Heb PLAE@ je kaartje genomen??quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:58 schreef M0NTANA het volgende:
Heb ook kaarten, heb er zelfs nog één over! Maar goed, misschien wil PLAE@ hem wel?![]()
"Zaterdagavond, terwijl Roemenie de 1-0 scoort en feest viert omdat sinds het EK van 2000 eindelijk weer zicht is op een groot eindtoernooi, is het enige wat Marco van Basten denkt: "Nee, dit gaan we bij Ajax nooit zo laten gebeuren."quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:20 schreef Aanvoerder het volgende:
San Marco zat met z'n gedachten al bij Ajax....
Op Marktplaats vragen ze ook minimaal 100 euro,...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik had een kaartje over. Maar iemand had er 90 euro voor over
quote:Suarez scoort voor Uruguay
Uitgegeven: 14 oktober 2007 00:05
Laatst gewijzigd: 14 oktober 2007 00:09
MONTEVIDEO - Uruguay heeft zaterdag in Montevideo de eerste wedstrijd in het Zuid-Amerikaanse kwalificatietoernooi voor het wereldkampioenschap van 2010 gewonnen.
ANP
De thuisploeg versloeg Bolivia met 5-0. Ajacied Luis Suarez opende voor eigen publiek de score. Het was zijn eerste doelpunt in de nationale ploeg.
Volgens mij was dit z'n tweede interland. Bij z'n debuutwedstrijd kreeg hij rood.quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:17 schreef Mindstate het volgende:
Hoeveel interlandsh eeft hij gespeeld dan?
Welke hufter heeft U2 als achtergrond muziek gekozen bij dit filmpje?quote:Op zondag 14 oktober 2007 02:15 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=0B5zWe0qk6g
Bono mag de schoenen niet eens poetsen van Ten Cate.quote:Op zondag 14 oktober 2007 02:42 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Welke hufter heeft U2 als achtergrond muziek gekozen bij dit filmpje?
HtC mag nog niet eens de schoenen poetsen van Bono.
Wat een kutfilmpjequote:Op zondag 14 oktober 2007 02:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik zou willen zeggen.. DInamo Boekarest is van een ander kaliber dan Ajax.. dus het is niet gek dat Lobont een minder niveau haalt..quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hoog Ajaxgehalte vandaag in het veld:
Stekelenburg, Johnny, Seedorf, vd Vaart, Babel, Chivu, Ogararu en Lobont.
Overigens een goede keuze dat Ajax een paar jaar geleden voor Stekelenburg heeft gekozen en Lobont liet vertrekken. Stekelenburg wordt steeds beter, terwijl ik het idee heb dat Lobont alleen maar slechter is gaan keepen. Maar hij is en blijft een held
Ik hoop het toch van niet!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:20 schreef Aanvoerder het volgende:
Hou stil.. hou stil.. wat een drama was dat..quote:Op zondag 14 oktober 2007 12:09 schreef Camplo het volgende:
Ghehehe![]()
Ja toen hadden we veel geluk jah.
Behalve Milan uit![]()
Hell no!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:20 schreef Aanvoerder het volgende:
Had je er met opzet 2 gehaald om er 1 door te verkopen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik had een kaartje over. Maar iemand had er 90 euro voor over
wtfquote:Op zondag 14 oktober 2007 02:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |