abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 18:21:53 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53910630
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 11:19 schreef miss_sly het volgende:
Ik wil het niet in Z&G posten en vind ook niet dat ik bij de meiden in "Als zwanger worden..." hoor, nu. Mar ik dnek dat ik deze week best wel eens mijn gevoelens kwijt wil.

Ik hang een beetje tussen hoop en vrees, maar wil me niet te veel aan de hoop vasthouden. Tegelijkertijd zoek ik op internet en kom verhalen tegen over diapauze en denk "misschien toch...". Ik wil thuis rondhangen met de gordijnen gesloten en wachten tot het maandag is, maar tegelijkertijd wil ik weg en bezig zijn.

Gelukkig kunnen schaap en ik het wel samen doen, dat scheelt al zo veel!
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 11:25 schreef Isegrim het volgende:
Heel veel sterkte, sly.
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 12:04 schreef simmu het volgende:
sterkte Miss_Sly!
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 12:18 schreef Fuente het volgende:
Jeetje Miss_Sly... veel sterkte!
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 12:27 schreef Reya het volgende:
Veel sterkte sly, hopelijk blijkt alles volgende week toch goed te zijn
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 12:39 schreef Geartsjuh het volgende:
Jemig Miss, wat een verschrikkelijk nieuws.. Heel veel sterkte toegewenst deze week . Ik hoop dat alles toch goed blijkt te zijn. Het is jullie zo gegund.
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 12:58 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zat idd ook te denken aan diapauze (wist niet hoe het heette) of het dat niet stiekem toch nog kon zijn.

Ik wilde dat ik meer voor je kon doen dan een hier een knuffel geven en zeggen dat ik aan je denk...

quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 13:40 schreef Memento-Mori het volgende:
hier ook heel veel sterkte miss en schaap, ik duim voor jullie....
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 13:59 schreef Alicey het volgende:
Heel veel sterke sly en schaap!
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 14:02 schreef Madelieve het volgende:
Lieve lieve Miss Sly, wat een vreselijk eng nieuws! Het is jullie zo vreselijk gegund na al die tijd... ik kan alleen maar heel hard meeduimen dat alles goed is op de 22ste.

Hele dikke knuffel xxx
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 14:42 schreef leonieke het volgende:
miss_sly ik blijf voor jullie duimen dat je de 22e goed nieuws te horen krijgt. Veel succes tijdens deze slopende dagen
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 15:06 schreef lady-wrb het volgende:
veel sterkte miss sly, ik hoop voor jullie op goed nieuws
pi_53910779
miss-sly... ik weet niet wat ik moet zeggen. Sterkte met het doorkomen van deze week
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_53912184
Thanks BE voor het openen van dit deeltje.

We hebben vandaag een beetje aan bezigheidstherapie gedaan: we zijn rond een uur of 12 vanochtend in de auto gestapt en hebben een rondje memory lane uit onze biede jeugd gedaan. We komen net weer thuis, zijn een uitgebreid rondje via de afsluitdijk rond het Ijsselmeer gereden. Niet teveel nadenken, geen mensen hoeven te spreken, niets moeten, alleen een beetje rondkijken en elkaar vertellen over vroeger. 1 dag voorbij, morgen weer een nieuwe.

Bij thuiskomst stond er een bos bloemen met een kaartje van mijn vriendinnetje; zo lief.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 20:37:07 #4
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_53913159
Ach miss_sly, wat rot dat het nu allemaal zo dreigt te lopen. Sterkte
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_53915834
Stekte miss_sly ik weet verder niet wat te zeggen...
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zondag 14 oktober 2007 @ 02:28:25 #6
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_53919664
enorm veel sterkte hiermee....
pi_53921446
Miaa_Sly
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_53931852
Het weekend is bijna voorbij. Morgen moet ik mijn kluizenaarsleventje opgeven en me weer onder de mensen begeven. Het was zo fijn om het weekend alleen samen te zijn, niemand te zien, maar morgen zal ik toch moeten gaan werken. Behoefte aan anderen heb ik nog steeds niet, en de week gaat ook wel voorbij als ik in mijn hoekje van de bank blijf hangen...maar het is niet goed...
pi_53932012
Wat verschrikkelijk die onzekerheid. Hoop zo met je mee.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 14 oktober 2007 @ 20:45:42 #10
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53932381
Ik denk en hoop ook
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_53932443
miss-sly, wat een rotweek voor je
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Jubileum moderator zondag 14 oktober 2007 @ 21:00:57 #12
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53932754
Miss Sly ik kan me heel goed voorstellen dat je geen mensen wilt zien. Een week is echt lang zo....
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_53933155
O, kon je maar een week wegkruipen onder de dekens he? Een weekje winterslaap...
pi_53933246
Tjee wat een verschrikkelijke domper is dit zeg Miss Sly Het zal wel even moeilijk zijn om morgen weer te moeten werken.
pi_53934973
MIss_Sly en Fok!Schaap heel veel sterkte!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_53935793
*uit lurkstand springt*

Heel veel sterkte deze week Miss Sly en schaap. Ik duim mee voor goed nieuws.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_53937682
Ik vind het eigenlijk een beetje kwetsend dat je nog zo lang moet wachten! Is dat puur omdat dat nodig is om bepaalde dingen vast te kunnen stellen of omdat er eerder geen plek was?

In ieder geval sterkte met die mensen morgen!
pi_53941449
Pruk ik denk dat ze die week moet wachten omdat je in 1 week meer verschil ziet in een foetus dan al na reeds een dag. Als over een week de grote gelijk is aan de echo en nog altijd geen hartactiviteit dan kan je denk ik met meer zekerheid zeggen dat het foute boel is. Is na een week de foetus gegroeid dan is er hoop. Zo iets dus.
  Moderator maandag 15 oktober 2007 @ 07:57:18 #19
5428 crew  miss_sly
pi_53941615
Klopt Faja, dat is de reden waarom ze ons 10 dagen laten wachten. In 10 dagen moet er echt een behoorlijke groei te zien zijn (de echoscopiste zei dat een embryo in deze periode ongeveer een cm per week groeit). Is die er, dan ziet het er allemaal alweer wat beter uit. Is die er niet, dan is het fout en moet het weggehaald.

Ik heb geen zin in mensen. Het nare is ook, dat ik lichamelijk gewoon nog zwanger ben. Ik ben nog steeds erg moe en mijn borsten doen behoorlijk pijn. Ik moet gewoon netjes eten en drinken alsof ik zwanger ben. en dat wil ik ook, het zou niet eerlijk zijn om daar nu al mee te stoppen, nu er nog een klein kansje is dat het nog goed komt. Maar jeetje, wat heb ik weinig zin om me onder de mensen te begeven, uitleg te geven en verder zwanger te lopen zijn.
  maandag 15 oktober 2007 @ 08:05:10 #20
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53941673
Ik vond het al zo vreselijk naar om te zien dat je het linkje al uit je sig gehaald hebt... Dat kwam ineens zo heel 'echt' over, zo van 'het kan idd wel eens gewoon afgelopen zijn'.

Weet je zeker dat je wel wil gaan werken?
Bij ziekmelden zal je het ook wel uit moeten leggen voor zo'n langere periode maar ik kan me ook voorstellen dat je nog wel even in je coconnetje zou willen blijven de komende dagen...
  Moderator maandag 15 oktober 2007 @ 08:11:22 #21
5428 crew  miss_sly
pi_53941699
Ik weet het niet zeker. Of eigenlijk weet ik vrij zeker dat ik niet wil gaan, maar ik denk dat de hele week thuiszitten ook niet fijn zal zijn. Ik weet het gewoon niet, heb me in lange tijd niet zo besluitloos gevoeld.
  maandag 15 oktober 2007 @ 08:15:11 #22
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53941716
Ja, ook dat zat ik me te bedenken, thuis kan ook wel eens heel beklemmend zijn.

Makkelijk kleppen van mijn kant, ik ben je baas of collega niet, maar als je echt gek wordt op je werk gewoon naar huis gaan hoor! Ik denk dat niemand het niet zal begrijpen zeg maar...
  maandag 15 oktober 2007 @ 08:15:58 #23
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_53941721
He wat is het toch verdrietig miss_sly.
Je hoeft toch ook niet de hele week thuis te gaan zitten? Ik bedoel dat hoef je toch niet nu te besluiten? Als jij je vandaag te rot voelt om te werken, dan maar niet. Misschien denk je er morgen anders over, misschien niet....Succes.
pi_53942039
Miss_sly, ik vind het zo vervelend voor je. Het is zo vreselijk gemeen.

Ik denk aan je deze week!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_53942069
Miss-sly
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')