Nog belangrijker dan dat, is dat het gewoon zo aspecifiek is.quote:Op zondag 4 november 2007 14:36 schreef Alleslijm het volgende:
Trouwens, creatinekinase kun je in elk ziekenhuis meten :p
ik snap het ook nietquote:Op zondag 18 november 2007 12:09 schreef intoxicated het volgende:
Mwhehe, leuke ervaring: Met anonieme patiëntgegevens een X-thorax aanvragen.
Radiologen stonden even moeilijk te overleggen, voordat er eentje naar de wachtruimte liep en zei: Ja, ik snap het zelf ook niet, maar ik zoek meneer of mevrouw "7qx88HL-blablabla", geboren op 01-01-1980 [afbeelding]
Leuke combinatie, celbiologie en statistiek in 1 blokquote:Op zondag 18 november 2007 12:59 schreef MaxC het volgende:
Alles gehaald vorig blok [afbeelding] Was ook een leuk blok, veel anatomie en Geneeskundig proces etc.
Alleen dit blok gaat alleen maar over Celbiologie, onderzoek en statistiek. Het is zo ongelofelijk saai, ik kan me totaal niet motiveren om wat te doen. Iemand tips?
Vroeger had ik daar de spits en de metro voor. Tegenwoordig zijn er al snel 5 á 6 gratis krantjes met nieuws en puzzels waar je menig saai college mee kunt vullenquote:Op zondag 18 november 2007 12:59 schreef MaxC het volgende:
Alles gehaald vorig blokWas ook een leuk blok, veel anatomie en Geneeskundig proces etc.
Alleen dit blok gaat alleen maar over Celbiologie, onderzoek en statistiek. Het is zo ongelofelijk saai, ik kan me totaal niet motiveren om wat te doen. Iemand tips?
Nou die twee vakken zijn wel logisch hoor, als dat niet zo op jou overkomt ligt dat of aan jou en/of aan degenen die het (niet kunnen) uitleggen. Zorg ervoor dat het goed wordt uitgelegd en als je het nog niet snapt zoek iemand die het wel goed kan uitleggen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:15 schreef Asics-DS het volgende:
Dus dat wordt gewoon keihard werken voor natuur- en wiskunde. Maffe vakken vind ik t. Ik vind 't allemaal niet zo logisch als ze beweren :[
Haha, ik zou inderdaad een nogal onzekere toekomst tegemoet gaan (als ik alles zo op een rijtje zie).quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:22 schreef Nuna het volgende:
Je kunt natuurlijk een HBO propedeuse halen en meedoen met de loting (!) voor BMW in Nijmegen. Geen idee of dit mag, bij Geneeskunde mag je namelijk niet meer met een propedeuse meeloten.
Vervolgens BMW afmaken en dan alsnog, zonder loting, beginnen aan Geneeskunde in Nijmegen. Er zijn namelijk per jaar een paar plaatsen voor BMW'ers (wel bachelor) in Nijmegen die dmv motivatiebrieven etc mogen beginnen aan gnk. Maarja, dat is wel een erg grote gok natuurlijk![]()
Ik zou gewoon doorbijten en toch die certificaten proberen te halen..
doe er dan gewoon 2 jaar over zei ik al en als je het niet kunt dat kan je net zo goed nu al kappenquote:Op woensdag 21 november 2007 13:53 schreef Asics-DS het volgende:
[..]
Haha, ik zou inderdaad een nogal onzekere toekomst tegemoet gaan (als ik alles zo op een rijtje zie).
En ja, tuurlijk zijn die vakken zo logisch als maar kan, maar ik zie het vaak niet. Aan goede uitleg geen gebrek, maar het probleem zit in de hoeveelheid stof die ik 'even' moet leren voor een toets. Ze snijden zo 15 wiskunde onderwerpen aan. En voor iemand die gewoon inzicht mist (ik dus) is dat gewoon teveel van het goede. Bepaalde verbanden, voorwaarden en regels zie ik gewoon niet, terwijl het voor een ander zo logisch als wat is.
Jammer dat ze niet kijken naar de vakken die écht relevant zijn voor je opleiding, als biologie en scheikunde. Maar ja, die regels zijn er nu eenmaal.
Hm, wil je wat komma's en punten lenen WooZ?quote:Op woensdag 21 november 2007 14:00 schreef WooZ het volgende:
[..]
doe er dan gewoon 2 jaar over zei ik al en als je het niet kunt dat kan je net zo goed nu al kappen
Voor 'en' hoort geen komma.quote:Op woensdag 21 november 2007 15:05 schreef Nuna het volgende:
[..]
Hm, wil je wat komma's en punten lenen WooZ?
quote:doe er: dan gewoon, 2 jaar over... zei ik al en als, je het niet kunt.... dat kan je net zo goed nu al kappen!!!
Hoog tijd dat Dr. A.W. terug in jouw avatar komtquote:Op vrijdag 23 november 2007 12:47 schreef Repeat het volgende:
ja die vuile hond heeft al een tijd geleden mn avatar gejat
[Moraalridder] Daar moet je niet al te trots op te zijnquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:32 schreef MaxC het volgende:
Jaaaaa blok 1 gehaaldPfew, hoef ik tenminste niks in de kerstvakantie te doen
Ik had 77 punten en 76 was een voldoende
Haha, normaal streef ik altijd naar een 7/8 maar ik kwam bij de toets een half uur te laat en kon me totaal niet concentrerenquote:Op maandag 26 november 2007 19:19 schreef Nuna het volgende:
Ach, blijkbaar vind MaxC dat hij met een 6'je ook wel een goede dokter wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |