdeuren te spelen 'open!' 'open!' gdvrrrrrrdmmm dan krijg k m daar dus echt niet meer weg. het enige dat dan nog werkt is m gewoon oppakken en lekker laten krijsen. en ik allemaal heel hard denken 'ik ben sterker! ik ben sterker!' maar max is ECHT HEEL STERK!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zondag 4 november 2007 @ 14:13:48 #284
56471 pinquit
oh my lama!
pi_54355122
ik laat meestal de deuren open, maar dan rent max ook de wc in en gaat ie 20× doortrekken
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zondag 4 november 2007 @ 19:42:54 #285
108648 cattie
lieve moeder
pi_54363082
De banaanpose is hier ook een tijdje in geweest, maar dat doet Ive niet zo vaak meer. Dreinen des te meer... In winkels is hij meestal wel erg lief.
Meestal, om even rustig naar de wc te kunnen, zet ik Ive in zijn kinderstoel of in de badkamer in bad.
  zondag 4 november 2007 @ 20:18:02 #286
190853 RockabeIIa
pi_54363976
Drama vandaag... na 1 uur visite (zelfs na zijn middagdutje!) had Brent het al helemaal gehad en is ie het bed in gegaan. Na een uurtje pitten ging het enigszins weer. Verder weigerde hij zijn eten en melkfles maar hij heeft wel nog dixap gehad. En toen opeens, een uur nadat de visite weg was en hij heel lief had gespeeld, raakte hij helemaal overstuur. Met moeite heb ik hem op de arm in slaap gekregen maar hij slaapt nu wel heel onrustig... En dat alles voor een feestje speciaal voor hem. Zielig...
  zondag 4 november 2007 @ 20:21:33 #287
593 sjak
Juffie Bloem
pi_54364070
Wat jammer zeg! Hopen dat hij morgen alle indrukken weer een beetje verwerkt heeft.
Lekker douchen!
pi_54364474
Brent

Kim in de stad na een wat gegeten te hebben bij de frietboer. Kim kreeg een paar patatjes van ons, weer in de buggy krijgen, is topsport.
Ze is dan ook zo sterk.Na veel geploeter toch maar met een minikoekje omgekocht. Pfff.
  zondag 4 november 2007 @ 22:10:22 #289
190853 RockabeIIa
pi_54367182
Misschien wordt hij wel ziek, het arme schaapje. Ik hoorde dat er weer iets buikgrieperigs heerst. Zijn buik rommelt en hij poept zure plasjes.
pi_54367440
Oh arme Brent, een virusje te pakken? Beterschap
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 4 november 2007 @ 22:22:41 #291
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54367569
Brent beterschap
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 5 november 2007 @ 11:23:21 #292
190853 RockabeIIa
pi_54375872
Ziet er naar uit dat het toch allemaal een beetje teveel was gister want vandaag is ie weer lekker als vanouds aan het brullen
We hebben het gelukkig achter de rug nu!
  maandag 5 november 2007 @ 11:27:19 #293
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_54375981
Fijn dat die beter is en nog welkom hier enzo
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 5 november 2007 @ 14:52:47 #294
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54380811
quote:
Op zondag 4 november 2007 11:45 schreef Moonah het volgende:
Wow! Eet Kyllian al met een vork?

Weet je, toch vind ik het erg fijn te weten (en hier de bevestiging te lezen) dat peuters zo gillen en drammen. Mijn lief vroeg al of het normaal is dat Thies dat doet. Hij wil nl niet dat het zo'n verwend joch wordt. Dat wil ik dus ook niet.
Ik zal hem hier eens even laten bijlezen!
Door babygebaren te gebruiken schijnt dat een stuk minder te worden Moonah, omdat ze zich dan beter kunnen verduidelijken en dus minder gefrustreerd zijn .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 5 november 2007 @ 19:27:36 #295
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_54386973
Nou, niet om jullie te ontmoedigen ofzo , maar dat gillen blijft nog wel een tijdje hoor .
Zelfs Freek kan er af toe nog wat van.

Het goede nieuws, als ze wat ouder worden kun je ze zonder al te veel gevaar op hun kamer parkeren, dan hoor je het wat minder .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_54387185
quote:
Op maandag 5 november 2007 14:52 schreef Vivi het volgende:

[..]

Door babygebaren te gebruiken schijnt dat een stuk minder te worden Moonah, omdat ze zich dan beter kunnen verduidelijken en dus minder gefrustreerd zijn .
En dat is echt zo!! Soms begrijp ik Mikael niet. Als ik dan het gebaar doe voor wat is er, dan geeft ie aan wat ie wil of wat ie heeft. En meestal zijn dat simpele dingen als dorst, honger (zin in een koekje ), of dat ie gepoept heeft en ik niks ruik. Maar soms is het ook gewoon gillen om het gillen. Want dan maakt hij ook het gebaar van wat is er!!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  dinsdag 6 november 2007 @ 08:30:28 #297
24188 Belana
kloon van belana
pi_54397737
ach die dreumesen toch hier nog zo 1 hoor. over het algemeen weet ezra zich wel uit te drukken op zijn manier, maar als ie moe is dan moet je oppassen gillen en krijsen
ach ja, het hoort erbij.
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 6 november 2007 @ 13:01:30 #298
190853 RockabeIIa
pi_54403095
Hier is het de halve nacht feest geweest... not... Urenlang gekrijs in het holst van de nacht waar echt niets mee te beginnen viel. Op schoot wilde hij ook niet slapen maar was hij wel rustiger. Compleet uitgeteld en snikkend viel hij dan toch om kwart over 5 ergens in slaap. Nasleep van zijn verjaardagsfeestje hopelijk. Bah, 1x en nooit weer! Ik kende mijn kind nog niet op deze manier

Iemand een tip tegen exceemachtige uitslag? Al weken loopt hij met rode en droge korstjes en pukkeltjes rond zijn neus. Uierzalf helpt tot nu toe niet echt.
pi_54403203
Hier vast voorzichtig om het hoekje komt gluren...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  dinsdag 6 november 2007 @ 13:10:01 #300
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_54403289
Lotte komt meegluren, ze mist Kaith nu al
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')