Sandy gaat lekkerquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:37 schreef TiNo_Flo het volgende:
Sandy tegen Dennis: "Jij gedraagt je als een gay en ik accepteer dat".
Mijn God!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:02 schreef chufi het volgende:
Nix heeft toegestemd in een unanieme stemming voor extra uur voor Sandy, uit algemene pot
Hij wil nog wel een extra uurtje gebashed worden?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:02 schreef chufi het volgende:
Nix heeft toegestemd in een unanieme stemming voor extra uur voor Sandy, uit algemene pot
Nope, volgens mij van Huub en Jaap. Ik kan me vergissen maar het plan is iig niet van Kim.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat plan komt toch helemaal niet uit de koker van Kim?
Hij pakt Dennix aan, dan is alles gepermitteerd.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:04 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
voorgeprogrammeerde vriend van Brainless,afgelopen week door gespoken met hele fam.Kutbaz.....
lekker zo Redactie!
NIX is easy er uit te krijgen kan mijn kleinzoon ook! Sandy moet Jaap of Huub aanpakken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij pakt Dennix aan, dan is alles gepermitteerd.![]()
![]()
Sandy eet mee met de rest terwijl Brian Amanda in de tuin met sushi vertroetelt?quote:
En zit nu al te steunen en zuchten. Nog even en het kokhalzen kan beginnen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:08 schreef chufi het volgende:
Volgens mij was het portie dat Naad voorgeschoteld kreeg van Lieke al de helft als van de andere porties ..
Liever Brian, maar ik vrees dat ie dat niet gaat doen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:09 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
NIX is easy er uit te krijgen kan mijn kleinzoon ook! Sandy moet Jaap of Huub aanpakken.
Hij heeft wel moeite om netjes met zn mond dicht te kauwen , maar dat wisten we al! Het is een Freetbeest '-)quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:09 schreef beequeen het volgende:
Dennix is blij dat hij kan eten, hoeft hij niet te praten.![]()
Amanda en Brian zitten ook aan tafel maar eten niet mee, de koks zijn nog niet klaar.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sandy eet mee met de rest terwijl Brian Amanda in de tuin met sushi vertroetelt?
Nee hoor. Allemaal zitten ze aan tafel. Maar ze staan net niet op de foto. Denk dat het telefoontje voor Brian net daar over ging.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sandy eet mee met de rest terwijl Brian Amanda in de tuin met sushi vertroetelt?
Aha. Ik krijg ook zin in sushi. Maar er zit een pizza in mijn ovenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:12 schreef beequeen het volgende:
Amanda en Brian zitten ook aan tafel maar eten niet mee, de koks zijn nog niet klaar.
Dennis zal wel denken...if you can't beat them, join them...quote:
De koks zijn bezig in de keuken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:13 schreef Py het volgende:
Die sushibakkers zijn binnengekomen en volgens mij regelrecht doorgelopen naar het hokje achter de febo om een nieuwe afspraak te maken.![]()
Heeft ie vannacht weer een probleem :-) Ligt ie weer alleen op rechts in een ruit waarschijnlijk /quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:15 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Dennis zal wel denken...if you can't beat them, join them...![]()
Nee voorlopig geen gebash meer op Huub, die is al genoeg aangepakt, laat een ander ook eens lijden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:09 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
NIX is easy er uit te krijgen kan mijn kleinzoon ook! Sandy moet Jaap of Huub aanpakken.
idd.... ik vind Sandy hartstikke gaaf, maar vind het een beetje te toevallig... het lijkt wel of Brian op bijna alle fronten, Huub nadoetquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:04 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
voorgeprogrammeerde vriend van Brainless,afgelopen week door gespoken met hele fam.Kutbaz.....
lekker zo Redactie!
Dennis zijn probleem is niet mijn probleem.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft ie vannacht weer een probleem :-) Ligt ie weer alleen op rechts in een ruit waarschijnlijk /
Zuipen kreng.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:20 schreef chufi het volgende:
Voor Naad geldt na Champagne gaan we door met de rose ..
Eng mens.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:19 schreef beequeen het volgende:
Jammer Naad, hier is Sandy niet gevoelig voor.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |