Sandy gaat lekkerquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:37 schreef TiNo_Flo het volgende:
Sandy tegen Dennis: "Jij gedraagt je als een gay en ik accepteer dat".
Mijn God!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:02 schreef chufi het volgende:
Nix heeft toegestemd in een unanieme stemming voor extra uur voor Sandy, uit algemene pot
Hij wil nog wel een extra uurtje gebashed worden?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:02 schreef chufi het volgende:
Nix heeft toegestemd in een unanieme stemming voor extra uur voor Sandy, uit algemene pot
Nope, volgens mij van Huub en Jaap. Ik kan me vergissen maar het plan is iig niet van Kim.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat plan komt toch helemaal niet uit de koker van Kim?
Hij pakt Dennix aan, dan is alles gepermitteerd.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:04 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
voorgeprogrammeerde vriend van Brainless,afgelopen week door gespoken met hele fam.Kutbaz.....
lekker zo Redactie!
NIX is easy er uit te krijgen kan mijn kleinzoon ook! Sandy moet Jaap of Huub aanpakken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij pakt Dennix aan, dan is alles gepermitteerd.![]()
![]()
Sandy eet mee met de rest terwijl Brian Amanda in de tuin met sushi vertroetelt?quote:
En zit nu al te steunen en zuchten. Nog even en het kokhalzen kan beginnen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:08 schreef chufi het volgende:
Volgens mij was het portie dat Naad voorgeschoteld kreeg van Lieke al de helft als van de andere porties ..
Liever Brian, maar ik vrees dat ie dat niet gaat doen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:09 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
NIX is easy er uit te krijgen kan mijn kleinzoon ook! Sandy moet Jaap of Huub aanpakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |