Tja..zo ik denk ik ook over hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
laat ik het anders stellen: ik vind dat onweerlegbaaren als later blijkt dat het niet zo is, dan heb ik pech
Kleedquote:
Ik was in Belgenmodusquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
KleedKleed
Noem je dit een kleed:
[ afbeelding ]
Yep 2 namenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:48 schreef Nembrionic het volgende:Ik wist niet dat jij 2 namen had
Ik moet nog even een kleinigheidje regelen voor iamredleader en tuniviel. Lastig
Ik was van plan om naar beiden te gaanquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yep 2 namenMaar niet een dubbele naam hoor, gewoon een tweede naam
Ga je morgen alleen naar de meet of ook naar red's verjaardag? Ik moet nog even kijken wat ik doe, ik zou het liefst naar beiden gaan maar ik wil ook naar mijn paps in het ziekenhuis en ik móét echt studeren. Dus misschien dat ik één laat vallen...
Jij bent wel heeel praktischquote:
pak een fiets danquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jij bent wel heeel praktischOnze dichtbij Albert Heijn is dicht en dan moet ik naar die helemaal een stuk verderop in de straat
(Grote straat = twee appies
)
![]()
Hmmmm misschien geen slecht ideequote:
klinkt lekker en idd erg veelquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mocht er iemand benieuwd zijn wat ik klaar ga maken: het wordt pasta met een tomaten/paprikasaus met daarin in elk geval zongedroogde tomaten en gegrillde paprika en zeer waarschijnlijk komt daar ook nog prei bij. Ik heb een kilo paprika's gekocht en toen ik dat eenmaal had begon ik me af te vragen of het niet misschien een tikje overdreven was voor ongeveer 6 personen, ook omdat andere mensen ook wat klaar maken
Wacht tot er iemand langs fietst (bijvoorbeeld een zwangere vrouw), trap die er van af en ga met die fiets naar de AHquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |