Precies....quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:50 schreef blomst het volgende:
[..]
Brian probeert duidelijk zijn imago te verbeteren, maar zijn ware aard komt toch steeds weer omhoog.
Lieke heeft eens twee armbanden gekregen van ...? (personeel van eenbedrijf wat op bezoek was) met het verzoek ze aan Amanda en Nadia (of was het Natasia?) te geven die toen ergens anders waren. Die heeft ze toen aan haar zusje meegegeven die ze naar huis heeft genomen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:52 schreef riri het volgende:
[..]
Lieke heeft Amanda en Nadia extra geroepen dat Imke een cadeautje had voor hun....Lieke had haar eigen geurtje al gekregen van Imke...
Hoezo zou ze dat stelen?
Denk dat hij het nog niet weet...Lieke heeft Joris voor Huub uitgenodigd vanmiddagquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:54 schreef blomst het volgende:
Huub heeft een beetje heimwee, hij weet nog niet dan Joris komt\?
Nee, dat is een verrassing voor Huub, leuk toch?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:54 schreef blomst het volgende:
Wel leuk van haar, als Brian het ziet zal hij ook wel iemand voor Amanda uitnodigenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:55 schreef riri het volgende:
[..]
Denk dat hij het nog niet weet...Lieke heeft Joris voor Huub uitgenodigd vanmiddag
nietttuuusquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:55 schreef Py het volgende:
[..]
Lieke heeft eens twee armbanden gekregen van ...? (personeel van eenbedrijf wat op bezoek was) met het verzoek ze aan Amanda en Nadia (of was het Natasia?) te geven die toen ergens anders waren. Die heeft ze toen aan haar zusje meegegeven die ze naar huis heeft genomen.
Dan zouden ze Lieke steeds wel kunnen waarschuwen voor Brian: Denk er om dat hij je niet slaatquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:54 schreef blomst het volgende:
Dat was idd geen slimme zet maar om iemand daar nu constant op af te rekenen vind ik wat overdreven.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:55 schreef Py het volgende:
[..]
Lieke heeft eens twee armbanden gekregen van ...? (personeel van eenbedrijf wat op bezoek was) met het verzoek ze aan Amanda en Nadia (of was het Natasia?) te geven die toen ergens anders waren. Die heeft ze toen aan haar zusje meegegeven die ze naar huis heeft genomen.
in jeans?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:58 schreef mootie het volgende:
Die jurk van Lieke is best mooi, maar het is zo gruwelijk over the top allemaal. Er komen gewoon een paar mensen op bezoek....
Ik vier mn verjaardag vandaag ook, in mn jeans!
Jij zit dan ook niet in de Gouden Kooiquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:58 schreef mootie het volgende:
Die jurk van Lieke is best mooi, maar het is zo gruwelijk over the top allemaal. Er komen gewoon een paar mensen op bezoek....
het zou beter zijn je te verdiepen in het werkelijke verhaal rond die armbanden...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:55 schreef Py het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. De spullen van Lieke werden in die tijd gepikt, in de vijver gegooid, afgepakt en ze kreeg niets nieuws. Eigenlijk is dit het enige wat ze ooit fout heeft gedaan. Het is gewoon waanzin dat de rest haar daar op blijven pakken. Het meest bizarre was eigenlijk wel dat Amanda en Nadia iemand wilden uitnodigen een psycholoog of zo die Lieke van haar kleptomanie af zou moeten helpen. Amanda en Nadia of all people, zij hebben het meeste gejat van Lieke...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat was idd geen slimme zet maar om iemand daar nu constant op af te rekenen vind ik wat overdreven.
Amanda, Zdngmw en Naad werden in die tijd overladen met kleding en make-up, Lieke kreeg helemaal niks.
Ik wil geen excuses zoeken maar dat klopte echt niet.
Jij bent ook geen miljonair, skattie.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:58 schreef mootie het volgende:
Brian doet alles na wat Huub en Lieke doen en zegt daarna dat hij de enige is die dat soort dingen voor zijn vriendinnetje doet....quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:58 schreef wie.. het volgende:
[..]
Wel leuk van haar, als Brian het ziet zal hij ook wel iemand voor Amanda uitnodigen![]()
Constant afrekenen? Brian maakt een opmerking die hieraan refereerde omdat het eenzelfde soort situatie is.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat was idd geen slimme zet maar om iemand daar nu constant op af te rekenen vind ik wat overdreven.
Amanda, Zdngmw en Naad werden in die tijd overladen met kleding en make-up, Lieke kreeg helemaal niks.
Ik wil geen excuses zoeken maar dat klopte echt niet.
zoooooooooooooo kinderachtig die ratquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:07 schreef miesy het volgende:
brian baalt dat het lieke's day is.
hij zou volgens mij wel de hele dag in bed willen blijven om het niet mee te moeten maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |