Ik heb ze ook uitgezet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:09 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ben ik de enige, die de beelden uit zet van Klef en Bef?
Het is toch te walgelijk om naar te kijken?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:09 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ben ik de enige, die de beelden uit zet van Klef en Bef?
Het is toch te walgelijk om naar te kijken?
gelukkig hoef ik het niet te zien of te horen,heb geen streams,en lees alleen!quote:
Ja de hele dag mogen we tegen die stomme koppen aankijken en in de nacht zijn Huub en Japio goed genoeg.Die gaan tenminste niet zo vroeg naar bed.Die andere zien we nu alleen nog maar konijnen en slapen tot morgen middag drie uur.En vergeet ook het fluisteren niet in bed.Alle tijd hebben ze nu en hun moeten de show maken.Huub,Japie en Lieke werken daar hard,de rest heeft vakantie.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:14 schreef kybe het volgende:
[..]
het is al dagen alleen maar die Nadia of Nadia en dennis op de streams.Zijn het die twee niet dan zijn het Amanda of Brian.Zoals eerst jaap alles verziekte,is amanda daar nu mee bezig.
Een voordeel de strijk is weg![]()
Nou zit er niet echt op te wachten,weer iemand die Brian helpt.Vind het niet echt kloppen dat een gast die uitgenodigd is door een miljonair zomaar Dennis kan bashen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:23 schreef Scandalous het volgende:
ik wil Sandy als gastspeler![]()
(heb nu de filmpjes past gezien, bij gebrek aan leuke streams nu)
Volens mij wil in het bierboek (guinnes)met het record als lucht neuker van de eeuw on a real live soapquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:27 schreef rooie3 het volgende:
Ik hoop dat Dennis met zijn harses tegen de muur aan wipt.Wat wil die gozer nou bewijzen ,je gaat toch af.
Hij is echt zielig die gozer.Dacht dat sukkeltjes er altijd anders uitzagen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Volens mij wil in het bierboek (guinnes)met het record als lucht neuker van de eeuw on a real live soap
Huub laat het nou groeien en ze gaan het ook op de kunstbloemen en op plastic uitproberen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De brainstormsessie voor de internet-show : Een produkt-test van de stijltang. Ze zien het wel zitten om het ding te testen op het stylen van schaamhaar. Detailprobleem is nog wel dat H&L geen schaamhaar hebben en Japio laat zich niet uit.
Dasa dan toch weer hilarisch als ze het goed brengenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De brainstormsessie voor de internet-show : Een produkt-test van de stijltang. Ze zien het wel zitten om het ding te testen op het stylen van schaamhaar. Detailprobleem is nog wel dat H&L geen schaamhaar hebben en Japio laat zich niet uit.
Met puistjes bedoel je ? Das ook waarom Nix altijd zolang beneden blijft !quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij is echt zielig die gozer.Dacht dat sukkeltjes er altijd anders uitzagen.
Is Stijn op wereldreis dan.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ze slaan weer lekker op hol ....... "Zullen we Frans (stokbrood) inhuren ?" .... "Ja, of die andere ?" (lees Stijn) .... "Anders huren we hem toch in als adviseur en beloven we hem een rol als gastspeler"
Dat is de 'camouflage naam' voor 'voorlopig niet in te zetten' ....... Een heel bekende kreet ook in het bedrijfsleven.quote:
Dus hij is er effe niet.Stijn was aardig goed toch.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is de 'camouflage naam' voor 'voorlopig niet in te zetten' ....... Een heel bekende kreet ook in het bedrijfsleven.
Snap nu waarom ze Nadia erin hebben gezet.Huub,Japie en Lieke zijn nuttig bezig maar nu hoor je niks.Zo gauw Nadia praat schieten de cossen vol.Goed gecast redactie.quote:
Plan 2. met Natasia en Jensen is slecht. Ze hebben immers al een paar dagen zowel Jensen als Natasia volledig afgekraakt. Als je dan later over die combinatie een grap wilt maken, dat wordt dat automatisch verkeerd uitgelegd.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:01 schreef Desii het volgende:
Toch vind ik de plannen niet slecht..... hoop dat ze een kans krijgen
1. interview met Luc
2. Jaap, Huub en Lieke willen Jensen met Natasja na gaan spelen met een grappige, niet te scherpe inslag
ik zie de humor er wel van in.... alles om zdngmw nog ff belachelijk te makenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Plan 2. met Natasia en Jensen is slecht. Ze hebben immers al een paar dagen zowel Jensen als Natasia volledig afgekraakt. Als je dan later over die combinatie een grap wilt maken, dat wordt dat automatisch verkeerd uitgelegd.
John de mol erin is wel briljant.Zou echt een topper zijn.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Plan 2. met Natasia en Jensen is slecht. Ze hebben immers al een paar dagen zowel Jensen als Natasia volledig afgekraakt. Als je dan later over die combinatie een grap wilt maken, dat wordt dat automatisch verkeerd uitgelegd.
Iid zdngnmw moet dus gewoon ook niet meer worden besproken in wat voor programma ook .. Gewoon doodzwijgen en een stille dood wordt Bewerkstelligtquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:30 schreef Stupidisco het volgende:
dat dansen was wel geinig om te zien.
Kan er daar uberhaupt iemand dansen ?? Volgens mij is er sinds Syl weg is niemand meer die normaal gewoon op de muziek kan dansen..quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:32 schreef KimiK het volgende:
[..]
vooral omdat Huub en Japie eigenlijk niet echt kunnen dansen
![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan er daar uberhaupt iemand dansen ?? Volgens mij is er sinds Syl weg is niemand meer die normaal gewoon op de muziek kan dansen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |