Amanda moet vooral doorgaan met gillen als een mager speenvarken....opdat haar stem voor altijd naar de eeuwige jachtvelden mag verdwijnenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:49 schreef beequeen het volgende:
Mijn hemel Amanda, hou op met dat geschreeuw.........![]()
Hier zal haar logopedist blij mee zijn, die zien we dus nooit meer terug en terecht.
Hij mag geen drankquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:53 schreef lorence1 het volgende:
wat zou er met huub zijn... heeft het met joris te maken?
Ik krijg zwaar het idee dat ze het er om doet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:52 schreef Dark het volgende:
[..]
Amanda moet vooral doorgaan met gillen als een mager speenvarken....opdat haar stem voor altijd naar de eeuwige jachtvelden mag verdwijnen![]()
"L'ignorance toujours est prête à s'admirer."quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:51 schreef Myriam1978 het volgende:
Amanda volgt goed de instructies van de logopedist
- niet zingen: check
- geen sterkke drank: check
- niet schreeuwen: check
- geen groepsdiscussie: check
Nee hoor dit komt,omdat er een feestje is en hij moet het zonder drank doen,daarom zit hij daar.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:54 schreef beequeen het volgende:
Huub pakt even tijd voor zichzelf zoals hij altijd doet als er een famlilielid op bezoek is geweest.
[ afbeelding ]
Ja, een heeeeele lange. Ze hebben die zelfs ingebonden als een boek ...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:00 schreef Dark het volgende:
Zit Huub nu een lange brief te lezen?
Zonder zwart???
Wat zeg je dat weer mooiquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:58 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
"L'ignorance toujours est prête à s'admirer."![]()
Dat heet een boekquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:00 schreef Dark het volgende:
Zit Huub nu een lange brief te lezen?
Zonder zwart???
Nope, en een butler is ze zeker niet......het enige dat ze doet is roken en roddelen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:59 schreef Myriam1978 het volgende:
Die Saskia is erg vreselijk, ik weet niet wat het is maar ik mag haar gewoon niet.
Kewlquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, een heeeeele lange. Ze hebben die zelfs ingebonden als een boek ...
Ja....Ach, a wise man once said.....quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat zeg je dat weer mooi![]()
Ik vind butler Saskia een ordinair kreng.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:05 schreef pullup het volgende:
Saskia leek zowaar een drankje voor iemand in te schenken maar ze drinkt het gewoon zelf op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |