Beste reactie @ topic!quote:Op zondag 30 maart 2008 13:29 schreef WoefieBlaf het volgende:
Leuke auto om te zien!! Jammer dat er vaak maar een 1,3 liter motor inzit en je dus alleen weer dat uiterlijk vertoon hebt. Maar verder aardige spoliers en wielen die je er op hebt gezet.
1.3 inderdaad. rotary mufuckaaquote:
Uhm Van Vliet personenauto's misschien? Of bedoel je de velgenboer? Hogendoorn wheels heet die. Weet niet of dat het waalhavengebied is, ik ken dat verder nietquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:05 schreef Rick_dB het volgende:
weleens in het waalhavengebied geweest? zag namelijk iets wat hierop leek voorbij rijden en geparkeerd staan bij een bedrijf, geen idee hoe het heet ook al kom ik er vaak zat lol
Ik vind het glimmen juist meevallen, maar da's smaakkwestie natuurlijk. M'n oude velgen glimmen ook als de pest als ze goed gepoetst zijn. Matte of donkere velgen vind ik niet mooi afsteken aan de rest van de auto. Tevens te dichte velgen (meerspaaks oid). Volledig chromen velgen vind ik te ver gaan.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:58 schreef Rick_dB het volgende:
nah, mijn eerlijke mening is dat het
1) teveel glim is
2) beetje op een wieldop lijkt..
In principe hebben ze dezelfde spaakvorm als de oude, da's ook een van de redenen dat ik ze zo mooi vindquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:47 schreef Anne het volgende:
Hoe langer ik er naar kijk, hoe meer ik de velgen eigenlijk niet vind misstaan.
haha ja idd, typfoutjequote:Op zondag 17 oktober 2010 01:51 schreef Faxie het volgende:
Die dubbele spaak look vind ik nou een van de dingen die de velgen uniek en mooi maakt![]()
Jdm bedoel je trouwens neem ik aan
Shootje ben ik altijd voor inquote:Op zondag 17 oktober 2010 10:00 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
haha ja idd, typfoutjewie weet over een paar jaar dat ik het oudere broertje bezit, als je de rex dan nog hebt kunnen we mooi een shootje doen
HiHi, zulke heb ik (replica's, maar wist niet dat het replica's waren, vond het gewoon mooie velgen!(foto staat in fb)quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:40 schreef Rick_dB het volgende:
velgentip voor in de toekomst:
Volk Racing TE37
[ afbeelding ]
ooit wel echte toch?quote:Op zondag 17 oktober 2010 10:43 schreef garnage-patrick het volgende:
[..]
HiHi, zulke heb ik (replica's, maar wist niet dat het replica's waren, vond het gewoon mooie velgen!(foto staat in fb)
Ontopic, maak eens betere foto's! misschien komt het door de kwaliteit v/d foto! ik had ze persoonlijk wel wat groter gedaan!
Komt inderdaad door de kwaliteit, maar ik heb geen fatsoenlijke camera. Heb wel een fotoshoot aangeboden gekregen, dus dat gebeurt binnenkort.quote:Op zondag 17 oktober 2010 10:43 schreef garnage-patrick het volgende:
[..]
HiHi, zulke heb ik (replica's, maar wist niet dat het replica's waren, vond het gewoon mooie velgen!(foto staat in fb)
Ontopic, maak eens betere foto's! misschien komt het door de kwaliteit v/d foto! ik had ze persoonlijk wel wat groter gedaan!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |