quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:39 schreef T-lex het volgende:
Wat een stelletje zielepieten daar rond dat kookeiland.
Eerst Lieke die ff zielig gaat doen bij Brian en Amanda.![]()
En nu gaan ze nog ff zitten janken over het feit dat ze bleven eten samen, en niet naar Jensen kwamen kijken. Lekker belangrijk...net of dat ergens over ging.Zou ik m'n etentje ook niet door laten verstoren hoor.
"Niveau" hoor ik Lieke en Huub wel is over...nou ze kunnen er zelf ook wat van.![]()
Ze verdienen het.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:40 schreef Deisyy het volgende:
B & A liggen nog steeds op hun kleedje in hun zelfgemaakte hart. Die moeten inmiddels verrimpelstift zijn van de kou.
Ik volg je even niet, wat bedoel je precies?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:39 schreef noekje het volgende:
Het eerste wat Brian deed na het indicent was tegen Huub zeggen dat de taart persoonlijk bezit was en toen ging hij dat doorbellen.
![]()
Hear, hear.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:41 schreef Djeda het volgende:
[..]
Ze hebben meer niveau dan Brian en Amanda, want zij hebben het etentje niet verstoord, zoals Brian en Amanda wel deden met het etentje van Huub en Lieke
dat etentje was een andere setting. dat was toen bedoeld als een bash door eten voor henzelf te regelen en kindermenu voor de anderen tewrijl er was gezegd dat ze sushi zouden bestellen ofzo.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:41 schreef Djeda het volgende:
[..]
Ze hebben meer niveau dan Brian en Amanda, want zij hebben het etentje niet verstoord, zoals Brian en Amanda wel deden met het etentje van Huub en Lieke
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:44 schreef gomi het volgende:
[..]
dat etentje was een andere setting. dat was toen bedoeld als een bash door eten voor henzelf te regelen en kindermenu voor de anderen tewrijl er was gezegd dat ze sushi zouden bestellen ofzo.
dit etentje was totaal niet neergezet met een bashje erbij naar de anderen
Wie gaan er van Fok!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:45 schreef mazaru het volgende:
Volgens mij gaat het heel druk worden aanstaande maandag bij voetbalclub APC in Amersfoort tussen 8 en 10 's avonds
Serieus?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:45 schreef mazaru het volgende:
Volgens mij gaat het heel druk worden aanstaande maandag bij voetbalclub APC in Amersfoort tussen 8 en 10 's avonds
Nou, je moet hem in ieder geval de credits geven dat een gitarist ipv een violist heeft genomenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:46 schreef Djeda het volgende:
[..]
Brian heeft het ook helemaal zelf verzonnen, hij heeft niets uit de brief van Lieke. Brian baalt dat Lieke deze week zoveel aandacht heeft gekregen met haar kadootjes en brieven en dat ze morgen weer alle aandacht heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |