Sinds járen.quote:
Alleen topictitels. Maar goed, waar kan ik lezen waar jij uitlegt wat er is met de wetenschappelijke onderbouwing. Of een uitleg die jij ondersteunt?quote:En voor zover deze al niet werkte heb ik een leuke mededeling voor je: hij werkt inmiddels weer wel.
Al Gore en zijn film Hoe 2008 geen Elfstedentoch mee zal maken?quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:38 schreef whosvegas het volgende:
Als we komende winter een elfstedentocht klrijgen heeft Gore ongelijk:
Koude winter verwacht: Elfstedentocht!
Misschien was mijn uitspraak een beetje kort door de bocht.quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:41 schreef Monidique het volgende:
[..]
Al Gore en zijn film Hoe 2008 geen Elfstedentoch mee zal maken?
Toen de Elsevier vrijdag op de mat viel, heb ik het stuk al gelezen. En keihard gelachen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:52 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Misschien was mijn uitspraak een beetje kort door de bocht.
Lees het bovenstaande topic maar door
Zie de draadjes. Ik ga het voor jou niet opzoeken.quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:41 schreef Monidique het volgende:
Maar goed, waar kan ik lezen waar jij uitlegt wat er is met de wetenschappelijke onderbouwing. Of een uitleg die jij ondersteunt?
Gelachen?quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:14 schreef Monidique het volgende:
[..]
Toen de Elsevier vrijdag op de mat viel, heb ik het stuk al gelezen. En keihard gelachen.
Je was het met mij eens dat het hier off-topic is. Accepteer dan ook de consequentie daarvan.quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:50 schreef Monidique het volgende:
Welke draadjes?
De consequenties daarvan zijn dat jij niet uitlegt wat er mis is met de wetenschappelijke onderbouwing van het IPCC?quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:33 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je was het met mij eens dat het hier off-topic is. Accepteer dan ook de consequentie daarvan.
Kei- en keihard. Typisch Elsevierartikeltje.quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:26 schreef whosvegas het volgende:
Gelachen?
Ik weet het wel zeker.quote:Zelf denk ik dat de invloed van de zon op het klimaat veel groter is dan die van de mens.
Het is te hopen.quote:De zon was de laatste jaren erg actief. Dus als het klopt, gaan we een koude winter tegemoet.
De zon wordt buitenproportioneel veel genoemd, als je de media-aandacht vergelijkt met de wetenschap, die ons inderdaad vertelt dat de zon minder te maken heeft met de huidige klimaatverandering dan kooldioxide.quote:Als het over de klimaatsverandering gaat, hoor je alleen over de CO2 uitstoot, terwijl de zon niet eens genoemd wordt. Dus naar mijn mening wordt er veel te eenzijdig naar de uitstoot van CO2 gekeken.
Wat zit je nou te drammen? Ik acht het niet logisch om dit draadje te verzieken. Als jij dat wel logisch vindt, prima. Dat zegt dan meer over jou dan over mij.quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:34 schreef Monidique het volgende:
De consequenties daarvan zijn dat jij niet uitlegt wat er mis is met de wetenschappelijke onderbouwing van het IPCC?
ja joh, wat zit je nou te drammen?quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:37 schreef Monidique het volgende:
[..]
Kei- en keihard. Typisch Elsevierartikeltje.
[..]
Ik weet het wel zeker.
[..]
Het is te hopen.
[..]
De zon wordt buitenproportioneel veel genoemd, als je de media-aandacht vergelijkt met de wetenschap, die ons inderdaad vertelt dat de zon minder te maken heeft met de huidige klimaatverandering dan kooldioxide.
Je moet verder kijken dan incidentenquote:Op zondag 14 oktober 2007 17:38 schreef whosvegas het volgende:
Als we komende winter een elfstedentocht klrijgen heeft Gore ongelijk:
Koude winter verwacht: Elfstedentocht!
Ik reageer op jouw post.quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:10 schreef whosvegas het volgende:
[..]
ja joh, wat zit je nou te drammen?
Ik ben het met je eens, "dat het beter is om die discussie elders te voeren. " Ik weet alleen nog niet waar dat elders is. Daar vraag ik om. Want nu weten we nog steeds niet wat er volgens jou mis is met die onderbouwing.quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:30 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wat zit je nou te drammen? Ik acht het niet logisch om dit draadje te verzieken. Als jij dat wel logisch vindt, prima. Dat zegt dan meer over jou dan over mij.
Als Gore dat nou ook deed...quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je moet verder kijken dan incidenten.
Die kijkt inderdaad verder dan 1 warme of koude winterquote:
Volhouden!quote:
Deze flauwe reactie had ik kunnen verwachten, Gore heeft naar de laatste 4 of 5 jaar gekeken, lang niet genoeg om betrouwbare uitspraken over het klimaat te kunnen doenquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die kijkt inderdaad verder dan 1 warme of koude winter.
Maar ook weer niet verder dan een paar honderd jaarquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die kijkt inderdaad verder dan 1 warme of koude winter.
Sinds er heel veel geld te verdienen valt aan het feit dat mensen ineens groene dingen gaan kopen en daar geld voor over hebben omdat ze anders op hun schuldgevoel worden aangesproken. Iets wat je ook aan het denken zet als je ziet wal Al Gore zijn belangen liggen in het financiele wereldje.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:09 schreef MrX1982 het volgende:
SInds wanneer is de politiek doordrongen van de ernst van een probleem?
Dat zou dan ook de eerste keer zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |