Nu ook nog stoppen met roken en het is compleetquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:18 schreef MaJo het volgende:
Wow ik heb net mijn H&M bestelling binnen en er zit toch eenjurkje bij
Ben de laatste tijd echt een meisjes-meisje aan het worden. Was ik altijd al wel maar de laatste tijd nog meer: schoenen met hakken (nooit gedaan wegens mijn lengte) en steeds jurkjes en rokjes aan. Voelt goed
En nu weer bij de H&M aan het shoppen, werkt wel verslavend
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nu ook nog stoppen met roken en het is compleet
Hehequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:25 schreef Nembrionic het volgende:
de jeugd van tegenwoordig
(even klikken)
[ afbeelding ]
Ik heb blijkbaar iets gemistquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:26 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, dan ben je op de goede weg
En hoeveel paar schoenen heb je nu in totaal? Want daar draait het allemaal om hebben we vanavond kunnen zien
Misschien ken je me ondertussen iets te goedquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar heb je de 4e gelaten dan?
/Hawaii_Tim
Hey!quote:
Ik heb twee broeken gesloopt in twee opeenvolgende jaren bij een vergelijkbare activiteit: zo'n hindernisbaan met allemaal van die opblaasbare obstakels. Zo snel mogelijk een hele zooi van die dingen doen en aan het eind er achter komen dat je bij een van de 8 onderdelen je kleding gescheurd hebtquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:41 schreef Supersheep het volgende:
Ik ben een keer uit een broek gescheurd![]()
Ik vond de Levi's Twisted heel fijn, die zijn een paar jaar weggeweest. Ondertussen weer terug in Nederland, maar ik weiger 130 euro te betalen voor een spijkerbroekquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind de Relax Fit van Levi heel fijn. Maar nu was ik in de VS de winkel binnengestapt en had erom gevraag. Hebben ze daar alleen van die versies waar het kruis op je knieen hangt. Ik zie er toch niet uit als een gangster-neger toch?
Daar ben ik goed inquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe, moshen is als het publiek zich als een stel debielen tegen elkaar aan gaan gooien, daarbij elkaar een beetje stompen en duwen
Wowquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:30 schreef Nembrionic het volgende:
Dan kom ik toch echt op 9 paar.
Dat vind ik niet weinig heur
Maar Wyccie kwam op 12 paar.
Mwah als je met name 1 paar draagt dan is een jaar niet zo kort. Hoewel je met een beetje goede kwaliteit schoen wel wat langer zou moeten kunnen doenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens heb ik 1 paar schoenen die ik veel gebruik. Daarnaast heb ik nog 1 paar afgetrapte schoenen voor noodgevallen, maar eigenlijk gebruik ik maar een paar. Heb het er wel es eerder over gehad en Soempie vond een jaar doen met een paar schoenen nogal kort. Maar als je maar een paar hebt valt het wel mee
Dat heb ik ook.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens heb ik 1 paar schoenen die ik veel gebruik. Daarnaast heb ik nog 1 paar afgetrapte schoenen voor noodgevallen, maar eigenlijk gebruik ik maar een paar. Heb het er wel es eerder over gehad en Soempie vond een jaar doen met een paar schoenen nogal kort. Maar als je maar een paar hebt valt het wel mee
Ik kan me echt niet voorstellen wat er fijn aan die dingen isquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Of panty´s, daar heb ik er wel 1000 vanLeggings heb ik er nu ook veel van, stuk of 6 geloof ik
Wat dacht je van een stuk warmerquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:02 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen wat er fijn aan die dingen is
Vind zo ook niet mooi eigenlijk
Ik bedoelde beide, maar vooral panty'squote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat dacht je van een stuk warmerPanty´s zijn vrij koud hoor
En ik vind ze wel mooi, vooral als je nog een heel stuk onderbeen ziet en dan een hakje eronder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |