Als het kermis is is er ook bier, veel bierquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:46 schreef Etcetera het volgende:
geen ideehet is van Zuidlaardermarkt, zal wel zien dus
Als er veel bier is zijn er ws ook andere dranken en veel mensen , waardoor het waarschijnlijk gezellig isquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:05 schreef Etcetera het volgende:
maar ik lus geen bieren ws ben ik de bob vanavond
Wat een wijsheidquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als er veel bier is zijn er ws ook andere dranken en veel mensen , waardoor het waarschijnlijk gezellig is
Aldoende leert menquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ben er wel
Maar ga straks wel naar de kroeg
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
*Meldt zich
Filmpje kijken met mn moederquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:28 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nog wilde plannen voor vanavond?
Nasi, dus ik klaag niet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Filmpje kijken met mn moederIk heb vakantie dus verder alle tijd voor wilde avondjes
En heb je lekker gegeten?
Hmmm over de dag genomen we hebben avondgegeten met broccoli en bloemkool, braadworst ( Dat vind ik toch zo gek eten hequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nasi, dus ik klaag niet.
En vanmiddag nog 2 heerlijke haringen naar binnen gewerkt
Jij dan?
Dat laatste lijkt me een goed planquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh nou doei
Dan blijf ik alleen achter
of niet en ga ik er gewoon ook vandoor
Ik zou wel willen, maar das wsl onmogelijkquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me een goed plan
En als je je verveelt mag je met mij mee ook hoor
Het is een eindje fietsen vanuit Amstelveen ja, maar waar een wil isquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar das wsl onmogelijk
Ik ging er vanuit dat jij in A'veen woont, maar A'dam dan? Nee, dan is het zeker 50 minuten treinen hierheen. En ik ben nu echt weg, anders krijg ik weer te horen dat ik laat benquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hmmmja dan wel, blijft gek![]()
Oh je woont in AMstelveen, da's zo ver niet. Ik woon vlakbij Amstelveen
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:29 schreef LadyBlack het volgende:
Echoooooooo
quote:
klinkt wel tof, alleen jammer van die broek, want broeken kopen is idd geen tof werkquote:
quote:Op zondag 14 oktober 2007 02:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga m'n bed in, morgen weer vroeg voetballen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |