Zeker tot aflevering 11... verder weten wij nog niet precies ivm stakingquote:Op woensdag 21 november 2007 13:25 schreef MM-Luna het volgende:
Einde seizoen 1 is dus aflevering 23?
En hoe ver gaat seizoen 2 doorlopen?
Of je kan gaan downl laat maarquote:Op woensdag 21 november 2007 13:43 schreef Houniet het volgende:
ik heb donderdag sociale verplichtingen!
weer opnemen dus
Goed dat ik even in het topic gluur.... ben er ook niet! Ook opnemen dus en niet dat andere...quote:Op woensdag 21 november 2007 13:43 schreef Houniet het volgende:
ik heb donderdag sociale verplichtingen!
weer opnemen dus
Dat helpt zeker. Ik volg de USA-uitzendingen, maar ik kijk met de rest van de familie mee naar de NL-uitzendingen van seizoen 1. Het is leuk om het verhaal weer mee te krigjen, en je gaat inderdaad op andere dingen letten. Verwijzingen naar latere gebeurtenissen die je de eerste keer niet opvielen.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:14 schreef Sammetje het volgende:
Het leuke van opnemen vind ik dat je het vaker kan kijken en dat wil ik ook gaan doen! Heb vaak het idee dat ik sommige dingen mis.......
Ja idd, ik heb S1 ook 3 keer gezien enzoquote:Op donderdag 22 november 2007 09:11 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Dat helpt zeker. Ik volg de USA-uitzendingen, maar ik kijk met de rest van de familie mee naar de NL-uitzendingen van seizoen 1. Het is leuk om het verhaal weer mee te krigjen, en je gaat inderdaad op andere dingen letten. Verwijzingen naar latere gebeurtenissen die je de eerste keer niet opvielen.
quote:Op donderdag 22 november 2007 17:54 schreef Piepje het volgende:
Vanavond de laatste aflevering, van t seizoen, toch? Ben benieuwd...
Daar ben ik ook zo benieuwd naar. Mohinder wil hem gebruiken om Sylar mee te stoppen, Bennet om Claire te beschermen. Ze hebben eigenlijk allebei dezelfde doelstelling (zonder Sylar geen probleem), maar weten het zelf nog niet. Het probleem van Bennet is echter dat niet alleen Sylar Molly kan misbruiken (niet doordenken), maar ook The Company. Zij is immers het trackingsysteem van The Company.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:36 schreef Montagui het volgende:
Ben ook benieuwd hoe de pat stelling tussen Bennet en Mohinder af gaat lopen....(niet dat ze het weten) maar Linderman is dood (althans mag ik aannemen) en eigenlijk kunnen ze Molly nu voor eigen doeleinden gebruiken....toch?
Same here. Ik wil ook echt de DVD-Box hebben. Jammer dat ie zo godvergeten duur is (zoals met alle DVD boxen)... Ach, overmorgen weer stufi, misschien dan...quote:Op woensdag 21 november 2007 22:14 schreef Sammetje het volgende:
Het leuke van opnemen vind ik dat je het vaker kan kijken en dat wil ik ook gaan doen! Heb vaak het idee dat ik sommige dingen mis.......
Maar vergeleken met het USA-topic (ook in het eerste seizoen) gaat het hier lang niet zo hardquote:Op donderdag 22 november 2007 10:04 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ja idd, ik heb S1 ook 3 keer gezien enzo
Omdat Hiro zijn gave niet 100% goed kan beheersen, waarom kwam ie anders op een Chinees slagveld?quote:Op donderdag 22 november 2007 23:02 schreef HaPpY_MuShRoOm het volgende:
Zodra die erachter kwam dat ie op een Chinees slagveld was beland, had ie toch gelijk weer terug naar New York kunnen teleporteren?
Same story, Peter heeft zijn gaven ook niet helemaal onder zijn controle...quote:En waarom was Peter zo ongelooflijk zwak tijdens dat gevecht met Sylar?
Geloof me, ik download altijd de HD 720p versie (+/- 1 GB per aflevering) en is van 5x betere kwaliteit dan een DVD of gewoon op TVquote:Er werd trouwens ergens gezegd dat de dowloadende mensen ook de meest verslaafden zijn. Fout. Ik wil alleen de serie in topkwaliteit kunnen zien en op de bank op primetime ipv achter mijn computer midden op de dag![]()
Die neem ik ook altijd, echt haarscherp beeld, scherper dan een gewone TV (niet HD) kan weergeven.quote:Op vrijdag 23 november 2007 01:14 schreef Treveo het volgende:
Geloof me, ik download altijd de HD 720p versie (+/- 1 GB per aflevering) en is van 5x betere kwaliteit dan een DVD of gewoon op TV
Agreed met alles (vooral de laatstequote:Op vrijdag 23 november 2007 01:14 schreef Treveo het volgende:
[..]
Omdat Hiro zijn gave niet 100% goed kan beheersen, waarom kwam ie anders op een Chinees slagveld?
[..]
Same story, Peter heeft zijn gaven ook niet helemaal onder zijn controle...
[..]
Geloof me, ik download altijd de HD 720p versie (+/- 1 GB per aflevering) en is van 5x betere kwaliteit dan een DVD of gewoon op TV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |