OMFG....quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:14 schreef yorP het volgende:
[..]
We hebben zelfs een Fok!Server als je die nog niet gezien had!
Op IP: vlingen.nl:3984 , wachtwoord: fokyou
niet gehost door Merovingian
Zo beter?
Jeuzesquote:Op donderdag 25 oktober 2007 03:08 schreef _dirkjan_ het volgende:
Oke ik verveelde me
[ afbeelding ]
Nee linkje?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:44 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Jeuzes
Hij is erg mooi, maar je wist hopelijk wel dat er al een NL-map was?
Weet eigenlijk niet of ze veel verschillen, die andere had iig de steden en industrieën er wel al bij.
Ik had m nogquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:22 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, euh... een topic of 7, 8 geleden ergens
OPquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:22 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, euh... een topic of 7, 8 geleden ergens
Nog iets groter en dan scenarioquote:Op donderdag 25 oktober 2007 03:08 schreef _dirkjan_ het volgende:
Oke ik verveelde me
[ afbeelding ]
Zaterdag ff naar kijkenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:05 schreef yorP het volgende:
[..]
Nog iets groter en dan scenario
Oja:
Deze week zaterdag (27-10-2007) is het World Wide OpenTTD Game Day!
Linkje naar topic op TT-Forums
Linkje naar OpenTTD wiki pagina
Linkje naar discussie op OpenTTD wiki
Nodig voor joinen op server:
GRF 1, GRF 2(dagelijkse updates)
Binarys
quote:ini: invalid group name '[newgrf] anglebuilding.grf'
Ze moeten in de map data.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:55 schreef The_Forcer het volgende:
Ik heb Openttd op Linux, in welke map moet ik die NewGRF's neergooien?
Je moet ze ook niet in de config zetten, die beschrijvingen zijn voor TTDPatch.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:08 schreef The_Forcer het volgende:
Ik heb geprobeerd [newgrf] bestand.grf in config te zetten maar dan krijg ik bij startup een error:
[..]
Het zit in de map data, en als ik ingame newgrf instellingen open zie ik helemaal niets staan als ik druk op toevoegen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:10 schreef yorP het volgende:
[..]
Ze moeten in de map data.
[..]
Je moet ze ook niet in de config zetten, die beschrijvingen zijn voor TTDPatch.
Bij OpenTTD kun je ze gewoon openen ingame bij NewGRF Instellingen.
Heb ik precies zo, maar hij wil hem maar niet zien, want het is toch de bedoeling dat ie dan bij dat lijstje van toevoegen staat? Moet je dat plaatje dat in de .zip zit er ook bij doen?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:24 schreef maartena het volgende:
/home/username/openttd/data
quote:
Waarom zou je dat doen?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:31 schreef The_Forcer het volgende:
Ah, ik denk dat ik het weet. De map is bij mij niet /user/openttd/ maar /user/.openttd/ had ik gedaan zodat ie normaal ontzichtbaar is.
Gewoon van die bordjes plaatsen, kost geen drol, maar het hokje is wel van jou dan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:33 schreef The_Forcer het volgende:
Hoe doe je dat opkopen dan?
Oh, stom.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:37 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Gewoon van die bordjes plaatsen, kost geen drol, maar het hokje is wel van jou dan.
Bij mij is dat ook zo, deed hij automatischquote:
Hmm. Wellicht komt het omdat ik mijn servers handmatig compile, want al mijn servers staan gewoon in eigen directories die niet hidden staan ofzo. Ik werk ook voornamelijk met Midnight Commander als mijn file manager, en die ziet hidden folders sowieso automatisch.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:53 schreef SuperWeber het volgende:
Bij mij is dat ook zo, deed hij automatisch
Maak een screenshot dan is het wat makkelijker te begrijpenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:35 schreef HansvanOchten het volgende:
Ik krijg het gewoon niegt voor elkaar met seinen om treinen goed te laten rijd.
Ik heb 3 stations als het ware (later eventueel meer maar ok):
1---->2<-----3
Station 1 en 3 hebben beide 1 "track".
Station 2 heeft er 2.
Er rijdt 1 trein tussen station 1 en 2, en 1 tussen 2 en 3.
Vlak voor station 2 maak ik een splitsing, met net na 2 splitsing een sein (1x klikken)
Ik verwacht nu dus dat de binnenkomende trein het lege spoor pakt, dit gebeurt ook.
Echter in plaats van om te draaien rijdt de trein tussen station 1 en 2 door naar 3 ipv terug naar 1 :S
Je hebt het niet helemaal goed staan... Ik zal ff een plaatje voor je maken...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:56 schreef HansvanOchten het volgende:
http://img264.imageshack.us/img264/7024/treinic9.jpg
http://img264.imageshack.us/my.php?image=treinic9.jpg
[ afbeelding ]
http://i20.tinypic.com/b6sh3s.jpg
hopen dat het zo werkt.
Het principe is dus dat er 1 trein (A) tussen station 1 en 2 rijdt, en een andere trein (B) tussen 2 en 3.
Beide treinen moet dus omdraaien in het middel en terug naar station 1 of 3.
Alleen rijdt de trein tussen station 1 en 2 door naar station 3
Zegt 'ie dan ook nogquote:basone05 (2 weeks ago) Show Hide Marked as spam 0 (Reply) (Spam)
Great song for OTTD
Great song, great vid ^_^
Njouw, jij hebt ook lekkere figuren op je server...quote:Op zondag 28 oktober 2007 07:47 schreef maartena het volgende:
Offtopic - vooral die eerste, wat doet dat hier?
Deze is wel ontopic
http://www.youtube.com/watch?v=ImfkfZZga48
Tja.... losers heb je natuurlijk wel eens.quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:57 schreef SuperWeber het volgende:
Njouw, jij hebt ook lekkere figuren op je server...
Heb ik net een leuk transportbedrijfje gebouwd. Komt er zo'n figuur aan, die van al het land van de "farms" die ik bedien maar even een meertje maakt
Ow, scheelt dat weer . Maar goed, hij verpest wel het hele landschap enzo... En idd, mafkezen horen erbijquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:22 schreef maartena het volgende:
[..]
Tja.... losers heb je natuurlijk wel eens.
Ik kan er niet al te veel aan doen, aangezien ik meestal slaap of op mijn werk zit als men in Nederland veel speelt Soms SSH ik wel eens naar mijn servers vanaf werk om te kijken hoe het gaat.....
Overigens heeft dat geen effect op de productie van die boerderijen verder.
Natte droom van elke TTD speler?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:32 schreef maartena het volgende:
Affijn, het netwerk lijkt vrij soepel te lopen, maar ik produceer zoveel goederen ( 9000+ bij een factory, 8000+ sawmill, en dan nog zo 1000 ofzo van de olie) dat het zelfs met 3 stations bijna geen doen is om al die goods weg te slepen.
Ik neem aan dat je doelt op bovenstaande afbeelding?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:40 schreef SuperWeber het volgende:
Jeuses Maarten dat zijn flinke stationnetjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |