Ik dacht eerst dat jullie het over Amanda hadden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:54 schreef Py het volgende:
[..]
Maar als de populairste haar morgen losgooid, dan is ze nog altijd in een week weg. Ze heeft bestaansrecht in een groep zolang de populairste haar aan zijn zijde duldt.
waarom denk je dat de groep maanden lang hun pijlen op lieke hebben gericht ?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:23 schreef Py het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik krijg het idee dat de groep langzaam er over eens begint te worden dat Dennis de sjaak is. En Huub heeft het voortouw. Jaap is blij om weer met Huub te spelen, maar hij moet Lieke ook niet. Brian doet met Huub mee richting Dennis. Alleen Amanda en Nadia moeten voor de verhaallijn er nog even iets langer over doen.
Precies, Amanda kan niet in de schaduw staan van Lieke als het om volhouden gaat.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:26 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat jullie het over Amanda hadden.
Als die alleen zou staan zou ze gelijk uit zichzelf weg gaan terwijl ik Lieke dat niet zo snel zie doen.
Dat denk ik ook. Maar het ging erom dat Lieke door de rest gelijk weggestemd zou worden als Huub haar loslaat.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:26 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat jullie het over Amanda hadden.
Als die alleen zou staan zou ze gelijk uit zichzelf weg gaan terwijl ik Lieke dat niet zo snel zie doen.
denk dat rtl huub stiekum aan het klaarstomen is voor tv werkquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:35 schreef Verida het volgende:
Ik denk dat lieke de enige is die na dgk weer normaal verder kan leven. Het zoeken van een baan evt in fitness oid zal voor haar niet moeilijk zijn. Zij heeft geen slechte reputatie opgebouwd, is netjes gebleven, heeft geincasseerd en heeft zich nooit verlaagd tot hetzelfde scheld en haat gedoe van de rest.
Voor de andere miljonairs zouden hier best eens problemen kunnen ontstaan. Jaap wordt niet meer serieus genomen, Huub is enorm over het paard getild en Amanda, Brian, Nadia en Dennis zijn karikaturen geworden.
Lieke heeft denk ik weinig verloren in haar gouden kooi tijd, eerder gewonnen en is sterker geworden.
Dat zou ook mogelijk zijn, en dan inderdaad misschien wel samen met Jaap.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:38 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
denk dat rtl huub stiekum aan het klaarstomen is voor tv werk
Dat kunnen we niet weten, slechts vermoeden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies, Amanda kan niet in de schaduw staan van Lieke als het om volhouden gaat.
Als Amanda hetzelfde te verduren had gekregen als Lieke was het weken geleden al exit Amanda geweest.
Nuchter genoeg om zich een leven voor te stellen na de kooi?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:46 schreef Py het volgende:
[..]
Dat kunnen we niet weten, slechts vermoeden.
En toch vind ik Amanda nuchterder en meer down to earth dan Lieke.
Zou niet de eerste keer zijn.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:45 schreef mootie het volgende:
Imke heeft ook een cadeautje voor Nadia en Amanda.
Brian: Snel, anders steelt Lieke het!
Het blijft ook een achterbakse rat, bah.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:45 schreef mootie het volgende:
Brian probeert duidelijk zijn imago te verbeteren, maar zijn ware aard komt toch steeds weer omhoog.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:45 schreef mootie het volgende:
Lieke heeft Amanda en Nadia extra geroepen dat Imke een cadeautje had voor hun....Lieke had haar eigen geurtje al gekregen van Imke...quote:
Luc zou vannacht proberen te achterhalen of het waar is dat FHM Amanda en Naad heeft afgewezen. Misschien horen we hier later meer van.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:50 schreef riri het volgende:
hup....op naar de fotoshoot van Lieke voor FHM
als Nadia en Amanda dat horen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |