Ze doet net alsof, leer mij mijn pappenheimers kennen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:34 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Volgens mij is ze wegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat overigens een goed topic was.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:37 schreef ppi het volgende:
[..]
Ze doet net alsof, leer mij mijn pappenheimers kennen.
Die zit hier de hele godsganse tijd al te lurken, vanaf het Tieten topic van Kleinzusje.
je houd van smerig?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:35 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Alsof dat geen gigantisch compliment was!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
+ 999quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:35 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Dan vraag ik dat wel de volgende keer, dan kan jij daarna zeggen: "wát een onbeschofte lul!"
En dan denkt zij zo: Gelukkig is ppi wél een gentleman.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat een wijvenpraat.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:50 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Bullshit.
Vreemdgaan is een hoofdzonde.
Op ITC opleingen is dat Topic tegenwoordig verplichte kost, geheid examenvragen !quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:37 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Wat overigens een goed topic was.
Jij bent vast alleen met een goudvis.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een wijvenpraat.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat vind jouw rechterhand ervan dat jij zo macho loopt te doen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een wijvenpraat.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
je houd van smerig?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Krijg jij van mij een vies kopjequote:
Je bent een lieve betrouwbare vent hoor Ian, met het hart op de juiste plek.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:47 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Wat vind jouw rechterhand ervan dat jij zo macho loopt te doen?
Ian!?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Je bent een lieve betrouwbare vent hoor Ian, met het hart op de juiste plek.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ah - helemaal gemist - nu komt het noooit meer goed.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:24 schreef Djeda het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Oke zeg het maar ik doe het wel!!! Wat moet ik neerplanten.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je hebt me een note gegeven, hè?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Je bent een lieve betrouwbare vent hoor Ian, met het hart op de juiste plek.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb het wel even opgezocht in Het Reglement. Vreemdgaan een Hoofdzonde noemen, is echter volkomen toegestaan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:51 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Je hebt me een note gegeven, hè?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik spring er gewoon uit, SUPERgoudvisquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij mag strax 48 uur rondjes zwemmen in Gert zijn kom...
Je hoeft voor notes toch geen bewijs aan te voeren?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb het wel even opgezocht in Het Reglement. Vreemdgaan een Hoofdzonde noemen, is echter volkomen toegestaan.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waarom klinkt dat smerig als jij het zegt?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:57 schreef Lobasca het volgende:
Ik ga m'n nieuwe gelzadel 'ns ff lekker inrijden... bis später
Alweer een nieuw zadelquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:57 schreef Lobasca het volgende:
Ik ga m'n nieuwe gelzadel 'ns ff lekker inrijden... bis später
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom klinkt dat smerig als jij het zegt?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom klinkt dat smerig als jij het zegt?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop