Daar hou ik je aanquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:49 schreef X7MG het volgende:
Kijk een paar posts terug voor het nummer![]()
Als ik er woon en gesettled ben, GRATIS bier op het dakterras voor alle fokkers!![]()
Gelukkig niet .quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:56 schreef First het volgende:
Weet iemand waar je in enschede een wii kan kopen als aanbieding met een game erbij of gewoon een losse, Dus niet zo'n stomme wii starters pack ofzo met een paar nutteloze dingen en een wii zoals bij de media markt.
helemaal nietquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:59 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Gelukkig niet .
De wii is voor kinderen onder de 12, homofielen & wijven.
Echte mannen halen een PS3 + GTA4, tenminste echte games in plaats van dat blije felle kleurtjes geouwehoer van Nintend'oh.quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:06 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Echte mannen halen een PS3 + GTA4, tenminste echte games in plaats van dat blije felle kleurtjes geouwehoer van Nintend'oh.
Ga es kijken op de meubelboulevard bij de Toys R Usquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:56 schreef First het volgende:
Weet iemand waar je in enschede een wii kan kopen als aanbieding met een game erbij of gewoon een losse, Dus niet zo'n stomme wii starters pack ofzo met een paar nutteloze dingen en een wii zoals bij de media markt.
Bedanktquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:05 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ga es kijken op de meubelboulevard bij de Toys R Us
Gamers spelen games. Blinden zeiken over kleur.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:06 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Echte mannen halen een PS3 + GTA4, tenminste echte games in plaats van dat blije felle kleurtjes geouwehoer van Nintend'oh.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:08 schreef BMH het volgende:
[..]
Gamers spelen games. Blinden zeiken over kleur.
YWquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:08 schreef First het volgende:
[..]
Bedanktzal het morgen doen is maar 3 minuten fietsen vanaf mijn werk, was helemaal die winkel vergeten.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:23 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
YWIk vind trouwens de wii-fit erg leuk! Mijn vriend is gek van Guitar Hero
de toy's rus? :Squote:Op woensdag 18 juni 2008 10:42 schreef Mastertje het volgende:
Ha nu weet ik waar dat is, het is naast fysiofit daar of niet? Ik kom er ook wel eens een vriend woont daar vlakbij
zeer zeker. heb er 2 jaar gewoond.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:19 schreef First het volgende:
Was vandaag in Hengelo.
Merk je toch wel dat Enschede ownt
Ja vooral bij dat fucking saxion college, snap niet waarvoor ze daar niet gewoon een voetgangersbrug maken, die scholieren trekken zich niks aan van dat speciale stoplicht.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:27 schreef gias het volgende:
[..]
zeer zeker. heb er 2 jaar gewoond.
daarna toch maar dichterbij gaan wonen. als je toch op kamers gaat dan beter in de stad waar je studeert.
Hengelo vind ik echt erg mager. Vooral het centrum. LeluuuK!
Enschede is gewoon een stuk gezelliger, meer winkels en van sommigen zelfs 2.![]()
alleen aan de verkeersdoorstroming mogen ze hier wel wat doen.
Ja maar daar hadden ze geen wii's meer en bij de discovery ga ik het al helemaal niet proberen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:26 schreef Hys het volgende:
Zit toch ook een gameswinkel in de binnenstad? Je hebt die gamesshop twente en ook nog eentje aan de marktstraat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |