Ik vind dat ook echt triest. Vooral ook om wat er in de advertentie staat:quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:41 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het is grappig maar je hebt nog gelijk ook..
Wat een sukkel!quote:een omwisselbiljet over voor utrecht ajax een vast bedrag 100euro mag je hem hebben anders ga ik toch echt zelf
Dinsdag.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:51 schreef Urquhart het volgende:
En is die Jaakke al weg?
verkochtquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:58 schreef M0NTANA het volgende:
Heb ook kaarten, heb er zelfs nog één over! Maar goed, misschien wil PLAE@ hem wel?![]()
Delorge vind ik het nog vrij aardig doen. Meer dan ik had verwacht eigenlijk.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:33 schreef masmax het volgende:
Delorge, Rommedahl en Colin zijn nergens geslaagd. Welke mongool heeft ooit gedacht dat ze wel bij Ajax zouden slagen?
Ik nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:20 schreef MaxC het volgende:
Dit is voor het eerst dat ik blij ben met een interland-weekend![]()
Vind ik ook hoor. Maar de naam Delorge bekt gewoon lekker, als we het over wanbeleid hebben bij Ajax. Maar ondertussen heeft hij al twee assists en een doelpunt achter zijn naam. Ik heb helemaal niks aan te merken op die jongen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Delorge vind ik het nog vrij aardig doen. Meer dan ik had verwacht eigenlijk.
Precies, Delorge heeft goede dingen laten zien in de minuten die hij speelde. Rommedahl vind ik minder, zijn rendement is veel en veel te laag. Een doelpunt tegen Zagreb of Kozakken Boys veranderd daar niks aanquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:27 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor. Maar de naam Delorge bekt gewoon lekker, als we het over wanbeleid hebben bij Ajax. Maar ondertussen heeft hij al twee assists en een doelpunt achter zijn naam. Ik heb helemaal niks aan te merken op die jongen.
Rommedahl heeft zijn waarde ook al bewezen, verschillende assists en belangrijk doelpunt in Zagreb.
Het is nogal makkelijk om alles af te schuiven op die nieuwkomers.
Klopt, maar het is niet zo dat ik een Rommedahl nu ineens opvallend minder vind dan het al aanwezige materiaal. De enige bij wie dat wel het geval is is Colin, maar daar zijn we het ook allemaal over eens.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Precies, Delorge heeft goede dingen laten zien in de minuten die hij speelde. Rommedahl vind ik minder, zijn rendement is veel en veel te laag. Een doelpunt tegen Zagreb of Kozakken Boys veranderd daar niks aan. Heel vaak komt hij met een foute actie of een verkeerde voorzet, op een moment dat er echt kans was op een doelpunt. Vorige week bijvoorbeeld nog met een waardeloze lage voorzet tegen Sparta.
Het vertrek van Babel en Sneijder speelt daarin ook een rol. Suarez en Luque kwamen naar aanleiding van het vertrek van die twee.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:45 schreef RayMania het volgende:
Wel vreemd dan, als Delorge, Rommedahl en Colin gehaald zijn voor de bank. De twee basisaankopen Suarez en Luque werden later naar Amsterdam gehaald. Lijkt mij logisch dat je eerst voor de basis zorgt en daarna bankspelers gaat kopen.
Het lijkt me ook logisch dat je een vervanger hebt voor Sneijder. Maar logica is bij Ajax ver te zoekenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:45 schreef RayMania het volgende:
Wel vreemd dan, als Delorge, Rommedahl en Colin gehaald zijn voor de bank. De twee basisaankopen Suarez en Luque werden later naar Amsterdam gehaald. Lijkt mij logisch dat je eerst voor de basis zorgt en daarna bankspelers gaat kopen.
Er gebeuren wel meer vreemde dingen bij Ajax. Je wou toch niet zeggen dat deze 3 spelers voor de basis gehaald zijn ? Ik heb ook niet echt vertrouwen in de technische staf bij Ajax maar zo laag schat ik ze nou ook weer niet in. Begin augustus zag de basis er op papier vrij aardig uit hoor. Dus de noodzaak was er niet echt om basisklanten te kopen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:45 schreef RayMania het volgende:
Klopt, maar die drie zijn al gehaald voor dat Sneijder vertrok. Dat ze daarna gefaald hebben om een goede vervanger te halen is een feit. Maar het is niet zo dat die drie spelers ter compensatie van Sneijder zijn gehaald.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:49 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Het lijkt me ook logisch dat je een vervanger hebt voor Sneijder. Maar logica is bij Ajax ver te zoeken
Leve de tickutbox, hele seizoen al best gelopen!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:12 schreef Sethje het volgende:
[..]
verkocht
stonden er ruim op tijd, alles inscannen "er zijng een 3 kaarten naast elkaar beschikbaar" ja boeiend kut apparaat, had ze volgens mij de verkeerde code, niet die combi code ofzo ingetypt.. 3 kaarten gezocht dus voor een normale prijs
Delorge slaagde bij ADO, Rommedahl bij PSV.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:33 schreef masmax het volgende:
Delorge, Rommedahl en Colin zijn nergens geslaagd. Welke mongool heeft ooit gedacht dat ze wel bij Ajax zouden slagen?
Je hebt normale uitkaarthouders en voorrangsuitkaarthouders, dan moet je minimaal dertien (?) wedstrijden bezocht hebben, het seizoen daarvoor. Bij de normale uitkaarthouders is het iedere week een loterij!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:56 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Hoe werkt dat systeem voor uitwedstrijden bij jullie? Is het gewoon wie het eerst komt wie het eerst maalt? Of werkt het net zoals bij ons met een diamond, gold en silvercard?
Hoeveel voorrangsuitkaarthouders hebben jullie?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je hebt normale uitkaarthouders en voorrangsuitkaarthouders, dan moet je minimaal dertien (?) wedstrijden bezocht hebben, het seizoen daarvoor. Bij de normale uitkaarthouders is het iedere week een loterij!
Klopt, ze doen het op Colin na ook boven verwachting. Maar het blijft nog steeds een fatale misser om geen vervanger voor Sneijder te hebben, daar doelde ik op. Als ik daar iets te zeggen had had ik:quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:55 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt, maar die drie zijn al gehaald voor dat Sneijder vertrok. Dat ze daarna gefaald hebben om een goede vervanger te halen is een feit. Maar het is niet zo dat die drie spelers ter compensatie van Sneijder zijn gehaald.
Tjah, dat is wel erg kort gedacht. Ik denk dat een club als Ajax zo'n bedrag voor Sneijder gewoon niet kan weigeren.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:01 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Klopt, ze doen het op Colin na ook boven verwachting. Maar het blijft nog steeds een fatale misser om geen vervanger voor Sneijder te hebben, daar doelde ik op. Als ik daar iets te zeggen had had ik:
- Sneijder behouden.
- of meteen een vervanger gehad.
Maar ik had tegen hem gezegd: Luister, je hebt een contract, en daar blijft het bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |