abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zaterdag 13 oktober 2007 @ 03:13:38 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_53902209
Was het wat ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 11:15:10 #2
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_53904006
Neen.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_53904010
Niks gemist. Volgende keer wordt het wel wat boeiender.
pi_53904076
nu het op rtl is heb ik het een keer of drie gezien , stukjes althans, maar ligt het nu aan mij, of is die blonde extensionsdame nu gewoon niet te volgen? zelfde geldt voor die Nadia.... geen touw aan vast te knopen, hun gewauwel, hak op de tak, zinnen niet afmakend, nooit een punt makend, het gaat nergens over en leidt nergens heen..... of komt dit omdat ik "de verhaallijn" niet ken?

als je zo'n vriendin hebt, loop je toch bij alles wat ook maar enigzins een "ikwildituitpratenennuluisterjeevennaarme!" dreigt te worden, meteen weg, omdat je weet dat het weer een eindeloze woordenbrei wordt, zonder enig gemaakt punt?

"wat wil je nu eigenlijk van me??? wat bedoel je???? ik snap werkelijk niet waar je heen wil met dit????!!!!!"

het grappige is dat ze elkaar, in hun gesprekjes samen , uitstekend kunnen volgen
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_53906355
Het is veel knip en plak werk. De montage laat het eigenlijk een beetje afweten. Ik vind dat er teweinig "verhaal" inzit.

Donderdag was zouden Huub en Lieke met Jaap en Dennis verder gaan, en vrijdag hoor je de voice over opeens zeggen dat Huub en Lieke met Brian en Amanda verder gaan. Geen uitleg, of overgang.

Er gebeurt tamelijk veel in de kooi de laatste week, dan zouden ze eigenlijk een keuze moeten maken om één verhaal lijn te volgen, of anders het over meer afleveringen uit te smeren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')