Nou !quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze moesten dat wijf opknopen, wat heb ik me zitten ergeren gisteravond, niet te weinig zeg.
Bij deze opgelost.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:10 schreef Disana het volgende:
Daarom heb ik haar verzocht op te houden.
Haat-pm's omdat iemand beweert dat je een alter-ego zou hebben die voor Dennis zou zijn.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is maar één user die mijn naam steeds post als zijnde Dgk_fan. Beequeen staat er niet bij stil dat niet iedereen gediend is van een Dennis fan en er dus ook wel eens hate pm's verstuurd worden naar de verkeerde persoon.
Daarom heb ik haar verzocht op te houden.
Kun je dat eens uitleggen ??quote:
OT: Ik kan me toch niet voorstellen dat die kids bij haar wonen, dat zou meer dan schandalig zijn, maar blijft het feit dat het hun moeder en die stumpers die last moeten dragen. Ik kan er wel om janken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:17 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Nou !
"Topicreport" en hupsakee, weg ermee.... Wat moeten die kinderen maandag wel niet op school horen.....![]()
Wat zou daar aan de hand zijn?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:20 schreef Dreamboy het volgende:
Huub loopt het kantor in waar Nadia en Jaap zitten. De deur gaat dicht meer zien we niet.
Waar is Brian, die moest toch ook oefenen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:23 schreef Scandalous het volgende:
Het accent van Luc op zijn nummers!"it's me bitchessss!!"
Nadia probeert Jaap naar huis te praten?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:18 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia praat over Cora. ik denk dat zei ongelukkig is .......en een stream wissel.
[ afbeelding ]
We mogen het gesprek over Cora niet zien.
Die oefent in mixen cd's inleggenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar is Brian, die moest toch ook oefenen?
Ligt aan zijn rotjeugd en zijn tijd in de Oostenrijkse bak.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:27 schreef Nostalgist het volgende:
Wat een taal voor zo'n stille jongen......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |