Laten schoonmaken?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:52 schreef afcajos het volgende:
reageren op een advertentie als schoonmaakster![]()
Aangezien wij bij ons thuis extreem lui zijn, hadden we bij een winkel een advertentie opgehangen met: gezocht interieurverzorgster. (ja zo lijkt het nog wat maar het in principe komt het neer op wc schoonmaken en vloeren dweilen)
In totaal 1 reactie gehad, een meisje van 14... wat moeten we daar nou weer mee![]()
Mag je wel werken als je 14 bent?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Als ze goed kan soppen huur je der toch in... Het minimumloon van een 14 jarige is 1 euro per uur ofzo
Zwart mag allesquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:55 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Mag je wel werken als je 14 bent?
Ja net of ze er achter komen, als plotseling de arbeidsinspectie binnenvalt zeg ik gewoon dat het mijn vriendin is, die even helpt in het huishoudenquote:
Mag dat wel met 14 jaar...?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Als ze goed kan soppen huur je der toch in... Het minimumloon van een 14 jarige is 1 euro per uur ofzo
Heeft die met 'r domme hoofd de pot uitgeboend? Chloor schijnt erg goed te bleken...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:02 schreef afcajos het volgende:
ze ziet er een beetje zo uit:
[ afbeelding ]
das toch niks man![]()
tsskkk...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dom & Geil?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:02 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
das toch niks man![]()
eigenlijk ben ik gewoon bang dat ik me aan dat meisje vergrijpquote:
volkomen logisch!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:14 schreef afcajos het volgende:
[..]
eigenlijk ben ik gewoon bang dat ik me aan dat meisje vergrijp
die nemen heel je interieur mee ipv enkel het stof & vuil weg te doenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:31 schreef MrX1982 het volgende:
In het Pools had je meer sollicitanten gehad.
die laten het stof en vuil liggen en nemen de rest meequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:37 schreef Athmozz het volgende:
[..]
die nemen heel je interieur mee ipv enkel het stof & vuil weg te doen![]()
Geloof me dat je dat niet uitgelegd krijgt wanneer je zelf een jaar of 30 bent.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:58 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja net of ze er achter komen, als plotseling de arbeidsinspectie binnenvalt zeg ik gewoon dat het mijn vriendin is, die even helpt in het huishouden![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:30 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Mag ik ook solliciteren? Ik vraag ¤8,90 per uur.
voor 6 euro in het uur ben je aangenomenquote:Geb. Datum 17-04-1990
Zeg je toch is de vriendin van mijn zoon die ff peuken voor me is aant halen ?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Geloof me dat je dat niet uitgelegd krijgt wanneer je zelf een jaar of 30 bent.
Krentquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:12 schreef afcajos het volgende:
[..]
[..]
voor 6 euro in het uur ben je aangenomen![]()
Zo'n inval zal een uur(?) duren. Dus dan zal hij peuken moeten gaan halen in Rusland.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:13 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zeg je toch is de vriendin van mijn zoon die ff peuken voor me is aant halen ?
Dan zeg je "Ja me dochter heeft een lesbische relatie met dit meisje, maar die kunt u nu ff niet spreken hoor, ze hangt namelijk in de kelder aan een aantal vleeshaken en een latex pakje waar je haar kutje nakend door ziet dus die kunt u nu niet ff spreken."quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zo'n inval zal een uur(?) duren. Dus dan zal hij peuken moeten gaan halen in Rusland.
En stel dat je geen zoon hebt?![]()
¤8,50; reiskosten vergoedquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:12 schreef afcajos het volgende:
voor 6 euro in het uur ben je aangenomen![]()
Zoek een mokkel van je eigen leeftijd en laat 'r naakt boenen. Zie het als een bonus. Zo kun je d'r in de keuken bangen terwijl ze je stront onderbroeken staat te wassenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:19 schreef afcajos het volgende:
waar praten we over, de arbeidsinspectie valt heus niet zomaar een huis binnenal hebben we wel een bedrijf bij huis wat de kans iets vergroot.
anywayz (om er nog even over door te gaan)dan zeg ik toch dat ze een vriendinnetje van mn zusje is
quote:
Af en toe een klap van jouw als ze iets fout doet?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:29 schreef afcajos het volgende:
[..]
¤6.50 per uur en reiskosten worden door mij in natura vergoedt
nee, als schoonmaakster heb je een hoge opleiding nodig!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:55 schreef afcajos het volgende:
Zo'n meisje van 14 kan toch helemaal niks man, ze zit nog op school enzo![]()
Daar zou ik spontaan op springen! Tering!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:02 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
das toch niks man![]()
typisch vrouwelijk hequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:03 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oh mijn God, hoe bedoel je pushup![]()
soppen in welke zinquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Cup-cquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:02 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
das toch niks man![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:40 schreef Maarten02 het volgende:
[..]
nee, als schoonmaakster heb je een hoge opleiding nodig!
Lekker goedkope schoonmaakster dus, wat zeur je nou?![]()
jij snapt hetquote:Op zondag 14 oktober 2007 16:56 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Ik denk dat er bedoeld wordt dat ze vaak niet kan werken omdat ze naar school moet
Compleet met lege blik waar geen enkele intelligentie achter zitquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:02 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
das toch niks man![]()
Ik mag toch hopen dat ze niet 40 uur per week nodig heeft om het huis van TS schoon te makenquote:Op zondag 14 oktober 2007 16:56 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Ik denk dat er bedoeld wordt dat ze vaak niet kan werken omdat ze naar school moet
Dan verdien ik dus nog best goedquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zo'n meisje van 14 kan meer dan jij denkt jongemanquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:55 schreef afcajos het volgende:
Zo'n meisje van 14 kan toch helemaal niks man, ze zit nog op school enzo![]()
En mijn god wat een geile teef!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:02 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
das toch niks man![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:54 schreef Kingstown het volgende:
Betalen in breezers!
quote:
Moet kunnen, neem er gewoon alsnog aan!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:14 schreef afcajos het volgende:
[..]
eigenlijk ben ik gewoon bang dat ik me aan dat meisje vergrijp
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |