abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54641782
Klopt het dat NBC ivm die hele staking The Office UK gaat uitzenden als tijdelijke vervanging van The Office US?
pi_54641793
quote:
Op woensdag 14 november 2007 01:27 schreef kikoooooo het volgende:
Hahahaha

Ik heb net het hele huis wakkergelachen hier om die scene met die screensaver van de dvdspeler in S4E3
Het mooie is, het komt me zo bekend voor. Filmpje kijken met wat mensen en als er dan iemand even sanitair ging relaxen hadden we altijd exact het zelfde .
pi_54646320
Wauw, bijzonder goede aflevering!

Dat laatste shot met Dwight en Mose

En Kelly als uberbitch
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_54647267
HAHA, geniaal!!
It "beets" the competition!!
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_54647728
Vette ep
  vrijdag 16 november 2007 @ 13:14:01 #282
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_54648750
ahhh zo'n leuke aflevering en wie weet wanneer we ooit weer een nieuwe krijgen!
pi_54648805
Hmm, daar zeg je wat ja. Dus dit was nu voorlopig de laatste?
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
pi_54649943

Het was weer geniaal.
Dwight op het laatst
  vrijdag 16 november 2007 @ 14:55:45 #285
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_54651587
Jammer dat dit de laatste is voorlopig, aangezien ik heb gelezen dat de volgende aflevering onder andere over een ruzie tussen Michael en Jan gaat [naar aanleiding van deze aflevering], lijkt me interessant!

Ik vond het echt een ijzersterke aflevering, die zitting bij corporate was zowel hilarisch als pijnlijk op verschillende momenten, wat perfecte The Office beelden oplevert Ik vind het wel altijd zo zielig voor Toby hoe Michael tegen hem doet, ik verwachtte dat het hier zou eindigen toen Toby begon over de scheiding van zijn ouders, maar blijkbaar wil Michael dat niet Ik kan me ook echt niet meer herinneren waarom Michael ook alweer zo'n hekel heeft aan Toby Maar Toby pakte hem meteen erna terug nadat iedereen zijn dagboek had gelezen [dat vond ik trouwens écht niet kunnen!].

Het subplot op kantoor was ook geweldig, Pam [die er trouwens de laatste tijd echt leuk uitziet, daten met Jim doet haar goed ] die Jim laat trainen zodat ze kan trash- / smack-talken tegen Kelly Ik dacht dat die twee een catfight gingen houden op het eind, maar het was nog grappiger toen ze tegen elkaar gingen bitchen en vervolgens allebei KEIhard suckten in tafeltennis

Dwight en Mose als semi-pro tafeltennisspelers was ook priceless!
pi_54651779
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 14:55 schreef Xurk het volgende:
Jammer dat dit de laatste is voorlopig, aangezien ik heb gelezen dat de volgende aflevering onder andere over een ruzie tussen Michael en Jan gaat [naar aanleiding van deze aflevering], lijkt me interessant!

Ik vond het echt een ijzersterke aflevering, die zitting bij corporate was zowel hilarisch als pijnlijk op verschillende momenten, wat perfecte The Office beelden oplevert [afbeelding] Ik vind het wel altijd zo zielig voor Toby hoe Michael tegen hem doet, ik verwachtte dat het hier zou eindigen toen Toby begon over de scheiding van zijn ouders, maar blijkbaar wil Michael dat niet [afbeelding] Ik kan me ook echt niet meer herinneren waarom Michael ook alweer zo'n hekel heeft aan Toby [afbeelding] Maar Toby pakte hem meteen erna terug nadat iedereen zijn dagboek had gelezen [dat vond ik trouwens écht niet kunnen!].

Het subplot op kantoor was ook geweldig, Pam [die er trouwens de laatste tijd echt leuk uitziet, daten met Jim doet haar goed [afbeelding]] die Jim laat trainen zodat ze kan trash- / smack-talken tegen Kelly [afbeelding] Ik dacht dat die twee een catfight gingen houden op het eind, maar het was nog grappiger toen ze tegen elkaar gingen bitchen en vervolgens allebei KEIhard suckten in tafeltennis [afbeelding]

Dwight en Mose als semi-pro tafeltennisspelers was ook priceless!
Goeie aflevering.

Geweldig dat tafeltennis van Dwight die laatste paar seconden

Ik vraag me trouwens ook af waarom Michael zo'n hekel heeft aan Toby. En hoezo pakte Toby Michael terug na het lezen van zijn dagboek? Wat heb ik gemist?
pi_54651791
Ik heb in tijden niet meer zo gelachen door te kijken naar iets
A little bit hateful
pi_54651845
Dat Michael Toby's lunch van de tafel afgooit
pi_54652003
Volgens mij heeft Michael zo'n hekel aan Toby omdat Toby de enige op kantoor is die contact heeft met corporate in zijn functie als HR-manager. Van alles wat Michael fout doet, zegt Toby dat hij dat aan corporate gaat melden. Zoals toen het uitkwam dat Michael met Jan ging.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_54652321
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 15:12 schreef Felixa het volgende:
Volgens mij heeft Michael zo'n hekel aan Toby omdat Toby de enige op kantoor is die contact heeft met corporate in zijn functie als HR-manager. Van alles wat Michael fout doet, zegt Toby dat hij dat aan corporate gaat melden. Zoals toen het uitkwam dat Michael met Jan ging.
Yes. Correct
  vrijdag 16 november 2007 @ 15:57:14 #291
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_54653086
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 15:01 schreef Repeat het volgende:
En hoezo pakte Toby Michael terug na het lezen van zijn dagboek? Wat heb ik gemist?
Nadat Michael zijn dienblad van tafel had geschoven en de pauze voorbij was, begonnen die lui over wat Michael over Ryan had geschreven in zijn dagboek en Toby ging toen opzichtig zitten lachen

Over waarom Michael hem niet mag: dat is het inderdaad geloof ik
Ik zat aan de parallel tussen Toby en die gast die de baan bij corporate kreeg in plaats van David Brent in The Office UK te denken, David mocht hem ook niet op ongeveer dezelfde manier, doordat die gast populair was bij de werknemers en sociaal begaafder was dan hij. Dit zie je maar in één of twee afleveringen terug bij US [bijv. dat Michael mensen om Toby's grappen / uitspraken zien lachen], maar het leek me niet genoeg om die haat die Michael voor hem heeft te rechtvaardigen
  vrijdag 16 november 2007 @ 16:48:50 #292
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_54654361
Ik ga echt kapot als Michael zo moeilijk kijkt als Toby de hele tijd tegen hem praat en dan maar besluit zijn lunch van tafel te schuiven.
Die kop van Toby .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_54654913
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 15:57 schreef Xurk het volgende:
Ik zat aan de parallel tussen Toby en die gast die de baan bij corporate kreeg in plaats van David Brent in The Office UK te denken, David mocht hem ook niet op ongeveer dezelfde manier, doordat die gast populair was bij de werknemers en sociaal begaafder was dan hij. Dit zie je maar in één of twee afleveringen terug bij US [bijv. dat Michael mensen om Toby's grappen / uitspraken zien lachen], maar het leek me niet genoeg om die haat die Michael voor hem heeft te rechtvaardigen
De tegenhanger van Neil (die gast die de baan bij corporate kreeg in plaats van David Brent) was in the Office US Josh van Stamford Branch. In the Office UK zat geen 'Toby'. David Brent had wel een hekel aan Neil, maar liet dat niet zo duidelijk blijken als Michael dat bij Toby doet en Brent kopieerde Neil ook schaamteloos. De reden dat Michael Toby niet mag is omdat hij direct rapporteert aan corporate (lees: Michael's screw ups)
pi_54655466
Jezus
Dwight met ze broer die pingpongen
Ik heb me daarom kapotgelachen
En dat iedereen dat dagboek kreeg natuurlijk, vooral dat Toby moest lachen om wat Michael over Ryan had geschreven
pi_54658989
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 17:43 schreef RacerDKB het volgende:
Jezus
Dwight met ze broer die pingpongen
Neef
pi_54659211
Hmm... pam een beetje aangekomen?
pi_54659234
Mooie aflevering! En dat stukje wat dan even werd terug gelezen

Mr. Scott do you realize you just contradicted yourself. I did? Yes you did. Can I go to the bathroom? No. I really have to I've been drinking lots of water. You went five minutes ago. That wasn't to go to the bathroom that was to get out of a question. You still have to answer it. First can I go to the bathroom. No.
pi_54659379
En dat gedoe omtrent het "That's what she said" grapje
  vrijdag 16 november 2007 @ 20:51:16 #299
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_54659728
wat is dat toch met Michael over Ryan.. telkens maar weer die hintjes dat Michael gevoelens voor hem heeft

wel goeie aflevering verder
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  vrijdag 16 november 2007 @ 21:57:01 #300
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_54661443
michael is gewoon harstikke gay voor ryan, dat is al duidelijk sinds The Fire.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')