Of... een dergelijk scenario is voorzienquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:55 schreef Grimm het volgende:
ik denk dat het contractueel niet kan...aangezien iemand dat huis gaat winen.
Volgens mij kun je dat huis alleen winnen als je er langer dan twee jaar in zit.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:55 schreef Grimm het volgende:
ik denk dat het contractueel niet kan...aangezien iemand dat huis gaat winen.
Hahahaha!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:57 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dat huis alleen winnen als je er langer dan twee jaar in zit.
Uiteraard stopt het programma eerder.![]()
Dat zou te grappig zijnquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:57 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dat huis alleen winnen als je er langer dan twee jaar in zit.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:57 schreef APK het volgende:
[..]
(3 oktober)quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:57 schreef APK het volgende:
Volgens mij kun je dat huis alleen winnen
als je er langer dan twee jaar in zit.
Of juist wel. Er zijn hele massa's mensen die juist geen DGK kijken omdat het gewoon een hartstikke ordinair programma is met bewoners waar je niet mee geassocieerd wilt worden. Bovendien is DGK overduidelijk nep, bij BB had je tenminste nog de illusie dat een groot gedeelte niet gestuurd was door de redaktie. Ik denk wel dat BB een groot succes kan worden, vooral opdat het bij RTL uitgezonden wordt ipv Talpa.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:04 schreef Darklight het volgende:
BB![]()
Dat zal nooit meer aanslaan nu we DGK zijn gewend
klinkt ingewikkeldquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:07 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Van mij mag BB terugkomen, maar dan wel het liefst met een nieuw nominatie-systeem, waarbij elke bewoner gewoon elke week genomineerd staat.....
Klopt. Een kind kan de was doen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:57 schreef APK het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |