quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:25 schreef Djeda het volgende:
[..]
Ik hou dus absoluut niet van Rammstein![]()
mij lok je met brandewijn...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:20 schreef ppi het volgende:
[..]
Die breezers was niks dus zal de rest van je tips ook wel prut zijn![]()
-10
![]()
Ik wil niet lullig doen hoor, maar is het je debiele broertje ofzo, die zelf geen vragen kan verzinnen!!!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:26 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Misschien heeft ze wel gigantische tetten.
wie wel...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:25 schreef ppi het volgende:
[..]
Ja dat denk ik.
en die servival game zag ik destijds als lurker en begreep er geen jota van![]()
quote:
trek maar een fles open, want Ppi heeft zijn move gemaaktquote:
Nee.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:27 schreef Djeda het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen hoor, maar is het je debiele broertje ofzo, die zelf geen vragen kan verzinnen!!!!![]()
Je vergeet de cupmaat.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:27 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
Wat vind je leuke muziek ?
Kom je hier vaker ?
Heb je gezellige hobbies naast DGK ?
Moest ik vragen van Buuv en Skorrem
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:27 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ssst, ppi gaat Djeda versieren.![]()
Ik vind van alles leuk, maar geen RAmmstein, geen dries, geen frans!!! Robbie Williams vind ik wel ergggggggggg leukig.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:27 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
Wat vind je leuke muziek ?
Kom je hier vaker ?
Heb je gezellige hobbies naast DGK ?
Moest ik vragen van Buuv en Skorrem
ik doe wel een lekkere hete chocobak...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
trek maar een fles open, want Ppi heeft zijn move gemaakt![]()
Waarom klinkt dat smerig als jij het zegt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik doe wel een lekkere hete chocobak...![]()
eeuh, eeuh, euhquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:29 schreef Djeda het volgende:
[..]
Ik vind van alles leuk, maar geen RAmmstein, geen dries, geen frans!!! Robbie Williams vind ik wel ergggggggggg leukig.
Ik kom hier afentoe.
Ja.
verzin zelf eens wat.
Wat denk je - doe ik het een beetje oké ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:27 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ssst, ppi gaat Djeda versieren.![]()
Nou ja zeg!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:31 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Waarom klinkt dat smerig als jij het zegt.![]()
Volgens mij is ze wegquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:33 schreef ppi het volgende:
[..]
Wat denk je - doe ik het een beetje oké ?
Ik weet heel veel hoor, verzin maar eens een vraag..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:32 schreef Djeda het volgende:
![]()
![]()
![]()
IK ga weer hier word ik ook niet veel wijzer.
Dan vraag ik dat wel de volgende keer, dan kan jij daarna zeggen: "wát een onbeschofte lul!"quote:
Ze doet net alsof, leer mij mijn pappenheimers kennen.quote:
Wat overigens een goed topic was.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:37 schreef ppi het volgende:
[..]
Ze doet net alsof, leer mij mijn pappenheimers kennen.
Die zit hier de hele godsganse tijd al te lurken, vanaf het Tieten topic van Kleinzusje.
je houd van smerig?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:35 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Alsof dat geen gigantisch compliment was!![]()
+ 999quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:35 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Dan vraag ik dat wel de volgende keer, dan kan jij daarna zeggen: "wát een onbeschofte lul!"
En dan denkt zij zo: Gelukkig is ppi wél een gentleman.
![]()
![]()
![]()
Wat een wijvenpraat.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:50 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Bullshit.
Vreemdgaan is een hoofdzonde.
Op ITC opleingen is dat Topic tegenwoordig verplichte kost, geheid examenvragen !quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:37 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Wat overigens een goed topic was.
Wat vind jouw rechterhand ervan dat jij zo macho loopt te doen?quote:
Je bent een lieve betrouwbare vent hoor Ian, met het hart op de juiste plek.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:47 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Wat vind jouw rechterhand ervan dat jij zo macho loopt te doen?
Ian!?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Je bent een lieve betrouwbare vent hoor Ian, met het hart op de juiste plek.![]()
Ah - helemaal gemist - nu komt het noooit meer goed.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:24 schreef Djeda het volgende:
![]()
[..]
Oke zeg het maar ik doe het wel!!! Wat moet ik neerplanten.![]()
Je hebt me een note gegeven, hè?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Je bent een lieve betrouwbare vent hoor Ian, met het hart op de juiste plek.![]()
Ik heb het wel even opgezocht in Het Reglement. Vreemdgaan een Hoofdzonde noemen, is echter volkomen toegestaan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:51 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Je hebt me een note gegeven, hè?![]()
Ik spring er gewoon uit, SUPERgoudvisquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij mag strax 48 uur rondjes zwemmen in Gert zijn kom...
Je hoeft voor notes toch geen bewijs aan te voeren?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb het wel even opgezocht in Het Reglement. Vreemdgaan een Hoofdzonde noemen, is echter volkomen toegestaan.
Waarom klinkt dat smerig als jij het zegt?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:57 schreef Lobasca het volgende:
Ik ga m'n nieuwe gelzadel 'ns ff lekker inrijden... bis später
Alweer een nieuw zadelquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:57 schreef Lobasca het volgende:
Ik ga m'n nieuwe gelzadel 'ns ff lekker inrijden... bis später
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom klinkt dat smerig als jij het zegt?![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom klinkt dat smerig als jij het zegt?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |