Mij maakt het verder niet uit welke nieuwe characters er nog in komen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:29 schreef GGMM het volgende:
Enige nieuwe character wat nog op mijn lijstje staat is King K. Rool of Dixie Kong.
Ik verwacht van wel dat ie terug komt. Samurai Goroh is nu ook al een Assist Trophy geworden, en tussen de normale trophies zitten ook die F-Zero autos enzo.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, Toad vind ik (net als Luigi) nog wel een must.
En ik verwacht dat er iig nog wel één of twee pokemon bijkomen, dan is Jigglypuff wel voor de hand liggend (en Mewtwo ook wel).
En het zou me ook heel erg verbazen als Captain Falcon eruit is gehaald. Er moet toch wel een F-Zero personage in.
Het is nog een hele poos voor het spel uitkomt dus tijd genoeg om die te introducerenquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:17 schreef Canisfire het volgende:
Opvallend hoe alle vier unlockables uit deel 1 nog niet genoemt zijn.
Ik gok op een gezamelijke intro .
Het spel komt in Februari uit op de Amerikaanse markt en in het Wii topic stond al een plaatje van iemand die m gekocht had in Canada, nu kan dat een hoax zijn natuurlijk maar dat neemt niet weg dat het belachelijk is dat Europa vier maanden langer moet wachten op een spel. Op zo'n manier werk je modchips enorm in de hand, zeker in dit internettijdperk waarin iedereen precies weet wat voor spellen er waar uit komen en wat de mogelijkheden zijn om dat te omzeilen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:42 schreef Nerzhul het volgende:
Wat ze ook konden doen is het spel, terwijl het niet klaar was uitbrengen en dus veel mensen over de zeik helpen omdat het vol bugs zat. Nu kunnen zij mooi deze tijd spenderen aan het perfectioneren van BRAWL!
Verkloten ze het EN met de release date, nu dus ook met het onlinequote:
Smash Bros Brawl disconnect solution
Todays Smash Bros Brawl update details the 'Anyone' online play mode. When you choose 'with anyone' you will only choose your character and each player will vote on a stage which will then be selected at random. If a player gets disconnected from the game, (most likely to be accidentally on purpose because they are losing) their character will get taken over by the CPU without the other player ever knowing.
Zou kunnen, maar het lijkt me wel raar dat er dan twee apen inzitten en geen luigi. Geen Kirby om mee te beginnen isook wel apart.quote:
Luigi is altijd al een hidden character geweest, dat is traditie.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar het lijkt me wel raar dat er dan twee apen inzitten en geen luigi.
Maar Meta Knight is er wel, dus de franchise wordt wel gerepresenteerd.quote:Geen Kirby om mee te beginnen isook wel apart.
Dit is nog de lineup van de demo die je kon spelen tijdens het E for All Event in oktober.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:37 schreef Marble het volgende:
Beginning lineup?
Ah, dat verklaart een hoop. Thx!quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:55 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Dit is nog de lineup van de demo die je kon spelen tijdens het E for All Event in oktober.
Opbokken muts , dit is een topic over het spel van 2008quote:Op zondag 23 december 2007 16:36 schreef Maisnon het volgende:
Wat een poepupdates de laatste tijd, bah.
Dat is wel heel erg matig ja.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:43 schreef neggix het volgende:
OmgVolgende brakke nieuws over SSBB
[..]
Verkloten ze het EN met de release date, nu dus ook met het online
Laat iig ff weten of je nog tegen een echt iemand speelt
Idd. Ze moeten gewoon de n64 versie uitbrengen en daar nooit wat aan veranderen. Dat is iets nostalgischquote:Op vrijdag 28 december 2007 12:26 schreef Canisfire het volgende:
Als het spel in amerika al in feb uitkomt hoe gaan ze dat dan doen met oud gedienden ?
Ik denk nog steeds dat Ness Falcon Jigglypuff en Luigi samen gepresenteerd worden.
Die vier horen er gewoon in als unlockables en daar moeten ze niet mee fucken dat is al zo zinds deel 1 en dat zou zo moeten zijn tot aan deel 80 punt. Gewoon puur omdat het nu al een soort van nostalgie dingetje is . En ik het zeer kwalijk en jammer zou vinden als ze dit zouden verbreken.
Niet zo dom en sarcastisch semi interresant lullen je weet best wel wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:45 schreef disjfa het volgende:
[..]
Idd. Ze moeten gewoon de n64 versie uitbrengen en daar nooit wat aan veranderen. Dat is iets nostalgischNooit veranderingen aanbrengen. Gewoon cashen en wegwezen.
Dat ze een nieuwe versie van dit spel durven uitbrengen
Het lijkt me een beetje raar dat ze alle unlockables al vantevoren zouden aankondigen, dan is de lol er ook wel een beetje af.quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:26 schreef Canisfire het volgende:
Haha @ plaatje.
Als het spel in amerika al in feb uitkomt hoe gaan ze dat dan doen met oud gedienden ?
Ik denk nog steeds dat Ness Falcon Jigglypuff en Luigi samen gepresenteerd worden.
Die vier horen er gewoon in als unlockables en daar moeten ze niet mee fucken dat is al zo zinds deel 1 en dat zou zo moeten zijn tot aan deel 80 punt. Gewoon puur omdat het nu al een soort van nostalgie dingetje is . En ik het zeer kwalijk en jammer zou vinden als ze dit zouden verbreken.
Deden ze bij Melee ook.quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Het lijkt me een beetje raar dat ze alle unlockables al vantevoren zouden aankondigen, dan is de lol er ook wel een beetje af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |