[quote]Op zaterdag 13 oktober 2007 19:34 schreef ruby het volgende:quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Keer op keer beweer jij hier dat ik dgk_fan ben. Laatste verzoek daarmee op te houden.
Luc moet oefenen voor de opnames, als het goed is komt er een hele studio het huis in.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:56 schreef Nostalgist het volgende:
Tot 21:30u mogen ze niet in de chill...
Alléén Luc en Brian, want die moeten oefenen.....
Party tonight ???
Oeps, even doorgaan Melisa.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:59 schreef Dreamboy het volgende:
Melisa. volgens mijn hebben Luc en Nadia gezoent.
Huub. nee dat geloof ik niet.
M. ik weet het bijna zeker
Ik zei het alleen omdat het antwoord van Disana zo DGK_fan achtig was en omdat ik regelmatig lees dat Disana voor DGK_fan wordt aangezien.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
[quote]Op zaterdag 13 oktober 2007 19:34 schreef ruby het volgende:
[..]
DGK_fan? Ben jij het?
Is deze quote van mij, nee dus. Ik hou er nu over op, wat een gezemel zeg.
Hij lult haar ziek.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:04 schreef ruby het volgende:
Dennix zit weer vastgeplakt aan Nadia, as usual.
Ben benieuwd hoelang het duurt voor ze het uitmaakt met hem. Waarschijnlijk laat ze het zover komen dat Dennix hysterisch wordt en dat ze dan maar besluit dat het beter is dat het over is tussen hen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij lult haar ziek.
Schatje, heb je hoofdpijn?
En Naad moet duidelijk niks van hem hebben nu.
Het is maar één user die mijn naam steeds post als zijnde Dgk_fan. Beequeen staat er niet bij stil dat niet iedereen gediend is van een Dennis fan en er dus ook wel eens hate pm's verstuurd worden naar de verkeerde persoon.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:02 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik zei het alleen omdat het antwoord van Disana zo DGK_fan achtig was en omdat ik regelmatig lees dat Disana voor DGK_fan wordt aangezien.That's all. Voor de rest ook niet boeiend.![]()
Ze moesten dat wijf opknopen, wat heb ik me zitten ergeren gisteravond, niet te weinig zeg.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:09 schreef Nostalgist het volgende:
Lieke had dus een tand door d'r lip door de klap van Natasja
Het was te walgelijk voor woorden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze moesten dat wijf opknopen, wat heb ik me zitten ergeren gisteravond, niet te weinig zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |