Tis etenstijd he! Dan heeft ze buikpijn.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:05 schreef Scandalous het volgende:
Bij gebrek aan gespreksstof gaat Dennis maar achter Nadia aan om te kleffen.
"Schatje laat me even, ik heb buikpijn"
![]()
Dat jij dat zegt... ik zat me ook net af te vragen of ze soms dicht dreigen te vallen onder het gewicht van alle makeup.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat doet Amanda raar met haar ogen
Hij wordt genegeerd, dat is veel erger. Huub en Lieke hadden/hebben nog het verstand om tussen al dat 5 - 2 gebeuren nog 'gewoon' te praten met die 5. Daar heeft Dennix niet de capaciteit voor.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik bedoel dat hij nauwelijks wordt gepest of dwars gezeten of uitgescholden. Van dat 5-2 gebeuren lustten de honden soms geen brood.
Het leek alsof ze erg bang was voor dat elastiekje die Jaap naar haar wilde schieten.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat jij dat zegt... ik zat me ook net af te vragen of ze soms dicht dreigen te vallen onder het gewicht van alle makeup.
Daarstraks mocht hij nog gewoon meepraten bij de stal met Joris, Jaap, Huub en Lieke hoor. En ik zie hem veel vaker die gelegenheid krijgen. Maar je hebt gelijk dat hij hem niet neemt... geen initiatief en niets te zeggen, en hij maar denken dat hij 'mysterieus' overkomt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:09 schreef Borga het volgende:
[..]
Hij wordt genegeerd, dat is veel erger. Huub en Lieke hadden/hebben nog het verstand om tussen al dat 5 - 2 gebeuren nog 'gewoon' te praten met die 5. Daar heeft Dennix niet de capaciteit voor.
In zijn hoofd is het er waarschijnlijk nog slechter aan toe dan de buitenkant van dat hoofd
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:09 schreef Borga het volgende:
[..]
Hij wordt genegeerd, dat is veel erger. Huub en Lieke hadden/hebben nog het verstand om tussen al dat 5 - 2 gebeuren nog 'gewoon' te praten met die 5. Daar heeft Dennix niet de capaciteit voor.
In zijn hoofd is het er waarschijnlijk nog slechter aan toe dan de buitenkant van dat hoofd
Dat zal het zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:10 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Het leek alsof ze erg bang was voor dat elastiekje die Jaap naar haar wilde schieten.
Je weet het toch:morgen 100% knallen boem boem boem........quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Daarstraks mocht hij nog gewoon meepraten bij de stal met Joris, Jaap, Huub en Lieke hoor. En ik zie hem veel vaker die gelegenheid krijgen. Maar je hebt gelijk dat hij hem niet neemt... geen initiatief en niets te zeggen, en hij maar denken dat hij 'mysterieus' overkomt.
Dat vindt Denise niet erghh ..Eet hij het toch lekker opquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:12 schreef Prospera het volgende:
Huub tegen Nadia: eet je geen kalfsvlees?
Naad: nee weet je, ik ben niet zo lekker
[ afbeelding ]
Een aardappelpartje.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:16 schreef Stupidisco het volgende:
heeft Nadia uberhaupt al 1 hap genomen ?
Het avondmaal van Naad, een bakje ragout en liters water. Straks begint ze weer aan de wijn.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:15 schreef Prospera het volgende:
Veel drinken, dan kan je straks makkelijker kotsen![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |