Zeker een meerwaarde voor het spel!quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:27 schreef yorP het volgende:
Wat Merovingian een keer heeft uitgelegd over subsidiaries:
Treinen van op sporen van andere bedrijven.
Nee, dan wordt het blocken online alleen nog maar ergerquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:04 schreef existenz het volgende:
[..]
Zeker een meerwaarde voor het spel!
Hoe werkt dat dan met mensen die expres een locomotief stoppen op een bepaalde plek zodat je concurrent niet meer verder kan rijden?quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:27 schreef yorP het volgende:
Wat Merovingian een keer heeft uitgelegd over subsidiaries:
Treinen van op sporen van andere bedrijven.
Ik blijf dat ook dom vinden eigenlijk, die Nederlandse vertaling.....quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:19 schreef BasOne het volgende:
yuck... in het Nederlands......
Daarom heb ik standaard ook vliegtuigen uit staan op mijn servers. Met als belangrijkste reden dat het inderdaad veel te makkelijk is. Je poot een vliegveld hier, een vliegveld daar, je koopt een paar vliegtuigjes, klaar is kees.quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:29 schreef vanOekelen het volgende:
Daarom zijn vliegtuigen sowieso niet leuk, treinen zijn veel leuker!
"winnen" met vliegtuigjes is nou niet echt moeilijk te noemen, treintjes zijn wel een uitdaging!
Maar goed, jij bent dan ook iemand die in Amerika woont en eigenlijk alleen uitsluitend Engels praat op zijn werk.quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:43 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik blijf dat ook dom vinden eigenlijk, die Nederlandse vertaling.....
Maar goed, ik ben dan ook iemand die al sinds Windows 3.11 en MSDOS 6.x eigenlijk alleen uitsluitend engelse versies gebruik van het operating system.
We hebben zelfs een Fok!Server als je die nog niet gezien had!quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:00 schreef Xardasteo het volgende:
Gewoon een geweldige game !
Heb er echt UREN aan verneukt
OpenTTD-MP mode is ook vetjes btw, moeten jullie eens proberen
Je zult dan een stukje spoor moeten aansluiten op een ander stuk spoor van een andere company, dat in hetzelfde vakje zit. Een aftakking zegmaar. En dat kan dus niet. Er kan maar 1 speler een stukje spoor maken op 1 vakje. Als je dus alleen maar "eindstukjes" maakt met een tolpoort, moet iedere trein die jouw spoor verlaat via zo'n tolpoort gaan. Zelfde om erop te komen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:29 schreef maartena het volgende:
Dan nog, wat let iemand om 1 stukje rails weg te halen net waar het spoor van de concurrent zich bij die van jou voegt, en zelf middels een tunneltje of een klein omweggetje om dat stukje ontbrekende spoor te gaan?
Dat hoef je er niet bij te zeggen hoorquote:Op maandag 15 oktober 2007 20:14 schreef yorP het volgende:
[..]
We hebben zelfs een Fok!Server als je die nog niet gezien had!
Op IP: vlingen.nl:3984 , wachtwoord: fokyou
gehost door Merovingian
Halve topic gaat eroverquote:Op maandag 15 oktober 2007 20:00 schreef Xardasteo het volgende:
OpenTTD-MP mode is ook vetjes btw, moeten jullie eens proberen
Misschien doelt ie op de Military Police mode (dan moet je terroristen vervoeren naar strafcentra enzo )quote:
Mjah.... ik gebruikte al uitsluitend engelse versies in Nederland, en nog voor ik mijn vrouw ontmoette. Het begon bij Windows 3.0, daar zaten me toch een partij enorme vertaalfouten in..... dus maar de Engelse versie geinstalleerd. Toen Windows 3.1 uitkwam was er de eerste paar maanden nog geen Nederlandse versie, dus ook meteen Engels geinstalleerd.quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:08 schreef yorP het volgende:
Maar goed, jij bent dan ook iemand die in Amerika woont en eigenlijk alleen uitsluitend Engels praat op zijn werk.
Maar een sneaky blokkade zoals deze is dus niet mogelijk volgens jou? De rode speler sluit zijn spoor aan op het hoofdspoor van de gele speler, en vervolgens bouwt de gele speler een omweg. De rode treinen komen dus vast te staan, de gele speler heeft nergens last van.quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:15 schreef Merovingian het volgende:
Je zult dan een stukje spoor moeten aansluiten op een ander stuk spoor van een andere company, dat in hetzelfde vakje zit. Een aftakking zegmaar. En dat kan dus niet. Er kan maar 1 speler een stukje spoor maken op 1 vakje. Als je dus alleen maar "eindstukjes" maakt met een tolpoort, moet iedere trein die jouw spoor verlaat via zo'n tolpoort gaan. Zelfde om erop te komen.
Ik heb dat trouwens al een keer serieus voorgesteld op het OpenTTD forum.quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:41 schreef Merovingian het volgende:
Misschien doelt ie op de Military Police mode (dan moet je terroristen vervoeren naar strafcentra enzo )
Huh? Wat is dat?quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:00 schreef Xardasteo het volgende:
OpenTTD-MP mode is ook vetjes btw, moeten jullie eens proberen
Zover ik het begrepen heb kan je ook iemand níet toestaan om via jouw spoor treinen te laten rijden, dus het zou een beetje onzinnig zijn om treinen die je wel toestaat om over jouw netwerk te rijden zou gaan blokkeren, je verdient er immers geld mee.quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:06 schreef maartena het volgende:
[..]
Maar een sneaky blokkade zoals deze is dus niet mogelijk volgens jou? De rode speler sluit zijn spoor aan op het hoofdspoor van de gele speler, en vervolgens bouwt de gele speler een omweg. De rode treinen komen dus vast te staan, de gele speler heeft nergens last van.
Of is dat zo niet mogelijk?
[ afbeelding ]
Is niet zo moeilijk, gewoon een aanpassing van Total Town Replacement Set en Long Vehiclesquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:13 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik heb dat trouwens al een keer serieus voorgesteld op het OpenTTD forum.
Een stad met een "Policestation" genereert criminelen, die vervoerd moeten worden naar een "Prison" die net als industrieën in het midden van het land ligt. Een "Armored Passenger Car" waarin 16 Prisoners kunnen worden geplaatst (ipv 30-35 in een normale passenger car, je moet ze immers een beetje uit elkaar houden, dus 1 gevangene per bankje, 8 aan elke zijde.
Hoe groter de stad, hoe meer criminelen een policestation genereert.
Op zich wel een leuk idee voor New_Industries.
Nou ja, de rode speler kan dus niet zijn sporen aansluiten op dat van geel. Geel zal eerst een aftakking moeten maken, daarna kan rood zijn spoor op de aftakking laten aansluiten. Zoals jij het nu tekent, zitten rood en geel met een spoor in hetzelfde vakje, en dat kan dus niet. Geel moet dus moeite doen (een aftakking bouwen, met een tolpoort) om rood erop te kunnen laten rijden. Theoretisch kan geel daarna rood blokken ja, maar ik zie het nut er niet zo van in. Rood maakt dan gewoon zijn eigen spoor ernaast. Alleen is dan de lol van coop eraf.quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:06 schreef maartena het volgende:
[..]
Maar een sneaky blokkade zoals deze is dus niet mogelijk volgens jou? De rode speler sluit zijn spoor aan op het hoofdspoor van de gele speler, en vervolgens bouwt de gele speler een omweg. De rode treinen komen dus vast te staan, de gele speler heeft nergens last van.
Of is dat zo niet mogelijk?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |