geen invoer is ook automatisch een vraagteken. Echter is de kans op leesfouten door de computer door het invullen van een vraagteken een stuk lagerquote:Op woensdag 5 december 2007 13:49 schreef Repeat het volgende:
Overigens vind ik het zo idioot dat je alle vraagtekens apart moet aankruisen. Ze kunnen het toch wel zo verwerken dat geen invoer automatisch als een ? geldt [ afbeelding ]
Haha, zo voelde het hier ook ja..quote:Op woensdag 5 december 2007 12:38 schreef dotKoen het volgende:
Ik moet zeggen, nu ik als eerstejaars de eerste meetellende VGT gemaakt heb, best lullig voelt als je 140 maal het vakje onder ? moet aankruisen.
Haha meen je niet, ik heb nu al 36%quote:Op woensdag 5 december 2007 13:49 schreef Repeat het volgende:
De eerste van het 3e jaar had je gehaald met 12%. Reken maar uit [ afbeelding ]
Vroeger stond op blackboard wat je moest halen per jaar, nu niet meer, maar ik weet nog dat voor jaar 6 ongeveer 25% genoeg was [ afbeelding ]
dat klopt ook niet, want ik weet niet of ze in leiden nu meedoen met nijmegen groningen maastricht, maar ik moet nu al 20% halen, en aan het eind van jaar 6 zal dat ongeveer het dubbele zijn, dus rond de 40-45%quote:
owja klopt, dat was natuurlijk nog die vgt van alleen Leiden. Zal nu idd wel veranderd zijn.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:14 schreef WooZ het volgende:
[..]
dat klopt ook niet, want ik weet niet of ze in leiden nu meedoen met nijmegen groningen maastricht, maar ik moet nu al 20% halen, en aan het eind van jaar 6 zal dat ongeveer het dubbele zijn, dus rond de 40-45% [afbeelding]
quote:Op donderdag 6 december 2007 01:57 schreef Repeat het volgende:
Ik dacht nl bij vraag 149 antwoord D goed was...
De rechter n. abducent innerveert toch gewoon de rechter m. rectus lateralis?
[ afbeelding ]
Als de rechter zenuw dan uitvalt, dan ga je met je rechteroog naar je neus kijken en dus wil je dan toch je hoofd naar rechts draaien zodat je ogen weer op 1 lijn komen??
quote:Op donderdag 6 december 2007 20:20 schreef Repeat het volgende:
Nee 166 is toch echt A.
Teken maar een kruistabelletje voor jezelf
quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:17 schreef starla het volgende:
[..]
![]()
sens. = aantal mensen dat ziek is en positieve test heeft
spec. = aantal mensen dat niet ziek is en negatieve test heeft
Met alleen deze tabel kan je natuurlijk nog niets berekenen als je er niet bijzet op welke as de ziekte staat en op welke as de testquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |