Het mooie is, het komt me zo bekend voor. Filmpje kijken met wat mensen en als er dan iemand even sanitair ging relaxen hadden we altijd exact het zelfdequote:Op woensdag 14 november 2007 01:27 schreef kikoooooo het volgende:
Hahahaha
Ik heb net het hele huis wakkergelachen hier om die scene met die screensaver van de dvdspeler in S4E3![]()
Goeie aflevering.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:55 schreef Xurk het volgende:
Jammer dat dit de laatste is voorlopig, aangezien ik heb gelezen dat de volgende aflevering onder andere over een ruzie tussen Michael en Jan gaat [naar aanleiding van deze aflevering], lijkt me interessant!
Ik vond het echt een ijzersterke aflevering, die zitting bij corporate was zowel hilarisch als pijnlijk op verschillende momenten, wat perfecte The Office beelden oplevert [afbeelding] Ik vind het wel altijd zo zielig voor Toby hoe Michael tegen hem doet, ik verwachtte dat het hier zou eindigen toen Toby begon over de scheiding van zijn ouders, maar blijkbaar wil Michael dat niet [afbeelding] Ik kan me ook echt niet meer herinneren waarom Michael ook alweer zo'n hekel heeft aan Toby [afbeelding] Maar Toby pakte hem meteen erna terug nadat iedereen zijn dagboek had gelezen [dat vond ik trouwens écht niet kunnen!].
Het subplot op kantoor was ook geweldig, Pam [die er trouwens de laatste tijd echt leuk uitziet, daten met Jim doet haar goed [afbeelding]] die Jim laat trainen zodat ze kan trash- / smack-talken tegen Kelly [afbeelding] Ik dacht dat die twee een catfight gingen houden op het eind, maar het was nog grappiger toen ze tegen elkaar gingen bitchen en vervolgens allebei KEIhard suckten in tafeltennis [afbeelding]
Dwight en Mose als semi-pro tafeltennisspelers was ook priceless!
Yes. Correctquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:12 schreef Felixa het volgende:
Volgens mij heeft Michael zo'n hekel aan Toby omdat Toby de enige op kantoor is die contact heeft met corporate in zijn functie als HR-manager. Van alles wat Michael fout doet, zegt Toby dat hij dat aan corporate gaat melden. Zoals toen het uitkwam dat Michael met Jan ging.
Nadat Michael zijn dienblad van tafel had geschoven en de pauze voorbij was, begonnen die lui over wat Michael over Ryan had geschreven in zijn dagboek en Toby ging toen opzichtig zitten lachenquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:01 schreef Repeat het volgende:
En hoezo pakte Toby Michael terug na het lezen van zijn dagboek? Wat heb ik gemist?
De tegenhanger van Neil (die gast die de baan bij corporate kreeg in plaats van David Brent) was in the Office US Josh van Stamford Branch. In the Office UK zat geen 'Toby'. David Brent had wel een hekel aan Neil, maar liet dat niet zo duidelijk blijken als Michael dat bij Toby doet en Brent kopieerde Neil ook schaamteloos. De reden dat Michael Toby niet mag is omdat hij direct rapporteert aan corporate (lees: Michael's screw ups)quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:57 schreef Xurk het volgende:
Ik zat aan de parallel tussen Toby en die gast die de baan bij corporate kreeg in plaats van David Brent in The Office UK te denken, David mocht hem ook niet op ongeveer dezelfde manier, doordat die gast populair was bij de werknemers en sociaal begaafder was dan hij. Dit zie je maar in één of twee afleveringen terug bij US [bijv. dat Michael mensen om Toby's grappen / uitspraken zien lachen], maar het leek me niet genoeg om die haat die Michael voor hem heeft te rechtvaardigen
Neefquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:43 schreef RacerDKB het volgende:
Jezus
Dwight met ze broer die pingpongen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |