truequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:46 schreef jordeeeh het volgende:
Jos geef maar toe dat je sollicitatierondes houdt, k zie niet voor niks al die 14/15 jarige meisjes langs fietsen
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
ach heul niet man!het was een vervolg op de eerste zin dus dan is het gewoon 1 zin!
![]()
![]()
Voor je het weet krijg je een naakte schoonmakerquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:09 schreef broodjekipkerrie het volgende:
misschien een tip: heb je een advertentie op marktplaats.nl gezet?
Of een dergelijke website.
Je vriendin? wordt je aangehouden voor pedo is ook niet zo slim hé.. !quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:58 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja net of ze er achter komen, als plotseling de arbeidsinspectie binnenvalt zeg ik gewoon dat het mijn vriendin is, die even helpt in het huishouden![]()
Toch nemen we haar niet aan.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:13 schreef jmdeking het volgende:
[..]
Je vriendin? wordt je aangehouden voor pedo is ook niet zo slim hé.. !
Ja, dan zeg ik tog dat wij niet aan seks voor het huwelijk doenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:13 schreef jmdeking het volgende:
[..]
Je vriendin? wordt je aangehouden voor pedo is ook niet zo slim hé.. !
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:21 schreef BonJovi het volgende:
[..]zie het al voor me word hij mee genomen
![]()
Dat mag niet gebeuren Jos is een Ajacied
waar blijven de plaatjesquote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:34 schreef elfzesendertig het volgende:
Meisjes van 14 die... verdacht veel views genereren
kk gierigquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:12 schreef afcajos het volgende:
[..]
[..]
voor 6 euro in het uur ben je aangenomen![]()
Uhh niet dus, echt babyfaces nogquote:
Ja, heel lief. Echter doe ik ze wel als ze een paar jaar ouder zijn.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:30 schreef afcajos het volgende:
nog twee 14-jarige
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met zulke schoonmaaksters word ik zeker pedofiel![]()
Hyves...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:01 schreef fathank het volgende:
Die onderste foto ken ik![]()
De slettebak(jammer dat ze zo jong is)
Niks mis mee om pedofiel te zijn toch?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:30 schreef afcajos het volgende:
nog twee 14-jarige
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
pedosexueel is wat minder dan...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Niks mis mee om pedofiel te zijn toch?
gezien je kamer, doet ze haar werk blijkbaar niet goedquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:16 schreef SuperwormJim het volgende:
Onze schoonmaakhulp:
(ivm hygiene verplichten we haar tot het dragen van een hoofddeksel)
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:52 schreef afcajos het volgende:
reageren op een advertentie als schoonmaakster![]()
Aangezien wij bij ons thuis extreem lui zijn, hadden we bij een winkel een advertentie opgehangen met: gezocht interieurverzorgster. (ja zo lijkt het nog wat maar het in principe komt het neer op wc schoonmaken en vloeren dweilen)
In totaal 1 reactie gehad, een meisje van 14... wat moeten we daar nou weer mee![]()
Een niet-geregistreerd kind van je peetvaderquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:46 schreef jordeeeh het volgende:
En al een schoonmaakster gevonden? [ afbeelding ][ afbeelding ]
Snotver zegquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:49 schreef afcajos het volgende:
[..]
Een niet-geregistreerd kind van je peetvader
Nadine S. part 2?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:52 schreef afcajos het volgende:
Aangezien wij bij ons thuis extreem lui zijn, hadden we bij een winkel een advertentie opgehangen met: gezocht interieurverzorgster. (ja zo lijkt het nog wat maar het in principe komt het neer op wc schoonmaken en vloeren dweilen)
In totaal 1 reactie gehad, een meisje van 14... wat moeten we daar nou weer mee![]()
Push-ups komen toch niet in cup G?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:03 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oh mijn God, hoe bedoel je pushup![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:35 schreef jordeeeh het volgende:
Jos vraag anders Kelly, is wel 16 en bezet, maar je kunt haar altijd dwingen
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:37 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Moeders zal binnenkort een advertentie bij de buurtsupert ophangenHopelijk reageren er veel geile wijven.
je topic titel spreekt over meervoudquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:52 schreef afcajos het volgende:
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:30 schreef afcajos het volgende:
nog twee 14-jarige
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
een jaar laterquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |