abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57727139
Wat een mooie bak
pi_57728131
tvp voor meer foto's
............................
pi_57730820
Die sjonnie.. jammer van je 1.3 man
Hoe komt ie er bij
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_57740261
Nieuwe foto's vandaag gemaakt even snel.... zonlicht staat er op nu, dus de kleur komt mooi uit Dat motorblok komt later wel. Ziet er verder toch niet indrukwekkend uit ofzo.

Na wat stof en een buitje helaas van die stofkringen.... kan ik weer gaan poetsen

pi_57743082
Kut is dat hè, als je je wagen even lekker in de Meguairs hebt gezet, dan word ik altijd gek als er een vuiltje op komt. Komt met name omdat je nog spierpijn hebt in je armen van het poetsen
pi_57744221
Ja inderdaad, ik erger me de tering aan elk vuiltje dat erop zit haha
pi_57768836
quote:
Op zondag 30 maart 2008 13:29 schreef WoefieBlaf het volgende:
Leuke auto om te zien!! Jammer dat er vaak maar een 1,3 liter motor inzit en je dus alleen weer dat uiterlijk vertoon hebt. Maar verder aardige spoliers en wielen die je er op hebt gezet.
Beste reactie @ topic!

@TS:

wow
Nee.
pi_87613322
Kleine update :P

Nieuwe velgen sinds vorige week, excuseer de brakke GSM foto's, en sinds een paar maanden een nieuwe uitlaat van Racing Beat.

Auto zit nu net op de 90k, en geen centje pijn gehad :)
pi_87617502
Om eerlijk te zijn vind ik je oude velgen mooier...Wel gruwelijke bak verder!
pi_87617872
weleens in het waalhavengebied geweest? zag namelijk iets wat hierop leek voorbij rijden en geparkeerd staan bij een bedrijf, geen idee hoe het heet ook al kom ik er vaak zat lol
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_87617923
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 22:39 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Beste reactie @ topic! :')

@TS:

wow :9~
1.3 inderdaad. rotary mufuckaa :D

ook niet verkeerd:

Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 22:11:21 #62
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87618030
Die velgen zijn ook niet m'n smaak, maar wat een auto verder :9~
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_87618820
velgentip voor in de toekomst:
Volk Racing TE37

pi_87619004
Hoe langer ik er naar kijk, hoe meer ik de velgen eigenlijk niet vind misstaan.
pi_87619368
nah, mijn eerlijke mening is dat het
1) teveel glim is
2) beetje op een wieldop lijkt..
pi_87622575
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 22:05 schreef Rick_dB het volgende:
weleens in het waalhavengebied geweest? zag namelijk iets wat hierop leek voorbij rijden en geparkeerd staan bij een bedrijf, geen idee hoe het heet ook al kom ik er vaak zat lol
Uhm Van Vliet personenauto's misschien? Of bedoel je de velgenboer? Hogendoorn wheels heet die. Weet niet of dat het waalhavengebied is, ik ken dat verder niet :P

En anders zul je wel een zwarte gezien hebben ;)
pi_87622634
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 22:58 schreef Rick_dB het volgende:
nah, mijn eerlijke mening is dat het
1) teveel glim is
2) beetje op een wieldop lijkt..
Ik vind het glimmen juist meevallen, maar da's smaakkwestie natuurlijk. M'n oude velgen glimmen ook als de pest als ze goed gepoetst zijn. Matte of donkere velgen vind ik niet mooi afsteken aan de rest van de auto. Tevens te dichte velgen (meerspaaks oid). Volledig chromen velgen vind ik te ver gaan.

En ze lijken echt niet op wieldoppen hoor :P Foto's doen ze geen recht wat dat betreft.

En die Volks velgen vind ik echt oerlelijk en totaal niet bij de auto passen. Meer iets voor een Skyline oid.
pi_87622653
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 22:47 schreef Anne het volgende:
Hoe langer ik er naar kijk, hoe meer ik de velgen eigenlijk niet vind misstaan.
In principe hebben ze dezelfde spaakvorm als de oude, da's ook een van de redenen dat ik ze zo mooi vind :)
pi_87622695
misschien als ik het in het echt zie dat ik mn mening verander, maar het dubbele spaak look doet het hem voor mij niet (dat glimmende binnen en lichtere buiten bedoel ik dan).

Dat kan :) ik heb zelf altijd iets met Volk's gehad, jmd he ;)
pi_87623106
Die dubbele spaak look vind ik nou een van de dingen die de velgen uniek en mooi maakt :)

Jdm bedoel je trouwens neem ik aan :P
pi_87625428
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 01:51 schreef Faxie het volgende:
Die dubbele spaak look vind ik nou een van de dingen die de velgen uniek en mooi maakt :)

Jdm bedoel je trouwens neem ik aan :P
haha ja idd, typfoutje ;) wie weet over een paar jaar dat ik het oudere broertje bezit, als je de rex dan nog hebt kunnen we mooi een shootje doen ;)
pi_87625873
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 10:00 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

haha ja idd, typfoutje ;) wie weet over een paar jaar dat ik het oudere broertje bezit, als je de rex dan nog hebt kunnen we mooi een shootje doen ;)
Shootje ben ik altijd voor in 8-)
pi_87626050
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 22:40 schreef Rick_dB het volgende:
velgentip voor in de toekomst:
Volk Racing TE37

[ afbeelding ]
HiHi, zulke heb ik (replica's, maar wist niet dat het replica's waren, vond het gewoon mooie velgen!(foto staat in fb)

Ontopic, maak eens betere foto's! misschien komt het door de kwaliteit v/d foto! ik had ze persoonlijk wel wat groter gedaan!
pi_87626712
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 10:43 schreef garnage-patrick het volgende:

[..]

HiHi, zulke heb ik (replica's, maar wist niet dat het replica's waren, vond het gewoon mooie velgen!(foto staat in fb)

Ontopic, maak eens betere foto's! misschien komt het door de kwaliteit v/d foto! ik had ze persoonlijk wel wat groter gedaan!
ooit wel echte toch? :D
pi_87638744
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 10:43 schreef garnage-patrick het volgende:

[..]

Komt inderdaad door de kwaliteit, maar ik heb geen fatsoenlijke camera. Heb wel een fotoshoot aangeboden gekregen, dus dat gebeurt binnenkort.

't Is ook door de brakke foto's dat ze wellicht iets weg hebben van doppen, maar geloof me dat dat puur vanwege de foto's is.

En tja, ik had ze iets groter kunnen doen miischien, hooguit 20 inch, maar dan mag ik gelijk 4 nieuwe banden d'r bij doen a 1300,- totaal en de velgen worden dan ook iets duurder en dat laten de financien niet toe.

18 Vind ik zat :) Dat zijn de originele ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')