abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53882902
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 11:53 schreef du_ke het volgende:
Er zijn vele andere personen en organisaties die misschien meer recht hadden gehad op die prijs maar die hebben nu gewoon even pech.
Wat wel fijnzinnig samenvat hoe de balans ligt tussen werkelijke inzet en populariteit.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  Admin vrijdag 12 oktober 2007 @ 11:54:45 #102
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_53882913
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 11:53 schreef Jarno het volgende:

[..]

Mwoch, wat ik zei, de wetenschappelijke varianten ervan zijn nog wel aardig (missers idd daargelaten) maar die literatuur en vredesprijzen zijn gewoon veredelde populariteitspolls.
Doris Lessing
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_53882916
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 11:52 schreef Monidique het volgende:

[..]

Du_kes uitspraak is niet incorrect.
Wetenschappelijk gezien niet nee. Alhoewel, als er nog geen vrede uitgebroken is voordat de aarde vergaat, dan heeft hij geen gelijk gekregen natuurlijk.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 11:55:14 #104
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_53882927
quote:
In het IPCC werken de beste klimaatwetenschappers van de wereld samen. De Indische leider van het IPCC, Rajendra Pauchari, zei tegen de Noorse televisie ,,volledig overweldigd'' te zijn. ,,Deze prijs is voor de internationale VN-gemeenschap en alle staten die ons ondersteunen.''
Gatverdamme, mag ik even een teiltje.
For thirteen generations we have protected it from the unclean
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 11:55:36 #105
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_53882939
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 11:52 schreef SCH het volgende:
Het zou pas omstreden zijn om biotechbedrijven een prijs voor de vrede te geven. Daar zitten zoveel nare en slechte kanten aan dat dat nooit zou kunnen.
Nou, noem ze eens. Met bronnen ook graag.
  Admin vrijdag 12 oktober 2007 @ 11:55:37 #106
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_53882941
quote:

[..]

Juist dus die prijs was er ook voor het echte effect was ingetreden. het gaat ook om de inzet enzo.
Beloon dan de padvinders ofzo, blauwhelmen
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_53882945
quote:

[..]

Juist dus die prijs was er ook voor het echte effect was ingetreden. het gaat ook om de inzet enzo.
Een Nobelprijs voor de moeite, sticker van de juf en pas op bij het oversteken? . Puhlease. Hoeze deflatie.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_53882953
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 11:54 schreef Jarno het volgende:

[..]

Wetenschappelijk gezien niet nee. Alhoewel, als er nog geen vrede uitgebroken is voordat de aarde vergaat, dan heeft hij geen gelijk gekregen natuurlijk.
Het is inderdaad hoogstens een voorbarige uitspraak.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 11:57:10 #109
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_53882978
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 11:50 schreef Jarno het volgende:

[..]

Die eer zou ik eerder aan de milieulobby halverwege/eind jaren '80 toeschrijven, toen waren er al hele volkstammen die dit riepen alleen hadden die niet het geld of het inzicht er een hippe film van te maken. Maar goed, Mient-Jan Faber bekt internationaal niet zo lekker als Al Gore natuurlijk. Ergo: het Eurovisie Nobelprijs Festival.
Volgens de mileulobby of de klub van Rome was de aarde nu al compleet ontbost of was er geen olie meer.
Zijn film heeft wel meer stof doen opwaaien dan al dat gemiaauw bij elkaar.
pi_53882982
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 11:55 schreef Kadesh het volgende:

[..]

Gatverdamme, mag ik even een teiltje.
Mag blij zijn met een prijs ook al niet meer.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_53882992
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 11:55 schreef yvonne het volgende:

[..]

Beloon dan de padvinders ofzo, blauwhelmen
100 jaar scouting was een goede reden geweest inderdaad.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 11:58:27 #112
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_53883001
quote:
Biotech speelt al veel langer en is momenteel gewoon minder actueel.
Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Het gaat erom wat de bijdrage van een persoon of een intsantie is geweest aan de wereldvrede. Je zult absoluut geen mensen of bedrijven vinden die méér hebben bijgedragen aan de totale wereldvrede dan biotech bedrijven. Hebben zij daar ooit erkenning voor gekregen? Dát lijkt me een heel wat betere maatstaf dan of het nú lekker bekt of niet.
quote:
Er zijn vele andere personen en organisaties die misschien meer recht hadden gehad op die prijs maar die hebben nu gewoon even pech.
Ah, wat een perféct argument. Zoals gewoonlijk discussieer je weer eens totaal niet, maar ga je schreeuwen met je vingers in je oren. Argumenten du_ke, argumenten! Je kunt het! Kom op!
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 11:59:29 #113
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_53883022
Heerlijk topic weer dit, allemaal mensen die allemaal maar HAX!11! en HOAX!11! kunnen roepen, maar er is geen enkele zinnige onderbouwing van die mensen waarom klimaatsverandering niet door mensen komt. Ze roepen gewoon heel hard Nee, Dat Is Niet Zo en hopen dat het dan weggaat ofzo.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_53883036
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 11:55 schreef Jarno het volgende:

[..]

Een Nobelprijs voor de moeite, sticker van de juf en pas op bij het oversteken? . Puhlease. Hoeze deflatie.
Oh ok dus de nobelprijs voro de vrede moet er echt alleen zijn voor degenen die eigenhandig een oorlog beeindigen ? Dan kan die ook wel afgeschaft worden. Immers hoeveel conflicten hefet een moeder Theresa voorkomen?
pi_53883044
En George Bush krijgt de Nobelprijs voor de Literatuur vanwege de inval in Irak.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:01:06 #116
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_53883056
Bovendien is genetisch gemanilpuleerd voedsel juist wél een actueel onderwerp. Niet voor achterlijke hippies natuurlijk die Afrikaanse overheden een rad voor de ogen draaien om, gebaseerd op totale non-argumenten en disinformatie, deze gewassen niet te gebruiken terwijl hun bevolking honger lijdt.
pi_53883065
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 11:57 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Volgens de mileulobby of de klub van Rome was de aarde nu al compleet ontbost of was er geen olie meer.
Zijn film heeft wel meer stof doen opwaaien dan al dat gemiaauw bij elkaar.
Is dat echt zo? Ik heb het niet zelf meegemaakt maar de golf van milieubewustzijn in de jaren 70 is wel degelijk van grote invloed geweest op hoe wij met onze leefomgeving omgaan hoor.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:02:17 #118
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_53883081
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 12:00 schreef du_ke het volgende:
Oh ok dus de nobelprijs voro de vrede moet er echt alleen zijn voor degenen die eigenhandig een oorlog beeindigen ? Dan kan die ook wel afgeschaft worden. Immers hoeveel conflicten hefet een moeder Theresa voorkomen?
Dat moeder Theresa een Nobelprijs heeft gekregen is ook een enorme gotspe. Smerig wijf dat het was.
pi_53883084
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 11:57 schreef du_ke het volgende:

[..]

Mag blij zijn met een prijs ook al niet meer.
niet op zo'n gemaakte manier, nee...

* bas-beest werd er ook onpasselijk van
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_53883086
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 12:01 schreef Lithion het volgende:
Bovendien is genetisch gemanilpuleerd voedsel juist wél een actueel onderwerp.
Ik hoor, lees en zie meer over klimaatverandering dan over genetisch gemanipuleerd voedsel, wat volgens mij, wat ik fout kan hebben, vrijwel ingeburgerd is, als concept in ieder geval, en waar alleen in de marge nog wat over te doen is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')