Oeh nicequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maak een risotto met ham, rozemarijn, witte wijnazijn, parmezaanse kaas en mozzarella
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dan voorstellen dat het Tim is die tegenover je zit die zulke moves maakt met een prei
En dan vraagt of je ook een hapje wilt
mjah ok, rood haar zou ik niet verven (al is het maar alleen omdat rood haar een uitstervende haarkleur isquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee dat vind ik zonde, heb namelijk rood haar en dat wil ik graag zo houden. Bovendien staat het bij mij ook niet denk ik. En het pakt ook moeilijk, heb het ooit groen en paars willen verven (don't ask) maar dat lukte niet...
Ik zie het helemaal voor mequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dan voorstellen dat het Tim is die tegenover je zit die zulke moves maakt met een prei
En dan vraagt of je ook een hapje wilt
Groen en paars(of neon rozequote:
Complete recept hebben? Dat is wel handigquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh niceDie ga ik misschien wel uitproberen
Ah ok dan snap ik het welquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Groen en paars(of neon roze). Die kleuren gebruikte men om hun haar te verven als ze naar een Doe Maar concert gingen.
Daarbij melde ik dat de Doe Maar concerten van enkele jaren geleden erg goed waren
Gaarnequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Complete recept hebben? Dat is wel handig
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gaarne
Ik ga nu aan de studie trouwens en even in badTot later
Ik wilde het recept overtypen maar er stond een URL onderquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gaarne
Ik ga nu aan de studie trouwens en even in badTot later
Jij mag helemaal niet op internet zijnquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:15 schreef iamredleader het volgende:
Te Volgen vlaaiPunt
Oeh dat klinkt echtquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wilde het recept overtypen maar er stond een URL onder
www.lifeandcooking.nl/recepten/recept_print.php?objid=1497576
Maak er kip bij. Kip bakken met een uitje en een beetje paprika. Dan balsamico erover en even in laten koken zodat de kip echt bruin is. Dat er doorheen mikken.
Inderdaad. Het IS ook heel lekker kan ik je vertellenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh dat klinkt echtIk hoop dat ik er vanavond tijd voor heb aangezien ik ook druk ben met studeren. Maar aangezien ik zo'n kokerel ben de laatste dagen zal ik er misschien wel wat tijd voor vrijmaken
Ik heb geen echte oven, misschien zit er een ovenfunctie in de magnetron maar daar houdt het mee opquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kan best
Beetje gehakt met een uitje, knoflook, paprika, tomaatje en komijn bakken. Beetje gekookte rijst erdoor. Dat in je paprika stoppen, aftoppen met oude kaas of een Gruyčre en in de oven stoppen. Afmaken met wat zure room op top
Wat je dan zou kunnen doen is je paprikas blancheren en vervolgens een tijdje grillen in je grillpan. Daarna vullen. Wordt het alleen iets minder met je kaasquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb geen echte oven, misschien zit er een ovenfunctie in de magnetron maar daar houdt het mee op
Bij paprika HOEFT het niet echt maar ik doe het meestal wel.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Enne Nem, als ik paprika wil bereiden in de grillpan, zijn er dan nog speciale dingen die echt moeten gebeuren? (Zoals insmeren met een beetje olie)
Vanaf een uurtje of 5quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh ja Red: van hoe laat tot hoe laat stond de meet ook weer in de planning? Ik moet namelijk vanuit Leeuwarden komen en dat is een best end...
Okay, bedankt. Dan ga ik nu snijden en zometeen proberen of ik met of zonder olie beter vind gaanquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij paprika HOEFT het niet echt maar ik doe het meestal wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |