Gefeliciteerd! Met wie ben je deze keer getrouwd?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow werkelijk? Die Michelle heb ik wel gespot, maar deze Sacha niet. Maar dat kan ook komen door de alcohol. We hebben gisteren een bruiloft gehad en ik heb lauwe safari en rosé gedronken, dat is niet goed voor me.
Precies... jij snapt het.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:08 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze de hoofdpersoon uit de fantasyserie 'Buffy The Vampire Slayer' bedoelt.
Scherp.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:53 schreef pyl het volgende:
Is het Toni Boltini, of een van zijn vakbroeders?
Die kameel heeft een drommedaris?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:53 schreef Z het volgende:
Of drommedaris.
Nope.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:53 schreef pyl het volgende:
Is het Toni Boltini, of een van zijn vakbroeders?
Neen, het is een Zwitser.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:58 schreef pyl het volgende:
Is het Django Reinhardt, of een van zijn vakbroeders?
Ai! Wat zijn de sancties ook al weer?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:01 schreef Gellius het volgende:
Zwitsers zijn tegen het huishoudelijk reglement, Scrutinizer.
Maar hij maakte deel uit van de Nouveau Réalistes, een Franse stroming.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:01 schreef Gellius het volgende:
Zwitsers zijn tegen het huishoudelijk reglement, Scrutinizer.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:11 schreef Gellius het volgende:
Ach, de meneer van de moedeloos bewegende objecten.
Je kijkt toch wel naar het journaal als Oom Flip het nieuws presenteert/hakkelt?quote:Dat was op teevee laatst. Niet dat ik daar naar kijk hoor.
Ik hou er ook wel vanquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:20 schreef Z het volgende:
Ah, Jean Tinguely. Vond ik als kind, en nu nog steeds, prachtig!
Ik geef het grif toe: dan, en alleen dan. En het ijsdansen natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[..]
Je kijkt toch wel naar het journaal als Oom Flip het nieuws presenteert/hakkelt?
Je zat nog in het vorige topic te F5-en?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:21 schreef Tokay het volgende:
Ik ben er weer!
Dat overkomt me anders vaak genoeg. Dan zit ik maar te F5-en op pagina vier, en dan zijn jullie al ergens halverwege pagina 5.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Je zat nog in het vorige topic te F5-en?
Fotoloog heeft dat met hele topics, denk ik weleens.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:26 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dat overkomt me anders vaak genoeg. Dan zit ik maar te F5-en op pagina vier, en dan zijn jullie al ergens halverwege pagina 5.
Niet!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:23 schreef Gellius het volgende:
Ik denk dat Tokay even naar de bladenboer was om een Yes en een Tina te kopen.
Waarom ben je daarmee gestopt? Vonden ze je te negatief?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:27 schreef Tokay het volgende:
[..]
Niet!![]()
En de Yes las ik alleen toen ik er zelf nog voor schreef.![]()
Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:49 schreef pyl het volgende:
Zoals ik een paar minuten geleden ook al probeerde te zeggen (): nee, meneer maakte dit zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |