Goeie ep, wat mij betreft de beste van dit seizoen
![]()
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 18:24 schreef arneaux het volgende:Ik vraag me trouwens af wat de houdbaarheidsdatum is van the Office. Je merkt nu al dat er heel veel buiten the Office gebeurd. In de eerste 2 seizoenen werd alles op de afdeling, en soms de storage (kan niet op het Nederlandse woord komen
![]()
) afgespeeld. Nu veel buiten.
Klopt, viel me ook al op, maar heeft misschien ook te maken met dat de afleveringen 2x zo lang waren, je moet de tijd toch vullen... maar er was nog wel genoeg te zien in het kantoor zelf.
quote:
Natuurlijk gaat daarmee karakterverdieping gepaard maar ik denk dat ze 2 spanningsbogen te vroeg hebben afgesneden. Ten eerste die van Jim en Pam. Dat had echt nog wel even langer mogen duren. Of dat ze een one-night-stand hadden gehad ofzo. Nu is het zo definitief op de 1 of andere manier.
Vind ik juist niet, het duurde nu al 3 jaar! Zou een beetje eentonig worden als het altijd zo door was gegaan met Roy enzo. En durf er echt wel wat Schrute Bucks om te verwedden dat dit niet goed blijft gaan....
quote:
Nagoed. En dan had je nog Dwight en Angela wat ikzelf een een superkoppel vond omdat het allemaal zo geheim moest. Eigenlijk had ik meer van hun relatie willen zien. We zagen altijd maar dat stiekeme gedoe, maar ik ben benieuwd hoe ze waren als ze bij elkaar waren.
Ja da's dan wel weer jammer, bijvoorbeeld het etentje wat ze lieten zien was erg leuk
![]()
Alhoewel ik Andy ook erg grappig vind