De link werkt niet in de OP zet deze er even in. http://www.apwc.nl/quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Beetje laat met de OP (werd even afgeleid), maar de TT wordt erin verklaard![]()
Je hebt gelijk hoor, het was Theo, de vader van Joris en Huub.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben ik nou gek? Ik dacht dat die broer niet bereikbaar was en dat het toen pa werd.
Tis precies andersom gegaanquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben ik nou gek? Ik dacht dat die broer niet bereikbaar was en dat het toen pa werd.
tja,quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het zo ongeveer in mijn hoofd zoals Desii het beschrijft en Beequeen beaamt... dus ik laat het dan toch maar staan.quote:
100% zeker weten morgen knallen lalalala & lelelelele dit en dat zus en zo bliksemafleider en morgen helemaal los gaan....en knallenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:55 schreef beequeen het volgende:
Gut wat heeft hij het weer naar zijn zin.
[ afbeelding ]
http://www.youtube.com/watch?v=aY0GwilnIuIquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:47 schreef Desii het volgende:
[..]
dit nummer is al ouder.... heeft Lieke op gestript op Japie zijn vrijgezellefeestje
edit: heerlijk nummer trouwens![]()
Klopt. Heb het al hersteldquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het zo ongeveer in mijn hoofd zoals Desii het beschrijft en Beequeen beaamt... dus ik laat het dan toch maar staan.
Mensen schreven wel eens dat Lieke of Huub er niet zo florissant uitzagen door al dat 5-2 gedoe, maar bij Dennis zijn de sporen van heel veel minder al heel veel zichtbaarder.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Gebruikt hij geen oogcreme meer? Wat een wallen en hij is al zo lelijk
[ afbeelding ]
Het lijkt wel een crematorium.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:01 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
De roze lucht is niet gesoept, krijgen ze er vanavond gratis bij.![]()
Minder? Bij Dennix is het toch echt 6 - 1. Je kan toch niet beweren dat Nada haar vriendje 100% steunt met alles.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Mensen schreven wel eens dat Lieke of Huub er niet zo florissant uitzagen door al dat 5-2 gedoe, maar bij Dennis zijn de sporen van heel veel minder al heel veel zichtbaarder.
japio is echt wel een beetje flieft op Liekequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:57 schreef StephanL het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=aY0GwilnIuI
Echt bewondering voor Lieke, zij is echt goed![]()
![]()
Ik bedoel dat hij nauwelijks wordt gepest of dwars gezeten of uitgescholden. Van dat 5-2 gebeuren lustten de honden soms geen brood.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:03 schreef Borga het volgende:
[..]
Minder? Bij Dennix is het toch echt 6 - 1. Je kan toch niet beweren dat Nada haar vriendje 100% steunt met alles.
Saskia, net zo'n goeie butler als Melisa, ook erg goed in roddelen en stoken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:04 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is blondie? Is met Mellissa binnen gekomen.
Ja hallo, Lieke is de perfecte girlquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:05 schreef Verida het volgende:
[..]
japio is echt wel een beetje flieft op Lieke![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |