wat? een kut als een hooischuur, hoog haar, wat?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:47 schreef Arcee het volgende:
Die Tensen heeft wel behoorlijke... hè bah, Tensen.
Vandaar die bezuinigingen dusquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:17 schreef SCH het volgende:
Caroline Tensen![]()
Briljante carrieremove door voor de beste omroep van Nederland te kiezen
Nee, dat was Anna Nicole Smith.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:49 schreef Aoristus het volgende:
wat? een kut als een hooischuur
Het leven gaat verder..quote:
Was leuk inderdaad.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:13 schreef Wickedangel het volgende:
"Aan een tafel zitten, potje bier erbij, dom lullen..." "Onze formule!"![]()
Ze moeten Jolink vaker uitnodigen, dan valt er tenminste wat te lachen.
Leuke vrouwquote:
Vond ik helemaal niet. Maar d'r uitspraak 'joah, ik poseerde voor de playboy voor 't geld....', tsja, wat ben je dan?quote:
Precies. En ze is best nog wel pienter ook, alleen denkt ze te snel en probeert ze 5 gedachtes in een halfafgemaakte zin te frotten. Terwijl een nepintellectueel als een witteman een minuut de tijd neemt om *een* zin uit te spreken. Waardoor witteman de indruk wekt alsof-ie heel goed nagedacht heeft over wat-ie wil zeggen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:11 schreef tong80 het volgende:
Georgina is cool. Vond haar vroeger maar niks, maar heb mijn mening bijgesteld. Ze heeft schijt aan de heks en zijn ouwe moer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |