Dat weet ik niet, zoals je kunt lezen.quote:
O.quote:Slechts enkele jaren geleden ontraadde Greenpeace de regering van Zambia nog om genetisch gemanilpuleerde gewassen aan te nemen van de VS (waar deze gewassen aan zéér stringente controles onderworpen worden) op basis van disinfo en bangmakerij. De discussie binnen de EU voor het toelaten van dergelijke gewassen gaat onverminderd voort.
Nee. Het is niet echt een actueel onderwerp in de media...quote:Het is niet zoveel in het nieuws als de klimaatverandering, nee...
Grotendeels.quote:maar de nobelprijzen zijn geen populariteitsprijzen, toch?
Jij zegt het? Toch? Of niet soms?quote:Het gaat er toch om wat je daadwerkelijk hebt betekend voor het veld waarvoor je de prijs hebt gekregen? Toch?
quote:Nou ja, volgens jouw redenering dus niet. Vergeet niet te SMS'en wie er uit de Gouden Kooi geflikkerd moet worden hè..
en wat heeft al gedaan om dat te verbeteren (behalve een film maken)? Nada, nul, noppes.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dat is wel een hele naieve en zelfs domme opvatting.
Energie heeft alles met vrede te maken, kijk alleen maar naar olie. Maar ook water is een bron van conflicten en de verwachting is dat dat nog veel groter gaat worden.
Je zegt het goed. Genetische manipulatie is zo omstreden dat je er onmogelijk een vredesprijs voor kan geven.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:08 schreef Lithion het volgende:
[..]
Ja dat zal. Slechts enkele jaren geleden ontraadde Greenpeace de regering van Zambia nog om genetisch gemanilpuleerde gewassen aan te nemen van de VS (waar deze gewassen aan zéér stringente controles onderworpen worden) op basis van disinfo en bangmakerij. De discussie binnen de EU voor het toelaten van dergelijke gewassen gaat onverminderd voort.
Het is niet zoveel in het nieuws als de klimaatverandering, nee... maar de nobelprijzen zijn geen populariteitsprijzen, toch? Het gaat er toch om wat je daadwerkelijk hebt betekend voor het veld waarvoor je de prijs hebt gekregen? Toch?
Nou ja, volgens jouw redenering dus niet. Vergeet niet te SMS'en wie er uit de Gouden Kooi geflikkerd moet worden hè..
Michael Crichton dan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
en wat heeft al gedaan om dat te verbeteren (behalve een film maken)? Nada, nul, noppes.Geef dan de nobelprijs aan steven spielberg voor het baanbrekende idee om oud genetisch materiaal te hergebruiken
He idee van bijdragen aan de bewustwording en daardoor dus aan het maken van beleid zegt je niets?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
en wat heeft al gedaan om dat te verbeteren (behalve een film maken)? Nada, nul, noppes.Geef dan de nobelprijs aan steven spielberg voor het baanbrekende idee om oud genetisch materiaal te hergebruiken
Deze toekenning is imho een zwaktebod. Ingegeven door de goede motieven wellicht, maar daar houdt het ook totaal op
Sinds wanneer bepaal jij met welke invalshoek iemand dit nieuws benaderd? Arrogant knulletje! Haha. *aai over bolletje*quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:02 schreef du_ke het volgende:
Sorry hoor maar jij probeert de discussie een totaal niet relevante richting uit te drukken. Gaat het hier om wie de prijs heeft gewonnen of wie er niet heeft gewonnen?
Nu verander je ineens van koers. Het ging er volgens jou om dat het niks met vrede te maken heeft, en dat bestrijd ik.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
Deze toekenning is imho een zwaktebod. Ingegeven door de goede motieven wellicht, maar daar houdt het ook totaal op
En zo het hele topic al. Nee, je zult vast serieuze reacties krijgen zo.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:13 schreef Lithion het volgende:
Arrogant knulletje! Haha. *aai over bolletje*
(...)
Nou du_ke. Argumenten. Je hebt, zoals altijd in POL en NWS, nog geen enkel argument aangevoerd. Kom op knulletje, je kunt het! Kom maar jochie! Je weet wel hoe het moet!
Bij politiek geëngageerde milieuclubjes, ja, die geen fuck geven om hongerige mensen, maar slechts hun eigen politieke agenda door willen drukken zonder zich daarbij gewag te maken van de feiten.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:12 schreef SCH het volgende:
Je zegt het goed. Genetische manipulatie is zo omstreden...
http://www.consumerfreedom.com/news_detail.cfm?headline=2936quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:11 schreef Monidique het volgende:
O.
Alleen tegen du_ke hoor. Hij discussieert als een klein kind, dan spreek ik hem zo ook aan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:14 schreef Monidique het volgende:
En zo het hele topic al. Nee, je zult vast serieuze reacties krijgen zo.
Je blijkt nogmaals niet te kunnen lezen. Het gaat mij er om wie de prijs heeft gewonnen en niet om wie de prijs volgens jou misschien beter had kunnen winnen. Dat kan ook een leuke discussie zijn maar niet hier.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:13 schreef Lithion het volgende:
[..]
Sinds wanneer bepaal jij met welke invalshoek iemand dit nieuws benaderd? Arrogant knulletje! Haha. *aai over bolletje*
Ik stel dat, gegeven de argumentatie dat klimaatverandering voor instabiliteit zorgt en dat Al Gore daar een bewustzijnscampagne voor gevoerd heeft, er in lijn met die argumentatie veel betere personen en instanties te bedenken zijn die:
1. Concreet en antoonbaar resultaat geboekt hebben
2. Een veel grótere invloed hebben gehad en nog hebben op de wereldvrede
3. Niet voor hun werk erkend worden, integendeel, ze worden verketterd.
Nou du_ke. Argumenten. Je hebt, zoals altijd in POL en NWS, nog geen enkel argument aangevoerd. Kom op knulletje, je kunt het! Kom maar jochie! Je weet wel hoe het moet!
dit dus.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:06 schreef nietzman het volgende:
Zolang Bono 'm maar niet wint.
Exact. Pure genocide. Walgelijk, werkelijk walgeljik.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:15 schreef FJD het volgende:
http://www.consumerfreedom.com/news_detail.cfm?headline=2936
Voila. Greenpeace had zichzelf op moeten doeken toen ze nog geloofwaardig waren.
Prima.. trekken we het wat breder: Al Gore's punt (al dan niet terecht) is dat de mens bezig is om de aarde aan gort te helpen. Ondersteund door wat dramatische beelden enzo.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Nu verander je ineens van koers. Het ging er volgens jou om dat het niks met vrede te maken heeft, en dat bestrijd ik.
Of Gore hem verdient, boeit me verder niet zo. Het is altijd omstreden wie hem krijgt, het onderwerp verdient het wel ieg.
Tja, wat jij wil. Dit is een enorme oogkleppenopmerking, je weet best dat de kritiek hout snijdt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:15 schreef Lithion het volgende:
[..]
Bij politiek geëngageerde milieuclubjes, ja, die geen fuck geven om hongerige mensen, maar slechts hun eigen politieke agenda door willen drukken zonder zich daarbij gewag te maken van de feiten.
Open anders gewoon een topic over genitische manipulatie dan kunnen we het daarover hebben. Ik ga er hier niet verder het topic mee vervuilen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:16 schreef Lithion het volgende:
[..]
Alleen tegen du_ke hoor. Hij discussieert als een klein kind, dan spreek ik hem zo ook aan.
Waarom niet hier? En waarom reageer je er dan op? Dan negeer je mijn posts toch gewoon en reageer je op invalshoeken die je wél interessant vindt? Is niet zo moeilijk hoor.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:16 schreef du_ke het volgende:
Je blijkt nogmaals niet te kunnen lezen. Het gaat mij er om wie de prijs heeft gewonnen en niet om wie de prijs volgens jou misschien beter had kunnen winnen. Dat kan ook een leuke discussie zijn maar niet hier.
Klimaatverandering heeft alles met vrede te maken. Kom op zeg. Conflicten om water, moet ik nog meer opnoemen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
Prima.. trekken we het wat breder: Al Gore's punt (al dan niet terecht) is dat de mens bezig is om de aarde aan gort te helpen. Ondersteund door wat dramatische beelden enzo.
Dat heeft niets met vrede te maken.
Dat schaarste van grondstoffen tot conflicten kan leiden ben ik met je eens, maar daar heeft Al Gore het niet over. Zijn insteek bij dit hele project was het milieu, niet de wereldvrede. Geef de man desnoods een special achievment nobelprijs ofzo, maar schuif het niet onder de noemer "vrede"
*eensquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:18 schreef teamlead het volgende:
Zijn insteek bij dit hele project was het milieu, niet de wereldvrede. Geef de man desnoods een special achievment nobelprijs ofzo, maar schuif het niet onder de noemer "vrede"
Waar zie je conflicten om water ontstaan die puur veroorzaakt zijn door klimaatverandering?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:19 schreef SCH het volgende:
Klimaatverandering heeft alles met vrede te maken. Kom op zeg. Conflicten om water, moet ik nog meer opnoemen?
Nou, ik vroeg je al eerder om ze eens op te noemen en daarbij wat bronnen te geven, maar die blijven weer eens achterwege hè?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:18 schreef SCH het volgende:
Tja, wat jij wil. Dit is een enorme oogkleppenopmerking, je weet best dat de kritiek hout snijdt.
Niet Bush?quote:Al Gore wint Nobelprijs voor de Vrede
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |