En verder nog Samira Benallal (het zusje van die Belgische ontsnappingskoning) en Frits Barend over de situatie met de Nederlandse trainers na het opstappen van Ten Cate en Koeman.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:09 schreef Niek. het volgende:
# Schrijver Willem G. van Maanen is genomineerd voor de AKO Literatuurprijs met zijn boek 'Heb lief en zie niet om'.
# De nieuwe hoofdredacteur van het blad Quote heet Sjoerd van Stokkum. Hij volgt in deze functie Jort Kelder op.
Maar hij is niet gevaarlijk hoor ...quote:Benallal was niet aan zijn proefstuk toe
Nordin Benallal, die vanavond uit de gevangenis van Ittre ontsnapte, heeft ondanks zijn jonge leeftijd een zwaar gerechtelijk verleden. De 27-jarige man ontsnapte al verscheidene keren uit de gevangenis. Na zijn vlucht in augustus 2004 schoot hij twee agenten neer in Sint-Jans-Molenbeek. Benallal werd op 30 oktober 1998 een eerste keer veroordeeld voor diefstal met geweld. De correctionele rechtbank in Brussel gaf hem vijf jaar cel. Op 13 februari 2004 werd de gangster opnieuw veroordeeld tot elf jaar voor een lange serie overvallen.
Op 24 juni 2004 sprak het assisenhof een straf van 27 jaar uit voor hold-ups en carjackings waarbij een van de slachtoffers verminkt raakte. Nauwelijks enkele weken later, op 8 augustus, ontsnapte Benallal uit de gevangenis van Nijvel. Een kleine week later, in de nacht van 12 op 13 augustus werd zijn Opel Corsa tegengehouden door de lokale politie. Benallal scheurde weg, waarop de twee agenten de achtervolging inzetten. Benallal zag zich uiteindelijk genoodzaakt om uit te stappen, waarna hij drie keer vuurde op de agenten. Ze raakten beiden gewond en een van hen ontsnapte ternauwernood aan de dood.
Op 15 augustus 2005 kon Benallal worden ingerekend bij een controle in de Brusselse Rogiertunnel. Hij had zich verstopt in een wagen die door een kompaan werd bestuurd. Op 5 januari 2007 werd Benallal veroordeeld tot 12 jaar cel. In juni werd hij overgebracht van de gevangenis in Andenne naar die in Itter omdat hij opnieuw aan een ontsnappingsplan werkte. (belga/gb)
Zei ik toch ?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:24 schreef golfer het volgende:
Die zus is de kijk op de realiteit flink kwijt.
Haar broertje is natuurlijk een lieverdje die het slachtoffer van het systeem is.![]()
ik vermoed dat ze morgen weer hun excuses moeten aanbieden omdat ze een oplichter in de studio hadden.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
280 miljoen verdienen met een blikje waar een dekseltje op zit om het terug te sluiten ??? (zo'n blikkensluiter kun je toch al decennia kopen voor een euro in de blokker ofzo???)
Dat kost alleen maar geld aan toetsenborden.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:48 schreef tong80 het volgende:
Ik sta er niet in terwijl ik 180000 users entertain
Inderdaad.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:49 schreef rubbereend het volgende:
omg komt dat ontvoerings gehuil weer, alsof niet iedereen weet wie er vermogend is in de buurt
En dat net als er een tennister zit.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:40 schreef Haaibaaike het volgende:
Voormalig toptennisster en NOS-commentatrice bij tenniswedstijden Marcella Mesker schreef een boek over vrouwen op het centre court
Ik sla over..
En Jan ten Hoopen over krakers.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:40 schreef Haaibaaike het volgende:
Vrijdag 2 november, 23.00 – 23.50 uur, Ned1
Vanavond ontvangen Jeroen Pauw en Paul Witteman:
Rapper Salah Edin is genomineerd voor zeven Urban Awards. Onder andere zijn album Nederlands Grootste Nachtmerrie maakt kans gekozen te worden als beste album van het jaar.
Laurens Drillich stopt met zijn werkzaamheden als voorzitter van omroepvereniging BNN. Hij was in 1998 nauw betrokken bij de oprichting.
Voormalig toptennisster en NOS-commentatrice bij tenniswedstijden Marcella Mesker schreef een boek over vrouwen op het centre court
Ik sla over..
Alsof die werklozen nog niet vaak genoeg op tv zijn geweestquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
En Jan ten Hoopen over krakers.
Krakers.
Met stomheid geslagenquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:54 schreef tong80 het volgende:
'Zijn daad is niet goed tye keuren m,aar iok begrijp wel; zijn frustraties.' En niemand reageert hier
Had maar gekeken.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:57 schreef golfer het volgende:
Ik heb vandaag toen ik de gastenlijst zag meteen besloten om het over te slaan.
Een rappende Marokkaan zit ik niet op te wachten. 1 AliB is genoeg.
Heb jij nog interviewer Maurice De Wilde gekend op de VRT (toen BRT) , Tong ?quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:01 schreef tong80 het volgende:
Echt schandalig. Pauw houdt zijn muil en Witteman is een pussy
Heb je gelijk in maar ik vraag me af of dat de opzet was. Beetje weerwoord had wel gemogen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:06 schreef MeneerTim het volgende:
Tong, hoezo vind je dat Pauw en Witteman iets hadden moeten doen? Alles was duidelijk en die quasi rapper had geen hulp nodig om zichzelf voor schut te zetten. Ik kreeg niet het gevoel dat hij ergens makkelijk mee weg kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |