Ook een lekker nummer idd! Maar keuzes moeten nu eenmaal gemaakt worden...quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:08 schreef --- het volgende:
House Of Cards is het beste nummer voor mij van de cd.
Lekker mee-tik nummerquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:09 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Ook een lekker nummer idd! Maar keuzes moeten nu eenmaal gemaakt worden...
meldt.quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:20 schreef Z het volgende:
En kennelijk ook een hoop mensen die na het horen van het nieuwe ook het oude weer een slinger gegeven hebben, wellicht uit onvrede.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:20 schreef Z het volgende:
En kennelijk ook een hoop mensen die na het horen van het nieuwe ook het oude weer een slinger gegeven hebben, wellicht uit onvrede.
Misschien ligt het aan je bui, de muziek die je de laatste tijd geluisterd hebt of misschien is dit gewoon niet zo'n lekkere plaat voor jou. Dat kan toch?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:46 schreef Wepeel2 het volgende:
Ja. Ik vraag me dus ook constant af of al die mensen naar dezelfde plaat luisteren als ik.Dus het zal wel aan mij liggen. Maar voor mijn gevoel is Hail to The Thief veel toegankelijker en melodieuzer, met meer pakkende gitaarlijntjes en zanglijnen. Deze plaat loopt gewoon in een lekker ritme door, zonder dat veel direct blijft hangen. Maar ik merk ook dat ik totaal anders dan de rest op deze plaat reageer.
Er staan geweldige nummers op Hail to the Thief, maar als album werkt het niet voor mij.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:04 schreef Puur het volgende:
Toch even zeiken. Het is een perfecte pop-plaat, maar ik mis af en toe de dwingendheid. Het gevoel dat Radiohead deze plaat perse moest maken. Het is wel eens wat vrijblijvende pop. Een nummer als Scatterbrain, wat je echt bij de strot pakt, staat er niet op. Daarentegen klinkt het als geheel gewoon heel mooi.
Dat heb ik ook met HTTT, ik kan 'm niet als een geheel zien. In Rainbows vind ik na elke luisterbeurt steeds beter worden, alhoewel Faust Arp me (nog) niet echt raakt ofzo.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Er staan geweldige nummers op Hail to the Thief, maar als album werkt het niet voor mij.
Ik kan dat album nooit van A tot Z beluisteren. Bij nummers als 'Sit Down, Stand Up' en 'Go to Sleep' heb ik sterk de neiging om te skippen naar het volgende nummer. En aan die neiging geef ik nogal eens gehoor.
Dit album, daarentegen, werkt wél. Ik wil het album van A tot Z beluisteren.
Had ik zelf met HTTT helemaal niet, in mijn oren echt een volledig mythische plaat. Vond het gewoon een heerlijk geluid wat ze lieten horen. In Rainbows is echter prachtig, en overtreft om eerlijk te zijn m'n hoogste verwachtingen. M'n vertrouwen in de popmuziek en de rest van de wereld lijkt in één klap herstelt, haha. Nee, maar serieus, echt een heerlijke plaat.quote:Er staan geweldige nummers op Hail to the Thief, maar als album werkt het niet voor mij.
Ik kan dat album nooit van A tot Z beluisteren. Bij nummers als 'Sit Down, Stand Up' en 'Go to Sleep' heb ik sterk de neiging om te skippen naar het volgende nummer. En aan die neiging geef ik nogal eens gehoor.
Dit album, daarentegen, werkt wél. Ik wil het album van A tot Z beluisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |