abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53903667
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 10:41 schreef denthemen het volgende:

[..]

Het is grappig maar je hebt nog gelijk ook..
Ik vind dat ook echt triest. Vooral ook om wat er in de advertentie staat:
quote:
een omwisselbiljet over voor utrecht ajax een vast bedrag 100euro mag je hem hebben anders ga ik toch echt zelf
Wat een sukkel!
pi_53903745
En is die Jaakke al weg?
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 10:52:47 #53
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_53903759
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 10:51 schreef Urquhart het volgende:
En is die Jaakke al weg?
Dinsdag.
Gourmetten of steengrillen?
pi_53903773
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 10:52 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dinsdag.
Ik kan weer rustig slapen.
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 10:58:02 #55
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53903810
Heb ook kaarten, heb er zelfs nog één over! Maar goed, misschien wil PLAE@ hem wel?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 11:12:31 #56
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_53903975
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 10:58 schreef M0NTANA het volgende:
Heb ook kaarten, heb er zelfs nog één over! Maar goed, misschien wil PLAE@ hem wel?
verkocht

stonden er ruim op tijd, alles inscannen "er zijng een 3 kaarten naast elkaar beschikbaar" ja boeiend kut apparaat, had ze volgens mij de verkeerde code, niet die combi code ofzo ingetypt.. 3 kaarten gezocht dus voor een normale prijs

[ Bericht 15% gewijzigd door RayMania op 13-10-2007 11:24:57 ]
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_53904066
Dit is voor het eerst dat ik blij ben met een interland-weekend
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_53904119
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 10:33 schreef masmax het volgende:
Delorge, Rommedahl en Colin zijn nergens geslaagd. Welke mongool heeft ooit gedacht dat ze wel bij Ajax zouden slagen?
Delorge vind ik het nog vrij aardig doen. Meer dan ik had verwacht eigenlijk.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_53904137
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 11:20 schreef MaxC het volgende:
Dit is voor het eerst dat ik blij ben met een interland-weekend
Ik niet
><(({°>
pi_53904142
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 11:25 schreef RayMania het volgende:

[..]

Delorge vind ik het nog vrij aardig doen. Meer dan ik had verwacht eigenlijk.
Vind ik ook hoor. Maar de naam Delorge bekt gewoon lekker, als we het over wanbeleid hebben bij Ajax. Maar ondertussen heeft hij al twee assists en een doelpunt achter zijn naam. Ik heb helemaal niks aan te merken op die jongen.
Rommedahl heeft zijn waarde ook al bewezen, verschillende assists en belangrijk doelpunt in Zagreb.

Het is nogal makkelijk om alles af te schuiven op die nieuwkomers.
pi_53904205
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 11:27 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Vind ik ook hoor. Maar de naam Delorge bekt gewoon lekker, als we het over wanbeleid hebben bij Ajax. Maar ondertussen heeft hij al twee assists en een doelpunt achter zijn naam. Ik heb helemaal niks aan te merken op die jongen.
Rommedahl heeft zijn waarde ook al bewezen, verschillende assists en belangrijk doelpunt in Zagreb.

Het is nogal makkelijk om alles af te schuiven op die nieuwkomers.
Precies, Delorge heeft goede dingen laten zien in de minuten die hij speelde. Rommedahl vind ik minder, zijn rendement is veel en veel te laag. Een doelpunt tegen Zagreb of Kozakken Boys veranderd daar niks aan . Heel vaak komt hij met een foute actie of een verkeerde voorzet, op een moment dat er echt kans was op een doelpunt. Vorige week bijvoorbeeld nog met een waardeloze lage voorzet tegen Sparta.
pi_53904272
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 11:32 schreef RayMania het volgende:

[..]

Precies, Delorge heeft goede dingen laten zien in de minuten die hij speelde. Rommedahl vind ik minder, zijn rendement is veel en veel te laag. Een doelpunt tegen Zagreb of Kozakken Boys veranderd daar niks aan . Heel vaak komt hij met een foute actie of een verkeerde voorzet, op een moment dat er echt kans was op een doelpunt. Vorige week bijvoorbeeld nog met een waardeloze lage voorzet tegen Sparta.
Klopt, maar het is niet zo dat ik een Rommedahl nu ineens opvallend minder vind dan het al aanwezige materiaal. De enige bij wie dat wel het geval is is Colin, maar daar zijn we het ook allemaal over eens.
pi_53904339
Delorge, Rommedahl en Colin zijn gehaald voor de bank. Ik vind het het als back-up spelers niet echt een verkeerde keuze. Het probleem bij Ajax is (o.a.) de vele blessures. Hoe komt dit toch ? Is er een falende medische staf bij Ajax ? Heeft het met de trainingsmethode te maken ? Gevolg is dat bovengenoemde spelers als basisspeler mede de kar moeten gaan trekken en daar zijn ze gewoon niet goed genoeg voor.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_53904390
Wel vreemd dan, als Delorge, Rommedahl en Colin gehaald zijn voor de bank. De twee basisaankopen Suarez en Luque werden later naar Amsterdam gehaald. Lijkt mij logisch dat je eerst voor de basis zorgt en daarna bankspelers gaat kopen.
pi_53904426
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 11:45 schreef RayMania het volgende:
Wel vreemd dan, als Delorge, Rommedahl en Colin gehaald zijn voor de bank. De twee basisaankopen Suarez en Luque werden later naar Amsterdam gehaald. Lijkt mij logisch dat je eerst voor de basis zorgt en daarna bankspelers gaat kopen.
Het vertrek van Babel en Sneijder speelt daarin ook een rol. Suarez en Luque kwamen naar aanleiding van het vertrek van die twee.
pi_53904442
quote:
Het lijkt me ook logisch dat je een vervanger hebt voor Sneijder. Maar logica is bij Ajax ver te zoeken
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_53904459
quote:
Er gebeuren wel meer vreemde dingen bij Ajax. Je wou toch niet zeggen dat deze 3 spelers voor de basis gehaald zijn ? Ik heb ook niet echt vertrouwen in de technische staf bij Ajax maar zo laag schat ik ze nou ook weer niet in. Begin augustus zag de basis er op papier vrij aardig uit hoor. Dus de noodzaak was er niet echt om basisklanten te kopen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_53904505
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 11:49 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Het lijkt me ook logisch dat je een vervanger hebt voor Sneijder. Maar logica is bij Ajax ver te zoeken
Klopt, maar die drie zijn al gehaald voor dat Sneijder vertrok. Dat ze daarna gefaald hebben om een goede vervanger te halen is een feit. Maar het is niet zo dat die drie spelers ter compensatie van Sneijder zijn gehaald.
pi_53904510
Hoe werkt dat systeem voor uitwedstrijden bij jullie? Is het gewoon wie het eerst komt wie het eerst maalt? Of werkt het net zoals bij ons met een diamond, gold en silvercard?
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 11:56:45 #70
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53904525
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 11:12 schreef Sethje het volgende:

[..]

verkocht

stonden er ruim op tijd, alles inscannen "er zijng een 3 kaarten naast elkaar beschikbaar" ja boeiend kut apparaat, had ze volgens mij de verkeerde code, niet die combi code ofzo ingetypt.. 3 kaarten gezocht dus voor een normale prijs
Leve de tickutbox, hele seizoen al best gelopen!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_53904546
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 10:33 schreef masmax het volgende:
Delorge, Rommedahl en Colin zijn nergens geslaagd. Welke mongool heeft ooit gedacht dat ze wel bij Ajax zouden slagen?
Delorge slaagde bij ADO, Rommedahl bij PSV.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 11:58:11 #72
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53904551
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 11:56 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Hoe werkt dat systeem voor uitwedstrijden bij jullie? Is het gewoon wie het eerst komt wie het eerst maalt? Of werkt het net zoals bij ons met een diamond, gold en silvercard?
Je hebt normale uitkaarthouders en voorrangsuitkaarthouders, dan moet je minimaal dertien (?) wedstrijden bezocht hebben, het seizoen daarvoor. Bij de normale uitkaarthouders is het iedere week een loterij!
pi_53904575
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 11:58 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Je hebt normale uitkaarthouders en voorrangsuitkaarthouders, dan moet je minimaal dertien (?) wedstrijden bezocht hebben, het seizoen daarvoor. Bij de normale uitkaarthouders is het iedere week een loterij!
Hoeveel voorrangsuitkaarthouders hebben jullie?
pi_53904605
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 11:55 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Klopt, maar die drie zijn al gehaald voor dat Sneijder vertrok. Dat ze daarna gefaald hebben om een goede vervanger te halen is een feit. Maar het is niet zo dat die drie spelers ter compensatie van Sneijder zijn gehaald.
Klopt, ze doen het op Colin na ook boven verwachting. Maar het blijft nog steeds een fatale misser om geen vervanger voor Sneijder te hebben, daar doelde ik op. Als ik daar iets te zeggen had had ik:

- Sneijder behouden.
- of meteen een vervanger gehad.

Maar ik had tegen hem gezegd: Luister, je hebt een contract, en daar blijft het bij.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 12:14:04 #75
82589 S-Two
barba macacu
pi_53904798
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 12:01 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Klopt, ze doen het op Colin na ook boven verwachting. Maar het blijft nog steeds een fatale misser om geen vervanger voor Sneijder te hebben, daar doelde ik op. Als ik daar iets te zeggen had had ik:

- Sneijder behouden.
- of meteen een vervanger gehad.

Maar ik had tegen hem gezegd: Luister, je hebt een contract, en daar blijft het bij.
Tjah, dat is wel erg kort gedacht. Ik denk dat een club als Ajax zo'n bedrag voor Sneijder gewoon niet kan weigeren.

edit: Maar over deze, en de meeste discussies in dit topic, hebben we het al wel vaker gehad .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')