wat? een kut als een hooischuur, hoog haar, wat?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:47 schreef Arcee het volgende:
Die Tensen heeft wel behoorlijke... hè bah, Tensen.
Vandaar die bezuinigingen dusquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:17 schreef SCH het volgende:
Caroline Tensen![]()
Briljante carrieremove door voor de beste omroep van Nederland te kiezen
Nee, dat was Anna Nicole Smith.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:49 schreef Aoristus het volgende:
wat? een kut als een hooischuur
Het leven gaat verder..quote:
Was leuk inderdaad.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:13 schreef Wickedangel het volgende:
"Aan een tafel zitten, potje bier erbij, dom lullen..." "Onze formule!"![]()
Ze moeten Jolink vaker uitnodigen, dan valt er tenminste wat te lachen.
Leuke vrouwquote:
Vond ik helemaal niet. Maar d'r uitspraak 'joah, ik poseerde voor de playboy voor 't geld....', tsja, wat ben je dan?quote:
Precies. En ze is best nog wel pienter ook, alleen denkt ze te snel en probeert ze 5 gedachtes in een halfafgemaakte zin te frotten. Terwijl een nepintellectueel als een witteman een minuut de tijd neemt om *een* zin uit te spreken. Waardoor witteman de indruk wekt alsof-ie heel goed nagedacht heeft over wat-ie wil zeggen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:11 schreef tong80 het volgende:
Georgina is cool. Vond haar vroeger maar niks, maar heb mijn mening bijgesteld. Ze heeft schijt aan de heks en zijn ouwe moer.
Da's zo'n zelfde irritant figuur inderdaad. Ze danken hun succes altijd aan een ander en zijn vervolgens niet van de buis te rammenquote:
Exact hetzelfde wat Bluezz en ik net tegen elkaar zeiden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:37 schreef Aoristus het volgende:
ik bedenk me ineens dat Michiel Romijn een perfecte A. F Th van der Heijden kan neerzetten
Ja dat vind ik ook heel mooi !!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:31 schreef golfer het volgende:
Mooie cirkel voor Van der Ven: als 19-jarige haar eerste rol in Turks Fruit en nu ruim 35 jaar later bezig zijn laatste boek te verfilmen als regiseusse.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Exact hetzelfde wat Bluezz en ik net tegen elkaar zeiden.
Maarten van Rossem kraakt even de film af.![]()
Amen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:55 schreef Aoristus het volgende:
nou maar hopen dat het monument in het Wertheimpark heel blijft, hij kan het niet nog een keer komen repareren..
je zonden zijn vergeven, zoonquote:
Hoezo 'dus'?quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:29 schreef golfer het volgende:
Ik sla dus vandaag over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |