Hoeft ook niet :pquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:36 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Deze serie maken kost echt geen ene kloot volgens mij.
quote:Nobody cares!
Waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:36 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Deze serie maken kost echt geen ene kloot volgens mij.
idd, vond dit ook de matigste EP tot nu toe.. alleen Jim die in Michael verandert was grappigquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:48 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik vond het maar een matige aflevering. Er waren wat grappige stukjes maar ook wat saaie scenes.Michael in het bos = meh.
Geen special effects, geen stunts, ze hoeven eigenlijk alleen maar in het kantoor te schieten en het decor kost ook niets.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:34 schreef Breuls het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
Voor een sitcom is het nogal wat om regelmatig buiten de deur te schieten. En een kleine cast hebben ze ook al niet.
Dat is zo goed als altijd bij sitcoms.quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:15 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Geen special effects, geen stunts,
Ze hebben het kantoor met de grote ruimte, conferentie, Michaels kantoor, kantine, toiletten, magazijn, trappenhuis. Dat zijn nogal wat sets en zo goedkoop lijkt he me niet. Daarnaast hebben ze vaak scenes op het parkeerterrein of zoals nu in het bos. Verplaats maar effe een hele crew naar een bos. Het is geen megaproject, maar wel duurder dan de gemiddelde 'we schieten alles op een avondje in de studio'-sitcom.quote:ze hoeven eigenlijk alleen maar in het kantoor te schieten en het decor kost ook niets.
Plus een percentage van de internet-opbrengsten.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:02 schreef RacerDKB het volgende:
Geef die schrijvers nou gewoon 6 8 cent ipv 3 4 cent per DVD,
Als ik me niet vergis is het 1 grote set, gewoon een echt kantoor zeg maar. Het eerste seizoen is ook geschoten in een echt kantoor en in het 2e seizoen hebben ze dat kantoor nagebouwd. Natuurlijk brengt dat wat kost met zich mee maar niet zo ontzettend veel.quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:25 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat is zo goed als altijd bij sitcoms.
[..]
Ze hebben het kantoor met de grote ruimte, conferentie, Michaels kantoor, kantine, toiletten, magazijn, trappenhuis. Dat zijn nogal wat sets en zo goedkoop lijkt he me niet. Daarnaast hebben ze vaak scenes op het parkeerterrein of zoals nu in het bos. Verplaats maar effe een hele crew naar een bos. Het is geen megaproject, maar wel duurder dan de gemiddelde 'we schieten alles op een avondje in de studio'-sitcom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |