abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53898299
Vervolg van [COS # 2633] Seduction

Nathasia zat zich ruim in de coke te werken tijdens het bezoekje aan Jensen ivm de hoek naar Lieke.
Maar goed de beelden waren niet mooi. Nataas was gekleed als een overjarige zwangere met een overdosis coke in d'r harsens.

Lieke: hoe gestoord kan een mens zijn.

Brian doet een romantische toer met Amanda, die wie weet een beetje is afgekeken van Lieke, maar nevertheless: krijgt Amanda haar ring

Na het etentje werd het heel romantisch, een hartje van fakkels, een soort van James Blunt op gitaar en een zeer ontdane Amanda:

De ring is er nog niet

[ Bericht 46% gewijzigd door Prospera op 12-10-2007 23:50:46 ]
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_53898314
Op TV nu de eerste bash ronde tegen Dennis
Voor de liefhebbers
pi_53898320
pi_53898329
soms zijn ze wel dom bezig hoor, JHL. Ze hadden Brian dit weekend nog met rust moeten laten. DOM DOM DOM. Ze zij ook niet slim bezig door alles te bespreken waar Luuc bij zit. Ik verwacht dat er zometeen nog wel een flinke confrontatie komt met Brian. Brian en Amanda zijn aangeschoten dus ben benieuwd wat er gaat gebeuren......
pi_53898351
Het eerste wat Brian deed na het indicent was tegen Huub zeggen dat de taart persoonlijk bezit was en toen ging hij dat doorbellen.
Go hard or go home
pi_53898362
Wat een stelletje zielepieten daar rond dat kookeiland.
Eerst Lieke die ff zielig gaat doen bij Brian en Amanda.
En nu gaan ze nog ff zitten janken over het feit dat ze bleven eten samen, en niet naar Jensen kwamen kijken. Lekker belangrijk...net of dat ergens over ging. Zou ik m'n etentje ook niet door laten verstoren hoor.

"Niveau" hoor ik Lieke en Huub wel is over...nou ze kunnen er zelf ook wat van.
  † In Memoriam † vrijdag 12 oktober 2007 @ 23:39:32 #7
135305 beequeen
Lost.
pi_53898364
Huub vraagt aan Luc of hij uit kan vinden of het waar is over FHM die Naad en Amanda afgewezen heeft.

Naad en Dennix liggen waarschijnlijk te krikken, Huub zegt dat Manadia wel weer trots op haar dochter zal zijn.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  Moderator vrijdag 12 oktober 2007 @ 23:40:00 #8
184769 crew  Deisyy
pi_53898378
B & A liggen nog steeds op hun kleedje in hun zelfgemaakte hart. Die moeten inmiddels verrimpelstift zijn van de kou.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_53898416
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 23:39 schreef T-lex het volgende:
Wat een stelletje zielepieten daar rond dat kookeiland.
Eerst Lieke die ff zielig gaat doen bij Brian en Amanda.
En nu gaan ze nog ff zitten janken over het feit dat ze bleven eten samen, en niet naar Jensen kwamen kijken. Lekker belangrijk...net of dat ergens over ging. Zou ik m'n etentje ook niet door laten verstoren hoor.

"Niveau" hoor ik Lieke en Huub wel is over...nou ze kunnen er zelf ook wat van.

Ze hebben meer niveau dan Brian en Amanda, want zij hebben het etentje niet verstoord, zoals Brian en Amanda wel deden met het etentje van Huub en Lieke
1234567890 PPI
pi_53898417
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 23:40 schreef Deisyy het volgende:
B & A liggen nog steeds op hun kleedje in hun zelfgemaakte hart. Die moeten inmiddels verrimpelstift zijn van de kou.
Ze verdienen het.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  † In Memoriam † vrijdag 12 oktober 2007 @ 23:41:35 #11
135305 beequeen
Lost.
pi_53898420
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 23:39 schreef noekje het volgende:
Het eerste wat Brian deed na het indicent was tegen Huub zeggen dat de taart persoonlijk bezit was en toen ging hij dat doorbellen.
Ik volg je even niet, wat bedoel je precies?
― Mark Twain
pi_53898440
Zo dus er gaat heel heel misschien weer een verloving aankomen voor Amandaaa, heeft natuurlijk al zoveel ervaring met relaasies en verlovingen. Gaat haar 4e of 5e worden? Hahahah
  † In Memoriam † vrijdag 12 oktober 2007 @ 23:42:35 #13
135305 beequeen
Lost.
pi_53898444
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 23:41 schreef Djeda het volgende:

[..]

Ze hebben meer niveau dan Brian en Amanda, want zij hebben het etentje niet verstoord, zoals Brian en Amanda wel deden met het etentje van Huub en Lieke
Hear, hear.
― Mark Twain
pi_53898479
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 23:41 schreef Djeda het volgende:

[..]

dat etentje was een andere setting. dat was toen bedoeld als een bash door eten voor henzelf te regelen en kindermenu voor de anderen tewrijl er was gezegd dat ze sushi zouden bestellen ofzo.

dit etentje was totaal niet neergezet met een bashje erbij naar de anderen
pi_53898487
Amnda ben je vergeten dat je zelf samen met Brian het etentje van Lieke en Huub heb verpest.Dus wat jaloers,dan waren jullie ht toen ook.Snap het echt niet hoor die mensen daar hebben zo,n plaat voor hun kop.Vergeten wat ze zelf doen maar wel kritiek op een ander.
pi_53898488
Wie is er hier goed met Photoshop? Ik zou namelijk wel is willen zien hoe 't kind van Amanda en Bain eruit zou zien
X
X
X
pi_53898497
MAandagavond van 8 tot 10 uur gaat Dennis trainen bij abwc Amersfoort neem eieren en tomaten mee. roept Lieke
1234567890 PPI
pi_53898508
Eieren en tomaten voor de voetbaltraining van Dennis. Oproep van zijn medebewoners.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 23:45:52 #19
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_53898522
Volgens mij gaat het heel druk worden aanstaande maandag bij voetbalclub APC in Amersfoort tussen 8 en 10 's avonds
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_53898534
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 23:44 schreef gomi het volgende:

[..]

dat etentje was een andere setting. dat was toen bedoeld als een bash door eten voor henzelf te regelen en kindermenu voor de anderen tewrijl er was gezegd dat ze sushi zouden bestellen ofzo.

dit etentje was totaal niet neergezet met een bashje erbij naar de anderen

Brian heeft het ook helemaal zelf verzonnen, hij heeft niets uit de brief van Lieke. Brian baalt dat Lieke deze week zoveel aandacht heeft gekregen met haar kadootjes en brieven en dat ze morgen weer alle aandacht heeft.
1234567890 PPI
pi_53898552
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 23:45 schreef mazaru het volgende:
Volgens mij gaat het heel druk worden aanstaande maandag bij voetbalclub APC in Amersfoort tussen 8 en 10 's avonds
Wie gaan er van Fok!
pi_53898567
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 23:47 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Wie gaan er van Fok!
Leandra kan gaan
pi_53898572
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 23:45 schreef mazaru het volgende:
Serieus? Ik woon daar niet zo heel ver vandaan
X
X
X
pi_53898575
Triest hoor dat je met een gejat idee indruk moet maken op je meisje.

Brian dacht ook dat het softe en romantische gedoe van Huub met Lieke een strategie is om stemmen te winnen. Hij denkt natuurlijk, laat ik dat dan ook maar doen.

De televisiekijkers zullen er wel intrappen. Flens Pannekoek zal er ook ongetwijfeld mooie beelden van maken. De streamers weten wel beter.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 23:48:29 #25
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_53898578
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 23:46 schreef Djeda het volgende:

[..]

Brian heeft het ook helemaal zelf verzonnen, hij heeft niets uit de brief van Lieke. Brian baalt dat Lieke deze week zoveel aandacht heeft gekregen met haar kadootjes en brieven en dat ze morgen weer alle aandacht heeft.
Nou, je moet hem in ieder geval de credits geven dat een gitarist ipv een violist heeft genomen
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')